Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

961
Gamefreak wrote:
Colossus wrote:
Gamefreak wrote:Die Hard 2, toch minder als de eerste 8/10
Wel eens deel 3 gezien?
Ik ben benieuwd wat je daarvan vind dan :smug:
de delen erna zouden minder zijn heb ik gehoord, net zoals bij Terminator en Alien, tis precies besmettelijk :idea:
Geef toch maar eens deel 3 een kans,
Duo Samuel L Jackson en Bruce Willes is echt lachen en ik vond deel 3 echt vermakelijk, al kan ik me niet voorstellen dat iemand deze film nog nooit gezien heeft
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

965
Sanity penguin wrote:
Mr.Wolf wrote:A Cure For Wellness 7.5/10
Zie ik wel graag zo'n mysterieuze films. De laatste 45 min. konden wel iets beter misschien
De laatste 45 min, dat klinkt lang om niet goed te zijn :D
Was er ook wel eentje van 2 uur en 30 min :p En het was wel goed, maar had iets meer fucked up verwacht à la Outlast voor ik ging kijken
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

967
Colossus wrote:
Gamefreak wrote:
Colossus wrote:
Gamefreak wrote:Die Hard 2, toch minder als de eerste 8/10
Wel eens deel 3 gezien?
Ik ben benieuwd wat je daarvan vind dan :smug:
de delen erna zouden minder zijn heb ik gehoord, net zoals bij Terminator en Alien, tis precies besmettelijk :idea:
Geef toch maar eens deel 3 een kans,
Duo Samuel L Jackson en Bruce Willes is echt lachen en ik vond deel 3 echt vermakelijk, al kan ik me niet voorstellen dat iemand deze film nog nooit gezien heeft


toch wel, ikke dus :hi5:

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

968
Gamefreak wrote:
Colossus wrote:
Gamefreak wrote:
Colossus wrote:
Gamefreak wrote:Die Hard 2, toch minder als de eerste 8/10
Wel eens deel 3 gezien?
Ik ben benieuwd wat je daarvan vind dan :smug:
de delen erna zouden minder zijn heb ik gehoord, net zoals bij Terminator en Alien, tis precies besmettelijk :idea:
Geef toch maar eens deel 3 een kans,
Duo Samuel L Jackson en Bruce Willes is echt lachen en ik vond deel 3 echt vermakelijk, al kan ik me niet voorstellen dat iemand deze film nog nooit gezien heeft


toch wel, ikke dus :hi5:
Ik wacht met smart jouw filmreactie af hier over deel 3 :D
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

973
Rushifel wrote:Lego Batman. Ik vond hem maar matig, maar goed hij is ook voor kinderen natuurlijk. M'n dochter vond hem wel leuk.

6,5/10
De games vind ik over het algemeen wel de moeite waard anders, alhoewel ik de eerste LEGO Batman gespeeld heb en niet geweldig vond t.o.v. de rest. Misschien dat het aan het thema ligt dus... ;)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

974
paveman wrote:
Rushifel wrote:Lego Batman. Ik vond hem maar matig, maar goed hij is ook voor kinderen natuurlijk. M'n dochter vond hem wel leuk.

6,5/10
De games vind ik over het algemeen wel de moeite waard anders, alhoewel ik de eerste LEGO Batman gespeeld heb en niet geweldig vond t.o.v. de rest. Misschien dat het aan het thema ligt dus... ;)
Van de Lego games heb ik alleen Harry Potter gespeeld. Vond ik wel leuk, alleen was het me niet altijd even duidelijk wat er van de speler verwacht werd.
Image
cron