Re: Metalheads Convergence Corner

16
met0t0 wrote:Groepen die met nieuwe CD's komen, hmm, doorgaans ben ik niet zo up-to-date, dus ik moet er nog eens voor zoeken :p
Amon Amarth heeft 2 jaar geleden hun Deceiver of the Gods-album uitgebracht, dus ik hoop dat ze snel met een volgend zullen komen. Maar tenzij ze ook goed op tour aan nummers kunnen werken, vrees ik dat het nog een jaar kan duren. Ze zijn pas eind februari gestopt met touren, dus nu kunnen ze terug werken aan een nieuw album :)
En als het even kan, zouden ze ook nog op Graspop mogen langskomen natuurlijk :D
kheb op fb ergens gelezen dat ze bezig zen met nieuw materiaal :) amon amarth dus hell yeeeaaah!!!
Image

Re: Metalheads Convergence Corner

17
met0t0 wrote:Groepen die met nieuwe CD's komen, hmm, doorgaans ben ik niet zo up-to-date, dus ik moet er nog eens voor zoeken :p
Amon Amarth heeft 2 jaar geleden hun Deceiver of the Gods-album uitgebracht, dus ik hoop dat ze snel met een volgend zullen komen. Maar tenzij ze ook goed op tour aan nummers kunnen werken, vrees ik dat het nog een jaar kan duren. Ze zijn pas eind februari gestopt met touren, dus nu kunnen ze terug werken aan een nieuw album :)
En als het even kan, zouden ze ook nog op Graspop mogen langskomen natuurlijk :D
Ik volg dat ook niet. Ik zie dat gewoon in mijn news feed op Facebook :p
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Metalheads Convergence Corner

19
Da_SoldierBE wrote:ik heb gelezen dat er een nummer is van mastodon in nieuwe season van game of thrones
Zulke grote groepen kunnen dat wel eens doen. Al zie ik het niet direct passen in Game of Thrones, maar het kan aan mij liggen :p
Captain Witwicky wrote: Ik volg dat ook niet. Ik zie dat gewoon in mijn news feed op Facebook :p
Ik gebruik geen Facebook, dus daar zie ik het niet passeren :p
Ik moet gewoon regelmatiger eens door releaselijsten kijken :music:

Re: Metalheads Convergence Corner

25
Da_SoldierBE wrote:vraag me af of ik nu naar zoon festival zou gaan omdat ik nog nooit naar festival ben geweest en ook maar enkel laatste jaren naar metal beginnen luisteren?
Waarom niet? Kluister zelf niet echt vaak naar metal maar de ene keer dak naar Graspop geweest ben was het daar veruit het aangenaamste publiek en de beste sfeer van alle festivals die ik al gedaan heb (da zijn erni echt veel ma bon)

Re: Metalheads Convergence Corner

26
Da_SoldierBE wrote:vraag me af of ik nu naar zoon festival zou gaan omdat ik nog nooit naar festival ben geweest en ook maar enkel laatste jaren naar metal beginnen luisteren?
Als je kan en je wilt, waarom niet? Ik luister ook nog maar een 3-4 jaren metal en heb nog maar naar 1 optreden geweest (omdat ik nog maar naar 1 kon gaan). En daar heb ik echt geen spijt van. Was wel geen festival, maar een echt optreden in een bar van mijn favoriete zanger dan nog :)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Metalheads Convergence Corner

27
Da_SoldierBE wrote:vraag me af of ik nu naar zoon festival zou gaan omdat ik nog nooit naar festival ben geweest en ook maar enkel laatste jaren naar metal beginnen luisteren?
Een festival is net ook een goede gelegenheid om eens wat nieuwe groepen te ontdekken ;)
Na een paar jaar naar festivals gaan van één genre (zoals Graspop voor metal) kent ge doorgaans de grootste groepen al, maar toch zijn er altijd een paar nieuwe groepen te zien.

Als ge graag naar metal luistert en eens de sfeer van een festival wilt meemaken, dan is Graspop echt ideaal. Altijd heel leuk, een aangename sfeer onder het publiek :)

Ik wacht nog steeds om mijn ticket te kopen. Volgende woensdag weet ik of ik kan gaan. Er zijn twee examenmomenten en de ene dag is de vrijdag van Graspop, dus ik hoop echt dat ik dan geen examen heb... :(

Re: Metalheads Convergence Corner

28
Da_SoldierBE wrote:vraag me af of ik nu naar zoon festival zou gaan omdat ik nog nooit naar festival ben geweest en ook maar enkel laatste jaren naar metal beginnen luisteren?
Dan ben je beter af als je met een vriend/vriendin kunt meegaan want alleen op zo'n festival loop je nogal verloren, ikzelf ben al naar vele festivals gegaan van graspop, werchter , pukkelpop, naar kleinere festivals . Nu voel ik me te oud om op die festivals te overnachten dus beperk ik me (meestal) tot 1dag . Nu de laatste jaren ben ik ook veel naar kleinere optredens gegaan ( support your locals) en heb daar ook al heel veel goede dingen gezien damn.

PS: VENOM komt naar ALCATRAZ yeah hoe cool is da ( miss dees jaar toch maar 2 dagen gaan miss miss miss) :cool:

Re: Metalheads Convergence Corner

29
wrecker-of-gear wrote:Dan ben je beter af als je met een vriend/vriendin kunt meegaan want alleen op zo'n festival loop je nogal verloren
Dat is inderdaad iets waar ge op moet letten. Zeker als ge even moet wachten voor het volgende optreden dat ge wilt zien. Ik ben blij dat fsterchele23 vorig jaar met mij is meegekomen, per extra persoon die meegaat, is het al direct veel leuker :)