Disney+

1
Image


Ik heb sinds vandaag een abo genomen bij Mickey & co, ik heb nog niets effectief gekeken maar wel een kijkje genomen, via PS4. Ik moet zeggen lijkt qua indeling wat op Netflix maar ik heb 3 maal de app moeten sluiten want ik bleef hangen. Er is dus nog werk aan, het ligt niet aan mijn internet want de PS4 is bekabeld en met Netflix heb ik geen probleem. Nog iemand hier die de service heeft ?

Re: Disney+

2
Gamefreak wrote:
Image


Ik heb sinds vandaag een abo genomen bij Mickey & co, ik heb nog niets effectief gekeken maar wel een kijkje genomen, via PS4. Ik moet zeggen lijkt qua indeling wat op Netflix maar ik heb 3 maal de app moeten sluiten want ik bleef hangen. Er is dus nog werk aan, het ligt niet aan mijn internet want de PS4 is bekabeld en met Netflix heb ik geen probleem. Nog iemand hier die de service heeft ?
Ik heb deze sinds release (België). Tot nu toe nog geen problemen ondervonden.

Ik heb tot nu toe elke week naar the mandalorian gekeken. Verder nog niets. Lijkt mij wel een tof platform.
Image

Re: Disney+

5
Ik heb het ook sinds de release en om te beginnen Star Wars Resistance gekeken. Ge mist niks zonder de serie te kijken... :P
Nu aan The Mandalorian begonnen, ik wou wachten tot alle afleveringen er waren. Voorlopig de eerste aflevering gezien en het zag er al heel goed uit :)

Eigenlijk heb ik de dienst alleen genomen als groot Star Wars fan en nog niet verder gekeken wat erop staat. Zal wel zien of ik mijn abonnement houd, maar kleine kans nadat ik alle Star Wars series heb gezien. Ik neem in de toekomst dan wel nog een maandabonnement als er nieuwe dingen uitgekomen zijn.

Re: Disney+

7
Ondertussen 6 van de 8 afleveringen van The Mandalorian gezien en ik ben onder de indruk :)
Morgen de laatste 2 afleveringen kijken en daarna ga ik even over naar The Clone Wars seizoen 7.

Iemand al aan het tweede seizoen van The Mandalorian begonnen? Wat zijn jullie spoilervrije indrukken?

Re: Disney+

8
met0t0 wrote:Ondertussen 6 van de 8 afleveringen van The Mandalorian gezien en ik ben onder de indruk :)
Morgen de laatste 2 afleveringen kijken en daarna ga ik even over naar The Clone Wars seizoen 7.

Iemand al aan het tweede seizoen van The Mandalorian begonnen? Wat zijn jullie spoilervrije indrukken?
Seizoen 2 gaat verder waar 1 geëindigd is. Tot nu toe nog niets spectaculair, maar nog altijd heel leuk :)
Image

Re: Disney+

9
Ik vond de eerste 6 afleveringen ook nooit echt heel 'speciaal' of spannend, maar gewoon zo sterk in beeld gebracht en uitgewerkt. Het is vooral de Star Wars-sfeer die ze zo perfect weten brengen en verdiepen. Ik zal wel zien of er in de laatste 2 afleveringen nog grote plotwendingen komen :)

Re: Disney+

10
Gisteren alle episodes van seizoen 2 gekeken op Disney+ ( :saint: )

Zonder spoilers te melden kan ik zeggen dat de laatste twee afleveringen zeker de moeite zijn. Zeker voor fans van Star Wars.

Jammer genoeg heb ik enkele spoilers al zien passeren op het internet. Vandaar dat ik gisteren alles maar heb gekeken. Dan ben ik bij met de serie en kan ik volgende week vrijdag eerst de nieuwe episode kijken voordat ik mij op het internet waag.

Ik hoop maar dat ze de serie niet onnodig lang gaan laten doorgaan. The Mandalorian is een groot succes op Disney+, maar ze mogen het niet verpesten door het langer te laten duren dan dat goed is.

EDIT: ik zie dat ik een maand te laat ben met mijn reactie. Maar ik heb niks bijzonder gezegd dus mijn antwoord over de laatste afleveringen blijft mooi staan :P
Image

Re: Disney+

12
Sanity penguin wrote:Wij hebben gisteren naar Mulan gekeken.
Wat een draak (er is nochtans geen Mushu!) van een film is me dat...
W.O.L.F. heeft hem gisteren gekeken en had een soortgelijke reactie :P

Normaal gezien wou ik eerst volledig klaar zijn met Sackboy - A Big Adventure voordat ik terug The Mandalorian ging kijken, maar ik heb ook al iets te veel spoilers gezien ondertussen... :| Vanavond toch maar beginnen met seizoen 2!

Re: Disney+

13
met0t0 wrote:
Sanity penguin wrote:Wij hebben gisteren naar Mulan gekeken.
Wat een draak (er is nochtans geen Mushu!) van een film is me dat...
W.O.L.F. heeft hem gisteren gekeken en had een soortgelijke reactie :P

Normaal gezien wou ik eerst volledig klaar zijn met Sackboy - A Big Adventure voordat ik terug The Mandalorian ging kijken, maar ik heb ook al iets te veel spoilers gezien ondertussen... :| Vanavond toch maar beginnen met seizoen 2!
Ik ben nu helemaal mee met het 2de seizoen en zeker de aflevering van gisteren was fantastisch. Voor mij beter dan seizoen 1.
Image

Re: Disney+

14
gamerke1992 wrote:Ik ben nu helemaal mee met het 2de seizoen en zeker de aflevering van gisteren was fantastisch. Voor mij beter dan seizoen 1.
Dat zijn ook de reacties die ik nu vaak tegenkom, dus ik ben benieuwd :D
Van het vorige seizoen had ik destijds ook al veel spoilers gezien (vooral in thumbnails op Youtube), maar omdat ik de serie pas een jaar later gekeken heb, viel het mee en was ik veel al vergeten :-"
Nu ga ik toch ook mee proberen zijn tegen de seizoensfinale.