Re: Disney+

16
Sanity penguin wrote:Abo slaagt op vanaf februari 2021 maar komt wel een service bij; Disney star (+). €2 ofzo erbij per maand.

Zal de "volwassen" afdeling worden qua series en films, inclusief aanbod Hulu en Fox.
Dat is dan wel die 2 euro waard!
Image

Re: Disney+

18
Dat heeft lang geduurd... :P
Wij hebben hier en daar eens uit nostalgie wat films gekeken, maar hebben Disney+ vooral als grote Star Wars-fans. Tegen februari zal het abonnement dus terug opgezegd zijn omdat we de huidige Star Wars-series gezien zullen hebben, daarna is het op naar de volgende :-"

Re: Disney+

19
Ik ben ook vanonder mijn steen aan het kruipen en mij aan het inlezen over Disney+ en Netflix :P
Valt mij op dat Disney+ minder "serieuze" series in de aanbieding heeft dan Netflix? Positief is wel dat je dan Lost en Prison Break nog kan zien via D+. Old school en voor velen wss niet interessant wegens oud en al gezien. Maar op Netflix zijn deze series blijkbaar onlangs (begin dit jaar?) verwijderd..
Wel cool op D+ vind ik Futuruma, Family Guy en American Dad! Sublieme series gewoon! The Simpsons is nice maar dat kan je tegenwoordig nog gewoon op tv zien.

Groot verschil is de prijs met Netflix! Scheelt 100 euro op jaarbasis.
Image

Re: Disney+

21
NTGSruler wrote:Ik ben ook vanonder mijn steen aan het kruipen en mij aan het inlezen over Disney+ en Netflix :P
Valt mij op dat Disney+ minder "serieuze" series in de aanbieding heeft dan Netflix? Positief is wel dat je dan Lost en Prison Break nog kan zien via D+. Old school en voor velen wss niet interessant wegens oud en al gezien. Maar op Netflix zijn deze series blijkbaar onlangs (begin dit jaar?) verwijderd..
Wel cool op D+ vind ik Futuruma, Family Guy en American Dad! Sublieme series gewoon! The Simpsons is nice maar dat kan je tegenwoordig nog gewoon op tv zien.

Groot verschil is de prijs met Netflix! Scheelt 100 euro op jaarbasis.
Ik heb gewoon beide :lol: En voorlopig vind ik het voor beide zijn prijs waard. Ik heb wel maar 50 euro betaald voor een jaar Disney plus.

En sinds het star gamma is toegevoegd aan Disney plus is er altijd wel genoeg te zien.
Image

Re: Disney+

22
Bedankt gamerke! De chromecasts zijn geleverd! Morgen voormiddag dat allemaal eens op het gemak bekijken. Ik ben wel geneigd ook beide te nemen maar is natuurlijk wel weer een redelijke investering..
Image

Re: Disney+

23
Ik denk dat de combinatie van Disney+ en Netflix ideaal is, daarmee hebt ge sowieso eindeloos veel te kijken :P
Momenteel heb ik mijn Disney+ terug stopgezet (had maandabonnementen) omdat ik alles van Star Wars had gezien. Op 4 mei komt er een nieuwe serie over de Bad Batch, die stijl van de Clone Wars spreekt mij heel erg aan, maar ga toch nog even wachten tot er meer nieuwe Star Wars dingen te zien zijn en ze dan allemaal na elkaar kijken :-"

Re: Disney+

24
met0t0 wrote: 11 Apr 2021 18:46 Ik denk dat de combinatie van Disney+ en Netflix ideaal is, daarmee hebt ge sowieso eindeloos veel te kijken :P
Momenteel heb ik mijn Disney+ terug stopgezet (had maandabonnementen) omdat ik alles van Star Wars had gezien. Op 4 mei komt er een nieuwe serie over de Bad Batch, die stijl van de Clone Wars spreekt mij heel erg aan, maar ga toch nog even wachten tot er meer nieuwe Star Wars dingen te zien zijn en ze dan allemaal na elkaar kijken :-"
Ik heb ook even Disney+ gehad puur voor Star Wars. Voor de rest kon Disney+ mij niet veel bekoren. Nou neem ik pas weer een abbo wanneer de gehele Bad Batch serie erop staat en het zal voor niet meer dan een weekje zijn. Zo heb ik het ook gedaan met The Mandalorian. Netflix heb ik al sinds ze in NL begonnen en doe ik ook niet weg. Netflix heeft een veel bredere selectie van series en films imo. Het is qua films vaak wel ouder spul, maar daar zit ik niet mee. De eigen series van Netflix zitten wel snor want daar is ook veel variatie. Alleen jammer dat Netflix veel series cancelled na 1 seizoen zoals The Dark Crystal. Daar mogen ze wel wat aan doen.
Image

Re: Disney+

26
Heb een abo genomen met “korting”, voor de release. Voor de kinderen heel interessant en ondertussen voor mezelf ook wel. Staan toch wat zaken op voor ons die Netflix niet heeft en ondertussen, een half jaar na de release, zijn er ook wat series en films bijgekomen. 👍🏻
Enige minpunt voor mij is dat ik hierdoor bij Proximus de v7 Android decoder moest bestellen. Start heel traag op tegenover de 5 jaar oudere v5 en de interface trekt op niks. Maar ja. 🙂
Image

Re: Disney+

27
Ik heb voorlopig nog geen abo, zowel Netflix als Disney+ :D
Op VTM GO en VRT Nu is er voorlopig genoeg te zien. En ergens stel ik mezelf in vraag hoeveel ik het zou gebruiken. Misschien als we ooit een abo nemen, dat ik dan verander van gedacht. Ik sport graag, dan nog gamen, werken, gezin... En dan nog eens tijd maken voor series? Zou er nog minder tijd naar gamen gaan.

Had ook alles eens overwogen en zoals hier aangegeven: Netflix heeft een handje weg van lopende seizoenen van series te gaan afvoeren. Zéér irritant zou ik dat vinden;
Ik hoop stilletjes dat Disney+ zijn voet naast Netflix zet binnenkort. Het verschil in prijs per jaar is ook niet mals. Een premium abonnement jaarlijks bij Netflix kost 100 euro meer dan Disney+.
Image

Re: Disney+

28
Om jouw reactie uit een ander topic te gebruiken.... vraag en aanbod :P
Netflix heeft kwalitatief en kwantitatief een voorsprong. D+ en andere services zetten t nu goedkoop neer om mensen te trekken. Zodra dit meer in de buurt komt zal de prijs evengoed dichter naar die van Netflix toe gaan.
Image

Re: Disney+

29
paveman wrote: 12 Apr 2021 15:47 Om jouw reactie uit een ander topic te gebruiken.... vraag en aanbod :P
Netflix heeft kwalitatief en kwantitatief een voorsprong. D+ en andere services zetten t nu goedkoop neer om mensen te trekken. Zodra dit meer in de buurt komt zal de prijs evengoed dichter naar die van Netflix toe gaan.
Dit dus, het is nu nog goedkoop, maar dat gaat echt snel veranderen wanneer ze de concurrentie hebben weggedrukt. Netlfix heeft nog steeds een schappelijke prijs dus ik zit er niet mee. Disney moet vooral het beter gaan doen qua series. Op Star Wars na, heb ik namelijk niets te zoeken op Disney+. Ieder zijn smaak uiteraard.
Image