Re: Welke serie volg je momenteel?

843
Ik ben momenteel the flash seizoen 3 aan het kijken. Ik denk dat er volgende week eindelijk een nieuwe aflevering uitkomt :)

Daarnaast heb ik nog veel in te halen van arrow, daar zit ik momenteel aan seizoen 4 ergens aflevering 10. Ook zou ik supergirl willen beginnen kijken. En van black sails wil ik het laatste seizoen nog zien. Jammer dat ik gewoon te weinig tijd heb voor al dit lekkers als ik ook nog wil gamen, want daar heb ik ook een enorme backlog.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

846
Mr.Wolf wrote:13 reasons why

I CANNOT STOP
Haha had ik ook, in 3 dagen uitgekeken en dat was in mijn werkweek [FACE WITH TEARS OF JOY]

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

847
dividedx11 wrote:
Mr.Wolf wrote:13 reasons why

I CANNOT STOP
Haha had ik ook, in 3 dagen uitgekeken en dat was in mijn werkweek [FACE WITH TEARS OF JOY]

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Heb erover gelezen in de gazet. Is die echt zo emotioneel gebaseerd over zelfmoord? Of valt dat wel mee ;)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

848
RoyVdW wrote:
dividedx11 wrote:
Mr.Wolf wrote:13 reasons why

I CANNOT STOP
Haha had ik ook, in 3 dagen uitgekeken en dat was in mijn werkweek [FACE WITH TEARS OF JOY]

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Heb erover gelezen in de gazet. Is die echt zo emotioneel gebaseerd over zelfmoord? Of valt dat wel mee ;)
Toch best drama-like. Mijn vrouw is eraan verknocht, ik heb twee afleveringen gezien en afgehaakt. Beetje te teendrama voor mij.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

850
RoyVdW wrote:
dividedx11 wrote:
Mr.Wolf wrote:13 reasons why

I CANNOT STOP
Haha had ik ook, in 3 dagen uitgekeken en dat was in mijn werkweek [FACE WITH TEARS OF JOY]

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Heb erover gelezen in de gazet. Is die echt zo emotioneel gebaseerd over zelfmoord? Of valt dat wel mee ;)
Blijkbaar wordt het naar het einde toe nogal zwaar. Het begint nogal onschuldig eigenlijk, maar het wordt steeds heviger
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

852
Elexus wrote:Heroes aan het herbekijken. Nu is't weer die ambetante paar episodes waar iedereen elkaar nog moet leren kennen.
Dat vond ik nog de leukste afleveringen. Ik vond het geweldig om te zien hoe ze uiteindelijk elkaar ontmoetten en hoe ze elkaar beïnvloedden. De andere seizoenen vond ik ook wel leuk, maar daar miste ik het gevoel van het eerste seizoen wel.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

853
minermb wrote:
Elexus wrote:Heroes aan het herbekijken. Nu is't weer die ambetante paar episodes waar iedereen elkaar nog moet leren kennen.
Dat vond ik nog de leukste afleveringen. Ik vond het geweldig om te zien hoe ze uiteindelijk elkaar ontmoetten en hoe ze elkaar beïnvloedden. De andere seizoenen vond ik ook wel leuk, maar daar miste ik het gevoel van het eerste seizoen wel.
Ik begrijp wat je bedoelt maar het komt wel erg traag op gang allemaal. De eerste keer is het idd geniaal hoe de verhaallijnen door elkaar lopen maar voor een rewatch is het wat saai.
Image


Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
Image