Re: Disney+

31
zenmaster wrote: 12 Apr 2021 17:05 Is zo. Netflix heeft het ook zo gedaan. Kostte vroeger €6 of €7 voor de goedkoopste optie.
Is nog altijd zo.

Disney+ is al duurder geworden met hun Star gedeelte erbij te voegen.
Het voordeel van Disney+ is wel dat bijna alles uit eigen stal komt. Netflix is duurder omdat het meer licenties moet aankopen. Ik ben akkoord dat NF nu wel de betere kwaliteit biedt. Al moet ik zeggen dat recente reacties op Facebook van vele mensen doen vermoeden dat de monopolie van NF toch aan het afbrokkelen is. Het vele schrappen van verschillende series om nieuwe content te brengen irriteert velen.
Image

Re: Disney+

32
Op enkele jaren is mijn abo van Netflix toch telkens €1 per maand duurder geworden, zonder dat ik iets aanpas. En ja, het verdwijnen van series en films. Marvel zit nu wel op Disney. Hoop nog eens iets nieuw van The Punisher te zien.

Disney+
(om maar on topic te blijven 😛)
Image

Re: Disney+

35
Ik ben niet helemaal mee met de precieze inhoud van Disney+ maar de vraag die nu in mij opkomt: In hoeverre staan hier ook echt oude cartoons op. Denk aan bijvoorbeeld oude Mickey Mouse cartoons etc.

Sowieso weet ik dat er rond sommige cartoons of afleveringen wat rellen zijn wegens de inhoud waardoor je ze nergens meer kan vinden, maar ik heb gewoon geen idee of ze eigenlijk beschikbaar zijn op Disney+.
Image

Re: Disney+

36
Die wat “omstreden” waren zijn eraf volgens mij. Zoals de eerste Dumbo en de Aristrokatten. Jammer. Heb de Mickey Mouse niet bekeken, maar er staan wel oude op volgens mij. Ik ben qua oude series vooral blij met the Simpsons, Futurama, Family Guy, ... Nostalgie. 👍🏻
Image

Re: Disney+

37
Er staat sowieso heel veel op Disney+, maar gewoon minder nieuwe en eigen producties zoals Netflix. Zal ook wel veranderen. Ik ben vooral blij dat als ze nieuwe series maken, dat ze echt wel goed zijn. Of toch al zeker op het vlak van Star Wars :)

Re: Disney+

39
NTGSruler wrote: 18 May 2021 11:55 Star Wars zegt mij persoonlijk niet echt veel. Maar er zijn héél véél mensen die speciaal daarvoor een abonnement nemen :)
In het begin deden ze dat ja. 😂 Dan frons ik toch mijn wenkbrauwen… En als je dan de reacties las van mensen die klaagden dat er maar 2 of 3 afleveringen opstonden.
Voor mij staat er genoeg op voorlopig. Heb geloof ik €60 of €70 betaald voor een jaar dus… Oke nog.
Image