Re: Welke serie volg je momenteel?

889
Kolm wrote:Ik weet niet waar je de tijd vandaan haalt :lol:
Maar ach, toen ik nog studeerde had ik ook veel meer tijd om te gamen... :saint:
Ik laat het gamen vaak vallen in functie van series kijken. :p Ik heb eigenlijk ook niet zoveel vrije tijd hoor maar 's avonds en in het weekend begin ik te bingewatchen dat het geen naam heeft. :p Alez, tijdens de blok staat dat ook op een laag pitje maar ik gebruik een epi dan als pauze.

@ Stany: Het gaat over zombies en ja, soms zijn ze vrij dirty. :0
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

890
Seizoensfinale gezien van Arrow seizoen 5... Wat een verbeteringen t.o.v. de vorige 2 seizoenen. De ene verrassing na de andere. De bad guy was naast deathstroke 1 van de beste in de reeks. Nu nog wachten op seizoen 6, want daaaaaaaaaaaammmmmnnn het eindigde met een serieuze cliffhanger.
Ik had ook verwacht om naar de volgende aflevering te kijken van Better Call Saul, maar ze slaan deze week over dankzij Memorial Day.
Dan maar verder met Sense8. Kan mij er eerlijk gezegd niet meer zo in vinden. Seizoen 1 vond ik vele beter...
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

891
Mr.Wolf wrote:Seizoensfinale gezien van Arrow seizoen 5... Wat een verbeteringen t.o.v. de vorige 2 seizoenen. De ene verrassing na de andere. De bad guy was naast deathstroke 1 van de beste in de reeks. Nu nog wachten op seizoen 6, want daaaaaaaaaaaammmmmnnn het eindigde met een serieuze cliffhanger.
Ik had ook verwacht om naar de volgende aflevering te kijken van Better Call Saul, maar ze slaan deze week over dankzij Memorial Day.
Dan maar verder met Sense8. Kan mij er eerlijk gezegd niet meer zo in vinden. Seizoen 1 vond ik vele beter...
Heb hem ook gezien, had wel verwacht dat dat ging gebeuren ;)
Black Canary is al bevestigd voor SE6 dus die zal wel niet dood zijn :)

Ik denk eerder dat Tea of Laurel haar pa eraan gaat zijn :cry:

Zolang ze maar van Felicity blijven, er was nu terug interesse op amoureus vlak met Olli dus die zou ook wel kunnen al denk ik dat die te populair is bij de fans ;)

Dat het maar vlug oktober is ^_^
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Welke serie volg je momenteel?

892
Stany7 wrote:
Mr.Wolf wrote:Seizoensfinale gezien van Arrow seizoen 5... Wat een verbeteringen t.o.v. de vorige 2 seizoenen. De ene verrassing na de andere. De bad guy was naast deathstroke 1 van de beste in de reeks. Nu nog wachten op seizoen 6, want daaaaaaaaaaaammmmmnnn het eindigde met een serieuze cliffhanger.
Ik had ook verwacht om naar de volgende aflevering te kijken van Better Call Saul, maar ze slaan deze week over dankzij Memorial Day.
Dan maar verder met Sense8. Kan mij er eerlijk gezegd niet meer zo in vinden. Seizoen 1 vond ik vele beter...
Heb hem ook gezien, had wel verwacht dat dat ging gebeuren ;)
Black Canary is al bevestigd voor SE6 dus die zal wel niet dood zijn :)

Ik denk eerder dat Tea of Laurel haar pa eraan gaat zijn :cry:

Zolang ze maar van Felicity blijven, er was nu terug interesse op amoureus vlak met Olli dus die zou ook wel kunnen al denk ik dat die te populair is bij de fans ;)

Dat het maar vlug oktober is ^_^
[+] Arrow
De Renez en Dinah waren dacht ik ook al bevestigd als terugkerende rollen... En damn, ik hoop echt niet da de Quintin dood is...
Last edited by Mr.Wolf on 01 Jun 2017 15:01, edited 6 times in total.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

895
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:Oppassen voor spoilers jongens ;) Ik heb ook net het einde van arrow gezien.
Ik heb een poging gedaan tot spoilerdingen te gebruiken
Nadat je op 'spoiler=' klikt moet je nog iets invullen achter de '=' anders werkt het niet.
Het resultaat in de editor ziet er dan zo uit:

Code: Select all

[spoiler=text die op de spoiler-knop komt]Hier komt de eigenlijke spoiler tekst[/spoiler]
Het resultaat:
[+] text die op de spoiler-knop komt
Hier komt de eigenlijke spoiler tekst
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

898
Sense8 seizoen 2 is ook weer uit. Ik vond het begin maar wat aan de saaie kant, maar naar het einde toe werd het veel beter. Het meest gekke was dat de show eindigt in nog een actiescene terwijl seizoen 2 het allerlaatste is... Zoveel zaken die nog niet opgelost zijn. Misschien komt er toch nog terug een soort van kerstmis special ofzo?
Als volgende ga ik maar eens beginnen aan Luke Cage
Image
cron