Re: Netflix

152
Ja hoe kan da zo goejekoowp zen?? :O :cool:
Heb gezien dat je een maand gratis krijgt zelfs.

@Shampi; Zoveel vond ik er niet aan aan die Jan De Lichte. Fair Trade of Black-Out vond ik bv. beter.
Image

Re: Netflix

153
RoyVdW wrote:Ja hoe kan da zo goejekoowp zen?? :O :cool:
Heb gezien dat je een maand gratis krijgt zelfs.

@Shampi; Zoveel vond ik er niet aan aan die Jan De Lichte. Fair Trade of Black-Out vond ik bv. beter.
hij zal euh connecties hebben...

Re: Netflix

157
Hoe slecht is Netflix bezig voor klanten pf. Ik wil 4 K kunnen kijken, dus ik betaal 18 euro per maand en deelde dit met mijn vader. Nu moet ik om de maand een code doorsturen. Maar erger is dat ik continu in het buitenland ben en dan kan ik daar dus geen Netflix kijken op tv, omdat ik niet tot de household behoor en ook geen codes meer kan aanvragen, omdat ik dat thuis en voor mijn vader al doe.

Ik zou wel gewoon voor 1 persoon willen betalen en 4K, maar dat bieden ze gewoon niet aan.

Dan zal ik tegen mijn zin het abonnement maar beëindigen.
Image

Re: Netflix

158
gamerke1992 wrote: 29 Jun 2023 20:23 Hoe slecht is Netflix bezig voor klanten pf. Ik wil 4 K kunnen kijken, dus ik betaal 18 euro per maand en deelde dit met mijn vader. Nu moet ik om de maand een code doorsturen. Maar erger is dat ik continu in het buitenland ben en dan kan ik daar dus geen Netflix kijken op tv, omdat ik niet tot de household behoor en ook geen codes meer kan aanvragen, omdat ik dat thuis en voor mijn vader al doe.

Ik zou wel gewoon voor 1 persoon willen betalen en 4K, maar dat bieden ze gewoon niet aan.

Dan zal ik tegen mijn zin het abonnement maar beëindigen.
Ik vind Netflix ook te duur. Als er een leuke serie is koop ik t basis abonnement wel voor een maand. Maar ik zou niet t hele jaar doorbetalen , daar gebruik ik t ook te weinig voor :P