Re: Metalheads Convergence Corner

196
Als ik verlof kan krijgen, ga ik sowieso het volledige weekend :)

Nieuw voor 2020 is dat ge €10 extra kunt betalen voor toegang tot de camping op woensdagavond, zodat ge zeker vooraan de camping staat.
'k Heb er nogal een dubbel gevoel bij... Het is zo al vermoeiend genoeg om zonder slaap rond te komen, laat staan dat ik er al een avond vroeger zou zijn :snore: Plus: er zijn dan nog geen optredens, dus ja, voor mij niet zo de moeite. De sfeer zal sowieso wel goed zijn, maar dan lopen er ook al genoeg op donderdag met een kater rond, dat belooft... :O

Re: Metalheads Convergence Corner

200
Kolm wrote:Ik ben geen festivalganger, maar als ik dat lees dan denk ik: Vooraan op de camping staan = iedereen moet langs jouw tentje en ge hebt dus gewoon de hele dag/nacht passanten die half (of heel) dronken langslopen en je wakker houden... :dizzy:
Dat is zeker een goed punt en waar ik de afgelopen jaren ook altijd rekening mee gehouden heb. We stonden nooit langs het hoofdpad van de camping en al zeker niet helemaal vooraan, om de door u aangehaalde punten ;)
Als het een aparte zone is die wat uit de weg ligt van het hoofdpad maar toch vooraan de camping, kan het wel misschien interessant zijn.

Re: Metalheads Convergence Corner

203
Het ziet er inderdaad al goed uit, al ben ik vooral benieuwd wie ze voor vrijdag nog als tweede headliner zullen hebben.
Sowieso hoop ik dat de planning goed zal zitten, al is dat voor mij altijd een probleem omdat ik zo veel subgenres graag hoor. Dus altijd te veel bands die ik wil zien die op hetzelfde moment spelen, moeilijke keuzes... :|

Re: Metalheads Convergence Corner

205
Da_SoldierBE wrote:Ik zou zo graag gaan, en tickets gaan zo snel :(
Maar normaal zou ik vrij mogen nemen
Misschien dat je ze op een E-bike te pakken krijgt? Ik wens je in ieder gevel veel succes en veel plezier! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Metalheads Convergence Corner

206
Sora_Lizard wrote:
Da_SoldierBE wrote:Ik zou zo graag gaan, en tickets gaan zo snel :(
Maar normaal zou ik vrij mogen nemen
Misschien dat je ze op een E-bike te pakken krijgt? Ik wens je in ieder gevel veel succes en veel plezier! :cool:
Haha :D

Sinds het enkele jaren geleden voor het eerst uitverkocht was, gaat het steeds sneller met de ticketverkoop. Ik heb ze ook al eind december gekocht om zeker te zijn. Voor mij geen probleem omdat ik toch ieder jaar wil gaan, maar wel moeilijker voor mensen die meer twijfelen en extra bands bevestigd willen hebben voordat ze beslissen om al dan niet te gaan...

Re: Metalheads Convergence Corner

208
Da_SoldierBE wrote:nja ik wil gewoon me tent niet ergens alleen opzetten, heb dat 1 keer gedaan en tzijn ook maar eenzame dagen dan xD
Altijd welkom om uw tent bij de mijne te zetten, we hebben dat al eens gedaan! ;)
Alleen wordt het wel iets moeilijker omdat ik er woensdagavond al ga zijn en die tickets uitverkocht zijn. 'k Heb nog geen idee hoe groot/klein de zone zal zijn voor de tenten van de mensen die er vroeger zijn en of we plaats zouden kunnen houden.
cron