Re: Metalheads Convergence Corner

226
Sora_Lizard wrote:Al zou het doorgaan dan vraag ik me af of je er dan nog (onder de gegeven omstandigheden) naartoe zou moeten willen gaan. :think:
Dat is inderdaad de twijfel die ze hopelijk zullen wegnemen door het festival te annuleren. Ik ga het heel jammer vinden als het definitief geannuleerd is, maar de duidelijkheid er rond is belangrijk. De gezondheidsrisico's zijn gewoon te groot.

Op naar de volgende festivals dan maar! Al vallen de Lokerse Feesten (02 augustus) en Alcatraz (7-9 augustus) mogelijks ook wat te vroeg... :|

Re: Metalheads Convergence Corner

227
Geen festivals dus deze zomer en laten we hopen dat dergelijke massaevenementen volgend jaar wel zouden lukken...

Opvallend nieuws van Iron Maiden:
Als gevolg van de wereldwijde COVID-19 pandemie heeft Iron Maiden zijn ‘Legacy Of The Beast Tour 2020’ verplaatst naar juni/juli 2021 met daarbij een headline show in het Antwerps Sportpaleis op zondag 27 juni.
- https://nl.livenation.be/show/1311874/i ... 1-06-27/nl
Dit jaar zouden ze op Graspop donderdagavond headliner geweest zijn. Graspop had al gezegd dat ze proberen zoveel mogelijk van de line-up over te zetten naar volgend jaar. Dit optreden van Iron Maiden voor 2021 is een week na Graspop 2021 :think:
Ik denk niet dat ze dan het ene weekend in Dessel op een festival zullen spelen en het weekend erna terugkomen voor een zaalshow. Heel raar en toch een streep door de rekening voor Graspop, neem ik aan.

Re: Metalheads Convergence Corner

228
denk om te gaan voor de voucher en dan een combi plus proberen te krijgen

Ben je op dit moment nog niet zeker of je je tickets wil behouden? Dan kan je in ‘Mijn Account’ op ticketmaster.be een voucher aanvragen. Het bedrag van deze voucher komt overeen met de kostprijs van je festivaltickets, accommodaties en munten, inclusief servicekosten. Dit bedrag kan je dan opnieuw besteden aan tickets voor GMM 2021 of GMM 2022. Wie een voucher heeft, zal van 19 oktober tot en met 25 oktober 2020 ook voorrang krijgen om nieuwe tickets voor GMM 2021 te kopen. Op 26 oktober start dan de ticketverkoop voor iedereen. Kies je voor een duurder ticket, dan betaal je bij. Kies je voor een goedkoper ticket, dan blijft het resterende bedrag op je voucher geldig om uiterlijk voor GMM 2022 op te gebruiken.

Re: Metalheads Convergence Corner

230
Ik heb mijn tickets nog voor volgend jaar, ze werden toch overgezet. Ik twijfel nog altijd of het dan een goed idee zou zijn om te gaan, maar ja, dat is totaal onvoorspelbaar hoe de situatie dan zal zijn. Sowieso ben ik dan toch tenminste zeker van mijn ticket. Als ik niet zou willen gaan tegen dan, kan ik het nog altijd tweedehands proberen doorverkopen.
Ik ben vooral benieuwd hoeveel mensen hun tickets zullen omzetten en dus hoeveel tickets er maar beschikbaar zullen zijn als de verkoop wordt opengesteld voor iedereen.

Re: Metalheads Convergence Corner

233
Ondertussen is Graspop als eerste grote Belgische festival dit jaar opnieuw afgelast en verschoven naar volgend jaar. Logisch natuurlijk, maar ik ben vooral blij dat ze ons zelf de keuze niet hebben laten maken. Sowieso is eind juni veel te vroeg voor zo'n gigantisch internationaal evenement.
En nu hopen dat er volgend jaar echt niks tussen komt... :gosh:

Re: Metalheads Convergence Corner

235
Da_SoldierBE wrote: 26 Feb 2022 14:46 ik was al vergeten ik tickets had :P
Haha mooi :P Is het een combi plus ticket om ook al vanaf woensdag op de camping te mogen of combi ticket voor pas vanop donderdag?

Tjah, het is ook al lang geleden dat we die tickets gekocht hebben. Ik heb ook nog altijd de mijne van de editie in 2020, mooi overgezet naar 2021 en nu 2022... Ik ga ervan uit dat het nu wel zal doorgaan, al zal het wel vreemd aanvoelen na zo'n lange tijd terug tussen zo'n gigantische mensenmassa te zijn :silly:

Re: Metalheads Convergence Corner

237
Da_SoldierBE wrote: 19 Apr 2022 14:45 oei dacht dat ik al geantwoord had
Combi plus
Ik ben ook voor combi plus gegaan, al maakt dat het weekend nog wat zwaarder door er al een slapeloze nacht langer te blijven :lol:
Het is bij mij van de editie in 2018 geleden (jaar erna had ik mijn voet gebroken en dan nog 2 geannuleerde coronaedities), dus ik ben benieuwd hoe ik ertegen ga kunnen :P

Re: Metalheads Convergence Corner

239
Da_SoldierBE wrote: 12 May 2022 02:28 kennelijk was me verlof aanvraag niet doorgegeven
dees word nog intressant
Ai dat is wel een probleem :gosh: Hopelijk doen ze er niet te moeilijk over!
Vanaf de eerste werkdag in januari vraag ik altijd mijn Graspop-verlof aan :lol:

Het festivalterrein is helemaal nieuw ingericht. Meer plaats voor de main stages is goed, maar die hoek aan Jupiler Stage lijkt mij nogal ingesloten... Dat wordt leuk om erdoor te proberen geraken na een optreden.
cron