Re: Welke serie volg je momenteel?

826
Tjeefkeuh wrote:
Mr.Wolf wrote: Het begin van Daredevil vond ik echt goed. Het 2e deel begon minder te worden. Zeker toen de focus verlegd werd van The Punisher op die bende aziaten/ninjas

Momenteel terug naar Arrow seizoen 5. Prometheus is wel een coole vijand
Zitten er nog altijd zo dwaze episodes in af en toe zoals in S3 met die "DJ"?
Het is veel beter als seizoen 3... Was ook wel de minste van ze allemaal. Ik vind het wel stom dat ze nu elk seizoen een cross over doen. 1e aflevering was in The Flash, 2e aflevering was in Arrow en de 3e aflevering was in Legends Of Tomorrow. Ik volg enkel maar Arrow dus de rest kan ik niet zien :p Dat versta ik wel als een beetje dwaas
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

830
Toon8 wrote:
Tjeefkeuh wrote:Black Sails volledig uitgekeken, stelde niet teleur, een van de beste series die ik al gezien heb.
Ik ben bezig de eerste seizoenen aan het herbekijken voor ik aan het laatste begin.
Had ik misschien ook beter gedaan, ik zou nauwelijks nog kunnen zeggen wat er in gebeurde.

Re: Welke serie volg je momenteel?

831
Tjeefkeuh wrote:
Toon8 wrote:
Tjeefkeuh wrote:Black Sails volledig uitgekeken, stelde niet teleur, een van de beste series die ik al gezien heb.
Ik ben bezig de eerste seizoenen aan het herbekijken voor ik aan het laatste begin.
Had ik misschien ook beter gedaan, ik zou nauwelijks nog kunnen zeggen wat er in gebeurde.
Ik was ook veel vergeten maar door te kijken komt er direct weer een hoop terug. Ook gemakkelijk dat alledrie seizoenen op netflix staan.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

834
Vanavond ga ik de voorlaatste aflevering zien van Jessica Jones. Wat een serie seg. Ik vind ze even goed als Daredevil. En zeker als ik zie naar het 2e seizoen van laatstgenoemde. Jessica Jones heeft gewoon zo'n coole bad guy. Ook vol met zo'n fucked up stukken.
Ook zie ik nog elke week naar Arrow seizoen 5. Hier hetzelfde. Terug een verschrikkelijk goeie bad guy. Komt terug in de buurt van het 2e seizoen.
Hierna ga ik ook terugkijken naar Better Call Saul seizoen 3 en 13 reasons why
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

835
Mr.Wolf wrote:Vanavond ga ik de voorlaatste aflevering zien van Jessica Jones. Wat een serie seg. Ik vind ze even goed als Daredevil. En zeker als ik zie naar het 2e seizoen van laatstgenoemde. Jessica Jones heeft gewoon zo'n coole bad guy. Ook vol met zo'n fucked up stukken.
Ook zie ik nog elke week naar Arrow seizoen 5. Hier hetzelfde. Terug een verschrikkelijk goeie bad guy. Komt terug in de buurt van het 2e seizoen.
Hierna ga ik ook terugkijken naar Better Call Saul seizoen 3 en 13 reasons why
Luke Cage & Iron Fist zijn ook steengoed

Get Down ook zalig

Die Netflix Originals zijn echt wel goed
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Welke serie volg je momenteel?

838
Stany7 wrote:
Mr.Wolf wrote:Vanavond ga ik de voorlaatste aflevering zien van Jessica Jones. Wat een serie seg. Ik vind ze even goed als Daredevil. En zeker als ik zie naar het 2e seizoen van laatstgenoemde. Jessica Jones heeft gewoon zo'n coole bad guy. Ook vol met zo'n fucked up stukken.
Ook zie ik nog elke week naar Arrow seizoen 5. Hier hetzelfde. Terug een verschrikkelijk goeie bad guy. Komt terug in de buurt van het 2e seizoen.
Hierna ga ik ook terugkijken naar Better Call Saul seizoen 3 en 13 reasons why
Luke Cage & Iron Fist zijn ook steengoed

Get Down ook zalig

Die Netflix Originals zijn echt wel goed
Die staan allebei ook nog op mijn lijst. Maar ik heb de laatste tijd nogal veel superhelden series gezien ;)
The Get Down weet ik niet of het zo mijn ding zou zijn
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

839
Mr.Wolf wrote:
Stany7 wrote:
Mr.Wolf wrote:Vanavond ga ik de voorlaatste aflevering zien van Jessica Jones. Wat een serie seg. Ik vind ze even goed als Daredevil. En zeker als ik zie naar het 2e seizoen van laatstgenoemde. Jessica Jones heeft gewoon zo'n coole bad guy. Ook vol met zo'n fucked up stukken.
Ook zie ik nog elke week naar Arrow seizoen 5. Hier hetzelfde. Terug een verschrikkelijk goeie bad guy. Komt terug in de buurt van het 2e seizoen.
Hierna ga ik ook terugkijken naar Better Call Saul seizoen 3 en 13 reasons why
Luke Cage & Iron Fist zijn ook steengoed

Get Down ook zalig

Die Netflix Originals zijn echt wel goed
Die staan allebei ook nog op mijn lijst. Maar ik heb de laatste tijd nogal veel superhelden series gezien ;)
The Get Down weet ik niet of het zo mijn ding zou zijn
Bwa, zo superheld- achtig vind ik die niet ;)

How to get away with murder is ook top, Orphan Black is ook nog zo'n pareltje, topactrice daar :love:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.