Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

826
Captain Witwicky wrote:Ratchet & Clank

Pluspunten zijn de animaties en de manier waarop het wapen-switching wordt aangepakt, ook het verhaal is in orde en pakt alle thema's onderhanden + Sylvester Stallone.
Mindere punten zijn de iets minder aanwezige humor en de vriendschap van het duo dat mindere aandacht heeft gekregen.

Ik wou het een 9 geven maar de (persoonlijke) minpuntjes maken er een 8.5 van

Oja, en geen extra's op de Blu Ray schijf, terwijl in Amerika (en misschien zelfs buiten de Benelux...) dit wel het geval is. SCHANDALIG!!!!!

Als ik dat meereken is het maar een 5.5 (puur op het product gerekend) want je krijgt in feite maar een halve schijf dan...

En Ratchet & Clank, eenmaal in mijn PS4, wordt herkend als Ratched and Clank...Ratched met een d, werkelijk???
Zijn die extras zo interessant dan?

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

827
Captain Witwicky wrote:Ratchet & Clank

Pluspunten zijn de animaties en de manier waarop het wapen-switching wordt aangepakt, ook het verhaal is in orde en pakt alle thema's onderhanden + Sylvester Stallone.
Mindere punten zijn de iets minder aanwezige humor en de vriendschap van het duo dat mindere aandacht heeft gekregen.

Ik wou het een 9 geven maar de (persoonlijke) minpuntjes maken er een 8.5 van

Oja, en geen extra's op de Blu Ray schijf, terwijl in Amerika (en misschien zelfs buiten de Benelux...) dit wel het geval is. SCHANDALIG!!!!!

Als ik dat meereken is het maar een 5.5 (puur op het product gerekend) want je krijgt in feite maar een halve schijf dan...

En Ratchet & Clank, eenmaal in mijn PS4, wordt herkend als Ratched and Clank...Ratched met een d, werkelijk???


ach, iedereen schrijft wel eens fouden....

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

828
Tjeefkeuh wrote:Zijn die extras zo interessant dan?
Geen idee want ik kan ze niet zien :P
Het gaat hem meer om het principe, wat kan nu een reden zijn om de 2 extra's niet op een schijfje in de Benelux/EU te printen? Waarom mogen wij dat niet zien, waarom zijn wij verschillend? Andere tekenfilms kunnen het wel. Om den duur is het een vorm van discriminatie...
Ik heb het al overal eens gezegd, meestal over games, dat ik het gewoon niet begrijp waarom het ene continent/land wel iets kan, en het andere niet. We zijn geen Noord-Korea ofzo, hé...Het is voor mij persoonlijk een van de hoogste frustraties, zoniet de hoogste die ik heb op game/film gebied...
Gamefreak wrote:ach, iedereen schrijft wel eens fouden....
I see what you did there ;)
Fouten oké, maar in de titel zelf? Komaan, dat moet toch opvallen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

830
Toon8 wrote:Macbeth -> 5/10

Heb me best moeten doen om deze uit te kijken. De helft van de tijd versta je niet wat ze zeggen :P met hun shakespeareaans Engels. Anders wel een goed verhaal en zeer mooi in beeld gebracht.
Ik moest vorig jaar op school Macbeth lezen en we keken tussendoor wat stukjes van de film. De film was toen wel wat begrijpelijker omdat we mee konden lezen :P
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

831
Captain Witwicky wrote:
Tjeefkeuh wrote:Zijn die extras zo interessant dan?
Geen idee want ik kan ze niet zien :P
Het gaat hem meer om het principe, wat kan nu een reden zijn om de 2 extra's niet op een schijfje in de Benelux/EU te printen? Waarom mogen wij dat niet zien, waarom zijn wij verschillend? Andere tekenfilms kunnen het wel. Om den duur is het een vorm van discriminatie...
Ik heb het al overal eens gezegd, meestal over games, dat ik het gewoon niet begrijp waarom het ene continent/land wel iets kan, en het andere niet. We zijn geen Noord-Korea ofzo, hé...Het is voor mij persoonlijk een van de hoogste frustraties, zoniet de hoogste die ik heb op game/film gebied...
Zolang de film/game niet gecensureerd wordt lijkt mij dat persoonlijk niet zo belangrijk.

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

832
Tjeefkeuh wrote:
Captain Witwicky wrote:
Tjeefkeuh wrote:Zijn die extras zo interessant dan?
Geen idee want ik kan ze niet zien :P
Het gaat hem meer om het principe, wat kan nu een reden zijn om de 2 extra's niet op een schijfje in de Benelux/EU te printen? Waarom mogen wij dat niet zien, waarom zijn wij verschillend? Andere tekenfilms kunnen het wel. Om den duur is het een vorm van discriminatie...
Ik heb het al overal eens gezegd, meestal over games, dat ik het gewoon niet begrijp waarom het ene continent/land wel iets kan, en het andere niet. We zijn geen Noord-Korea ofzo, hé...Het is voor mij persoonlijk een van de hoogste frustraties, zoniet de hoogste die ik heb op game/film gebied...
Zolang de film/game niet gecensureerd wordt lijkt mij dat persoonlijk niet zo belangrijk.
Tja, gij vindt van niet, ik vind van wel, iedereen heeft er wel zijn gedacht over ;) ...maar het bevalt me toch niet dat ik zelfs de keuze niet krijg zoals een standaard of special edition, tis een resolute "neen, meneer, ge krijgt het niet"
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

836
Captain Witwicky wrote:Ratchet & Clank

Pluspunten zijn de animaties en de manier waarop het wapen-switching wordt aangepakt, ook het verhaal is in orde en pakt alle thema's onderhanden + Sylvester Stallone.
Mindere punten zijn de iets minder aanwezige humor en de vriendschap van het duo dat mindere aandacht heeft gekregen.

Ik wou het een 9 geven maar de (persoonlijke) minpuntjes maken er een 8.5 van

Oja, en geen extra's op de Blu Ray schijf, terwijl in Amerika (en misschien zelfs buiten de Benelux...) dit wel het geval is. SCHANDALIG!!!!!

Als ik dat meereken is het maar een 5.5 (puur op het product gerekend) want je krijgt in feite maar een halve schijf dan...

En Ratchet & Clank, eenmaal in mijn PS4, wordt herkend als Ratched and Clank...Ratched met een d, werkelijk???
Vond de film eerlijk gezegd net een magere 6, en dat zeg ik als diehard R&C-fan. Het verhaal gaat van hak op de tak bij tijden en is voor de onbekende lastig te volgen. De animaties waren wel erg tof, maar alleen daar kan een film niet op teren.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

837
billie91 wrote:Vond de film eerlijk gezegd net een magere 6, en dat zeg ik als diehard R&C-fan. Het verhaal gaat van hak op de tak bij tijden en is voor de onbekende lastig te volgen. De animaties waren wel erg tof, maar alleen daar kan een film niet op teren.
Ik had niet dat gevoel van hak op de tak (als verhaalknooppunt B volgt uit A is het al goed voor mij). En ik is was geen onbekende. Dus redelijk logisch als ik daarmee geen rekening houd. Daarom is het goed om de mening te horen van anderen zodat mensen die er onbekend mee zijn een goed beeld krijgen ;) :cool:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

840
Star Trek BEYOND. - 9/10
Toen de trailers uitkwamen zag alles er zo slecht uit. Dit is niet meer star trek zoals de vorige twee films dacht ik. Gisteren dan eindelijk eens de film gekeken en die was echt sjiek. Er waren grote visuele setpieces, maar ook de chemie tussen de personages bleef interessant. Dat is wat Star Trek uniek maakt, dat de leden van de Enterprise een familie vormen.
Image