Re: Welke serie volg je momenteel?

861
gamerke1992 wrote:Ik ben klaar met het 4de seizoen van arrow. Nu is het tijd om aan het 5de te beginnen.

Van the flash ben ik ook weer helemaal mee. Ben benieuwd naar de aflevering van volgende week.
Seizoen 5 is echt zoveel beter als 3 en 4

Anyway
13 REASONS WHY UITGEKEKEN OMFG
Voor mij echt een supersterke serie. Ik hou van de manier waarop ze het hebben aangepakt. Aflevering 1 heeft mij al direct gegrepen. Het verhaal vond ik daarom dan ook geweldig. Redelijk vaak mijn tranen moet inhouden, en redelijk vaak lukte dat ook niet, zeker naar het einde toe. De manier waarop de relatie wordt opgebouwd tussen Clay en Hannah (de hoofdrolspelers) is prachtig. Je word er bijna gelukkig van door hen zo vaak samen te zien, maar toch weet je dat er serieuze dingen gaan mislopen.
Normaal valt de verlichting mij niet zo op. Was mooi gedaan. Wanneer Hannah nog leeft, ziet alles er zonnig uit. Net of het buiten een prachtige zomerdag is. Wanneer je dan weer naar het heden gaat, ziet veel er grauw en grijs uit.
Ook veel hoofdpersonages die goed gemaakt zijn (ja, ik kijk naar jou Tony)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

865
Gamefreak wrote:
Elexus wrote:12 Monkeys season 2 uitgekeken. Nu begonnen aan 13 Reasons Why.


die serie krijgt best veel kritiek heb ik gehoord...
Zowel positief als negatief... Vind de negatieve een beetje overdreven ma bon

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

866
Elke week een aflevering van Better Call Saul seizoen 3 en Arrow seizoen 5. Better Call Saul is weer ijzersterk. Zeker de aflevering van deze week waarbij ze eindelijk na 2.5 seizoen tot hun hoogtepunt zijn geraakt. Arrow is ondertussen meer en meer van hetzelfde. Het coole van seizoen 5 is er een beetje af.
Hierna seizoen 2 van Sense8
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

867
Mr.Wolf wrote: Hierna seizoen 2 van Sense8
Ik heb net het tweede seizoen uitgekeken en het was echt steengoed. Veel spanning, humor en mysterie. Ik hoop dat er nog een derde seizoen komt :idea:

Waarom komen zoveel nieuwe series/seizoenen op netflix altijd uit rond examenperiodes? Dat gebeurt zowat bij elke serie waar ik naar uit kijk :silly:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

868
minermb wrote:
Mr.Wolf wrote: Hierna seizoen 2 van Sense8
Ik heb net het tweede seizoen uitgekeken en het was echt steengoed. Veel spanning, humor en mysterie. Ik hoop dat er nog een derde seizoen komt :idea:

Waarom komen zoveel nieuwe series/seizoenen op netflix altijd uit rond examenperiodes? Dat gebeurt zowat bij elke serie waar ik naar uit kijk :silly:
Ooh, nu ben ik benieuwd. De laatste tijd is Netflix goed bezig met zijn originals
Image