Re: Welke serie volg je momenteel?

815
paveman wrote:
Toon8 wrote:Gisteren beginnen kijken naar designated survivor, ziet er naar uit dat het een top serie wordt ;)
Wij zitten op aflevering 6/7 of zo en zijn nog steeds enthousiast! :)
Heb de serie ondertussen uit en vind het op het einde wat minder, veel clichés waardoor het wat voorspelbaar wordt.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

818
Ik wou terug beginnen aan Once Upon A Time seizoen 3, maar ik weet niet of ik ga verder kijken. Ik kijk enkel nog om Rumpelstiltskin die het geweldig doet. De rest vind ik maar bwaa. Daarom gisteren maar begonnen met Daredevil seizoen 2. Is wel raar om een andere superhelden serie te kijken dan Arrow
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

821
Mr.Wolf wrote:Ik wou terug beginnen aan Once Upon A Time seizoen 3, maar ik weet niet of ik ga verder kijken. Ik kijk enkel nog om Rumpelstiltskin die het geweldig doet. De rest vind ik maar bwaa. Daarom gisteren maar begonnen met Daredevil seizoen 2. Is wel raar om een andere superhelden serie te kijken dan Arrow
Once upon a time heb ik stop gezet nadat ze begonnen met:
Dit is in deze tijd
Dit in deze tijd zijn verleden
Oh wacht dit is in een andere tijdslijn
En dit in de andere tijdslijn zijn verleden.
Oh maar nee!
We hebben nog niet gedaan.
Hier heb je NOG een andere tijdlijn
Ah maar wacht je wil worschenjlijk weten wat er in het verleden van die tijdlijn aan de gang was?
Dan tonen we dat toch ook maar.

En al die tijdlijnen in 45min tonen voor het hele seizoen (?)

I went:

FUCK IT



Daredevil S02 vondek complete bagger tov s01 dus ook niet verder gezien.
idem Gotham btw...

:D
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

824
ShAmPi wrote:
Mr.Wolf wrote:Ik wou terug beginnen aan Once Upon A Time seizoen 3, maar ik weet niet of ik ga verder kijken. Ik kijk enkel nog om Rumpelstiltskin die het geweldig doet. De rest vind ik maar bwaa. Daarom gisteren maar begonnen met Daredevil seizoen 2. Is wel raar om een andere superhelden serie te kijken dan Arrow
Once upon a time heb ik stop gezet nadat ze begonnen met:
Dit is in deze tijd
Dit in deze tijd zijn verleden
Oh wacht dit is in een andere tijdslijn
En dit in de andere tijdslijn zijn verleden.
Oh maar nee!
We hebben nog niet gedaan.
Hier heb je NOG een andere tijdlijn
Ah maar wacht je wil worschenjlijk weten wat er in het verleden van die tijdlijn aan de gang was?
Dan tonen we dat toch ook maar.

En al die tijdlijnen in 45min tonen voor het hele seizoen (?)

I went:

FUCK IT



Daredevil S02 vondek complete bagger tov s01 dus ook niet verder gezien.
idem Gotham btw...

:D
Het begin van Daredevil vond ik echt goed. Het 2e deel begon minder te worden. Zeker toen de focus verlegd werd van The Punisher op die bende aziaten/ninjas

Momenteel terug naar Arrow seizoen 5. Prometheus is wel een coole vijand
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

825
Mr.Wolf wrote: Het begin van Daredevil vond ik echt goed. Het 2e deel begon minder te worden. Zeker toen de focus verlegd werd van The Punisher op die bende aziaten/ninjas

Momenteel terug naar Arrow seizoen 5. Prometheus is wel een coole vijand
Zitten er nog altijd zo dwaze episodes in af en toe zoals in S3 met die "DJ"?