Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

976
Gamefreak wrote:de laatste 2 Twilight films, ik ga er geen cijfer op plakken maar vrij zwak, ik dacht dat er 3 waren. Nummer 2 en 3 dus overgeslaan, denk niet dat ik ze ga zien als het van dit allooi is :idea:
De tweede film is imo de slechtste samen met Breaking Dawn Pt.1. De derde film valt nog wel mee, zitten nog leuke gevechten in, zoals ook bij Breaking Dawn Pt.2. Maarja het blijven melige tienerfilms natuurlijk. :p
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

984
Finding Dory => leuke film maar bepaalde stukjes waren wel wat vreemd voor een Disney film (waarin bepaalde personages niet zo aangenaam werden behandeld).

Toch nog een 8/10

EDIT

The Water Horse => toffe familiefilm en het 'beest' was nog niet zo slecht gedaan

7/10

The Little Mermaid => muziek vind ik iets minder dan andere Disney films maar er zitten nog wel leuke liedjes in. Vooral de humor zit hier erg goed.

7.5/10

The Little Mermaid II => verrassend genoeg viel dit vervolg echt heel goed mee. Toch eens tof om Ariel als ouder te zien.

7/10
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

990
Kong: Skull Island 6.5/10
Wat een teleurstelling. De vorige versie was pakken beter. Misschien omdat deze ook wel een groot deel van mijn kindertijd was. Ook de atmosfeer zat echt niet goed. Ik was aan het wachten op bepaalde stukken en deze waren in mijn ogen toch niet zo geslaagd. De gevechten tussen de monsters zagen er dan weer wel heel goed uit.
Image