Re: Naar welk nummer luister je nu?

107
FGras wrote:Ik zie in elke post een plugin knop die vraagt om flashplayer te installeren, wat ik vreemd vind.
Volgens mij is Chrome de enige browser die Flash tegenwoordig nog ondersteunt?
Ik zie in Firefox toch ook gewoon alle filmpjes staan. Misschien hebt ge een verouderde versie of moet ge het eerst aanvaarden dat Flash op deze pagina's gebruikt wordt?

Re: Naar welk nummer luister je nu?

108
met0t0 wrote:
FGras wrote:Ik zie in elke post een plugin knop die vraagt om flashplayer te installeren, wat ik vreemd vind.
Volgens mij is Chrome de enige browser die Flash tegenwoordig nog ondersteunt?
Ik zie in Firefox toch ook gewoon alle filmpjes staan. Misschien hebt ge een verouderde versie of moet ge het eerst aanvaarden dat Flash op deze pagina's gebruikt wordt?
Das t ding met Flash. Deze software is erg gevoelig voor virussen. Daarom wordt t aangeraden om de Flash plugin niet te installeren.

Re: Naar welk nummer luister je nu?

112
Maxidomino wrote:
dividedx11 wrote:<3 Life is Strange
Image
Onlangs de game uitgespeeld, tof spel en er zitten goeie pop/indie liedjes in zoals dit. :)
Toch wel onverwachts een van m'n favoriete games geworden. En voor een of andere reden blijft dit nummer me raken, ik kan wordt er zeer happy en tegelijk zeer depri door.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Naar welk nummer luister je nu?

113
dividedx11 wrote:
Maxidomino wrote:
dividedx11 wrote:<3 Life is Strange
Image
Onlangs de game uitgespeeld, tof spel en er zitten goeie pop/indie liedjes in zoals dit. :)
Toch wel onverwachts een van m'n favoriete games geworden. En voor een of andere reden blijft dit nummer me raken, ik kan wordt er zeer happy en tegelijk zeer depri door.
Ja komt door de zanger die je dat gevoel geeft, maar ook omdat Life is Strange die gevoelens oproept bij de speler. Als ik dat lied hoor denk ik meteen aan dat spel dus komen ook dezelfde gevoelens terug op. Same als bij u dus. :P
Image

Re: Naar welk nummer luister je nu?

115
FGras wrote:Ik zie in elke post een plugin knop die vraagt om flashplayer te installeren, wat ik vreemd vind.
Volgens mij is Chrome de enige browser die Flash tegenwoordig nog ondersteunt?

Anyhow, ontopic:
https://www.youtube.com/watch?v=5uQfqKYNPHo
Een beetje laat dat ik dit zie maar heb je dat nog steeds met nieuwe posts? Er is enkele weken geleden iets aangepast om youtube terug op fullscreen te kunnen zetten. Er wordt nu een iframe getoond en youtube vult zelf dit iframe op basis van een paar settings. Voorheen moesten we veel meer doen om een youtube video te kunnen embedden omdat de simpele manier niet werkte. Na een aanpassing aan de kant van youtube werkt het nu wel zoals het hoort te werken.

Jouw video embedded:
Image

Re: Naar welk nummer luister je nu?

116
Kolm wrote:
FGras wrote:Ik zie in elke post een plugin knop die vraagt om flashplayer te installeren, wat ik vreemd vind.
Volgens mij is Chrome de enige browser die Flash tegenwoordig nog ondersteunt?

Anyhow, ontopic:
https://www.youtube.com/watch?v=5uQfqKYNPHo
Een beetje laat dat ik dit zie maar heb je dat nog steeds met nieuwe posts? Er is enkele weken geleden iets aangepast om youtube terug op fullscreen te kunnen zetten. Er wordt nu een iframe getoond en youtube vult zelf dit iframe op basis van een paar settings. Voorheen moesten we veel meer doen om een youtube video te kunnen embedden omdat de simpele manier niet werkte. Na een aanpassing aan de kant van youtube werkt het nu wel zoals het hoort te werken.

Jouw video embedded:
Yep, was mij al opgevallen dat t al een tijdje werkt! :D
Ik dacht er ook al eens over gereageerd te hebben in positieve zin, maar ik kan t niet terugvinden.
Netjes gefixt!