Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

811
Lights Out 7/10
Ik denk da ik er iets teveel van verwacht had. Enkele jaren terug die kortfilm gezien op youtube en ik was direct verkocht. Toen nog is gehoord da James Wan ging meewerken en het was helemaal klaar (zie The Conjuring). Uiteindelijk viel dankzij mijn hoge verwachtingen de film toch wat tegen. Het verhaal was wel origineel (schaduwmens dat enkel in het donker bestaat). Veel jumpscares. Ik had liever iets zoals the conjuring gehad waarbij je niet telkens verschiet bij ne jumpscare, maar bij die andere kleine, enge dingen
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

816
Mac and Devin go to High-School --> -10/10

Wat een slechte film haha, barslecht gewoon. Het is een film waarin Snoop Dogg en Wiz Khalifa hun secundaire school afmaken en gewoon constant wiet roken. Er zit totaal geen verhaallijn in. De bedoeling is eigenlijk om er een wiet-smoking-game van te maken, elke keer als iemand praat moet je aan je joint trekken. :lol:

Voor de duidelijkheid, wij hebben niet zitten smoren toen we naar die film aan het kijken waren. :P
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

817
Maxidomino wrote:Mac and Devin go to High-School --> -10/10

Wat een slechte film haha, barslecht gewoon. Het is een film waarin Snoop Dogg en Wiz Khalifa hun secundaire school afmaken en gewoon constant wiet roken. Er zit totaal geen verhaallijn in. De bedoeling is eigenlijk om er een wiet-smoking-game van te maken, elke keer als iemand praat moet je aan je joint trekken. :lol:

Voor de duidelijkheid, wij hebben niet zitten smoren toen we naar die film aan het kijken waren. :P
wat had je nu verwacht, met hem in erin :idea:

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

818
Maxidomino wrote:Mac and Devin go to High-School --> -10/10

Wat een slechte film haha, barslecht gewoon. Het is een film waarin Snoop Dogg en Wiz Khalifa hun secundaire school afmaken en gewoon constant wiet roken. Er zit totaal geen verhaallijn in. De bedoeling is eigenlijk om er een wiet-smoking-game van te maken, elke keer als iemand praat moet je aan je joint trekken. :lol:

Voor de duidelijkheid, wij hebben niet zitten smoren toen we naar die film aan het kijken waren. :P
Are you sure about that? :music:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

819
X-Men: Apocalypse -> 7/10

Vond deze de minste van de 3 nieuwe films. Dat laatste gevecht met apocalyps vond ik wat langdradig. Het concept is toch ook altijd hetzelfde, namelijk een groep slechte mutanten willen de wereld verwoesten en dan gaan de x-men hier tegen vechten. En Erik loopt constant over van de ene naar de andere groep :P
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

820
Toon8 wrote:X-Men: Apocalypse -> 7/10

Vond deze de minste van de 3 nieuwe films. Dat laatste gevecht met apocalyps vond ik wat langdradig. Het concept is toch ook altijd hetzelfde, namelijk een groep slechte mutanten willen de wereld verwoesten en dan gaan de x-men hier tegen vechten. En Erik loopt constant over van de ene naar de andere groep :P
Kvond hem ook de slechtste, en dan verwijzen ze nog naar The Last Stand die ze de slechtste van de 3 noemen... Dat Professor X en Magneto nog vrienden zijn is totaal absurd ook.

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

821
Toon8 wrote:X-Men: Apocalypse -> 7/10

Vond deze de minste van de 3 nieuwe films. Dat laatste gevecht met apocalyps vond ik wat langdradig. Het concept is toch ook altijd hetzelfde, namelijk een groep slechte mutanten willen de wereld verwoesten en dan gaan de x-men hier tegen vechten. En Erik loopt constant over van de ene naar de andere groep :P
Sweet dreams :music:
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

823
Sanity penguin wrote:The visit
9/10

Echt een aanrader in het genre horror/thriller. De clou niet geheel onverwacht, maar toch spannend :D
Vreemd, aan deze film vond ik nu echt eens niets... Slecht verhaal, niet zo goed geacteerd, geen spanning, en ook niet echt horror te noemen. 6/10

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

824
dividedx11 wrote:
Sanity penguin wrote:The visit
9/10

Echt een aanrader in het genre horror/thriller. De clou niet geheel onverwacht, maar toch spannend :D
Vreemd, aan deze film vond ik nu echt eens niets... Slecht verhaal, niet zo goed geacteerd, geen spanning, en ook niet echt horror te noemen. 6/10

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Smaken verschillen :D
Ik vond het één van de betere die ik de laatste tijd gezien heb in het genre. Het kan dan misschien liggen aan de resem die ik ervoor gezien heb die zo erbarmelijk waren of aan het feit dat ik oma's en opa's in dat soort films op zichzelf altijd een beetje freaky vind :p
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

825
Ratchet & Clank

Pluspunten zijn de animaties en de manier waarop het wapen-switching wordt aangepakt, ook het verhaal is in orde en pakt alle thema's onderhanden + Sylvester Stallone.
Mindere punten zijn de iets minder aanwezige humor en de vriendschap van het duo dat mindere aandacht heeft gekregen.

Ik wou het een 9 geven maar de (persoonlijke) minpuntjes maken er een 8.5 van

Oja, en geen extra's op de Blu Ray schijf, terwijl in Amerika (en misschien zelfs buiten de Benelux...) dit wel het geval is. SCHANDALIG!!!!!

Als ik dat meereken is het maar een 5.5 (puur op het product gerekend) want je krijgt in feite maar een halve schijf dan...

En Ratchet & Clank, eenmaal in mijn PS4, wordt herkend als Ratched and Clank...Ratched met een d, werkelijk???
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron