Re: Welke serie volg je momenteel?

876
Elexus wrote:Glitch season 1 uitgekeken. Best ok maar niet van topniveau.

Op naar een nieuwe serie, alweer, zucht. :p
Hier een lijst van enkele goede netflix series:
Van helsing
Teen wolf
Love
Video game high school
Shadowhunters
The100
Degrassi Next class
Daredevil
Jessica Jones
Luke Cage
Grimm
Fairy tail
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

879
Iron fist is uit,
Heb genoten! Vond deze persoonlijk beter dan Luke Cage.
Wat ik zeker kan waarderen is toch steeds die kleine linkjes naar bijvoorbeeld serie Daredevil of Jessica Jones, zo heb ik ook weer even een aflevering gekeken van Daredevil en ja hoor, madam Gao doet daar ook in mee etc. Gewoon leuk dit.

Kan niet wachten op de defenders met Sigourney Weaver
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

881
Riverdale en sense8 laatst nog afgekeken. Het tweede seizoen van sense8 was nog beter dan het eerste seizoen. Ik snapte alleen vrij weinig van dat einde, alles ging opeens zo snel :think:

Ik ben nu bezig met the 100. Een erg leuke serie, ik heb alleen al veel spoilers gelezen, dus weet al een beetje wat er gaat gebeuren :silly:

Ik heb iron fist tot driekwart gezien, maar verder kon ik hem niet kijken. Ik vond die zeker de slechtste van de 4 series.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

882
minermb wrote:Riverdale en sense8 laatst nog afgekeken. Het tweede seizoen van sense8 was nog beter dan het eerste seizoen. Ik snapte alleen vrij weinig van dat einde, alles ging opeens zo snel :think:

Ik ben nu bezig met the 100. Een erg leuke serie, ik heb alleen al veel spoilers gelezen, dus weet al een beetje wat er gaat gebeuren :silly:

. Ik heb iron fist tot driekwart gezien, maar verder kon ik hem niet kijken. Ik vond die zeker de slechtste van de 4 series. .
Grappig , dat had ik met Luke Cage, ik moest me er werkelijk doorheen slepen, sta ervan te kijken dat ik hem toch afgezien heb.
Image
cron