Re: Netflix

31
gamerke1992 wrote:Ik heb een whoppa pakket besteld bij telenet met onbeperkt internet, dus misschien dat ik vanaf september ook netflix neem. Zijn er veel goede films in te vinden? En is het allemaal wat gebruiksvriendelijk?
Het serie aanbod is beter dan het filmaanbod maar er zijn zeker genoeg leuke titels te vinden. Verwacht alleen niet het nieuwste van het nieuwste en ge gaat nog lang naar films kunnen kijken. :)

De PC versie van Netflix is gebruiksvriendelijker dan wat je op PS4 te zien krijgt maar al bij al valt het nog wel mee.
Image

Re: Netflix

32
Elexus wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb een whoppa pakket besteld bij telenet met onbeperkt internet, dus misschien dat ik vanaf september ook netflix neem. Zijn er veel goede films in te vinden? En is het allemaal wat gebruiksvriendelijk?
Het serie aanbod is beter dan het filmaanbod maar er zijn zeker genoeg leuke titels te vinden. Verwacht alleen niet het nieuwste van het nieuwste en ge gaat nog lang naar films kunnen kijken. :)

De PC versie van Netflix is gebruiksvriendelijker dan wat je op PS4 te zien krijgt maar al bij al valt het nog wel mee.
Bedankt ^^ En wat me de netflix app op een smarttv, enige ervaring mee? Ik heb ook een chromecast, dus dat kan ik ook gebruiken.
Image

Re: Netflix

33
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb een whoppa pakket besteld bij telenet met onbeperkt internet, dus misschien dat ik vanaf september ook netflix neem. Zijn er veel goede films in te vinden? En is het allemaal wat gebruiksvriendelijk?
Het serie aanbod is beter dan het filmaanbod maar er zijn zeker genoeg leuke titels te vinden. Verwacht alleen niet het nieuwste van het nieuwste en ge gaat nog lang naar films kunnen kijken. :)

De PC versie van Netflix is gebruiksvriendelijker dan wat je op PS4 te zien krijgt maar al bij al valt het nog wel mee.
Bedankt ^^ En wat me de netflix app op een smarttv, enige ervaring mee? Ik heb ook een chromecast, dus dat kan ik ook gebruiken.
Hmm op Smart-TV heb ik er nog niet mee gewerkt, ik veronderstel dat dat ongeveer hetzelfde gaat zijn als op PS4?

Via Chromecast is het dan weer super gemakkelijk. :) Via tablet kan je links een genre kiezen of een andere 'tab' en zo krijg je vanalles te zien. Dat mis ik wat in de PS4 versie. Daar moet je het doen met de dingen die Netflix zelf in rijen op je afstuurt maar je kan bijvoorbeeld niet snel een tab 'fantasy' aanklikken ofzo.
Image

Re: Netflix

34
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb een whoppa pakket besteld bij telenet met onbeperkt internet, dus misschien dat ik vanaf september ook netflix neem. Zijn er veel goede films in te vinden? En is het allemaal wat gebruiksvriendelijk?
Het serie aanbod is beter dan het filmaanbod maar er zijn zeker genoeg leuke titels te vinden. Verwacht alleen niet het nieuwste van het nieuwste en ge gaat nog lang naar films kunnen kijken. :)

De PC versie van Netflix is gebruiksvriendelijker dan wat je op PS4 te zien krijgt maar al bij al valt het nog wel mee.
Bedankt ^^ En wat me de netflix app op een smarttv, enige ervaring mee? Ik heb ook een chromecast, dus dat kan ik ook gebruiken.
Ik vind netflix fijner op de ps4, dan de smart TV. Misschien ligt het aan mij, maar op de ps4 vind ik het mooier beeld hebben. Daarbij laad netflix ook sneller bij mij op de ps4 dan op de smart TV.
Image

Re: Netflix

35
minermb wrote:
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote: Het serie aanbod is beter dan het filmaanbod maar er zijn zeker genoeg leuke titels te vinden. Verwacht alleen niet het nieuwste van het nieuwste en ge gaat nog lang naar films kunnen kijken. :)

De PC versie van Netflix is gebruiksvriendelijker dan wat je op PS4 te zien krijgt maar al bij al valt het nog wel mee.
Bedankt ^^ En wat me de netflix app op een smarttv, enige ervaring mee? Ik heb ook een chromecast, dus dat kan ik ook gebruiken.
Ik vind netflix fijner op de ps4, dan de smart TV. Misschien ligt het aan mij, maar op de ps4 vind ik het mooier beeld hebben. Daarbij laad netflix ook sneller bij mij op de ps4 dan op de smart TV.
Welk merk is je smart tv? En heeft die een single core processor? Want dat is de reden hoe snel apps zoals netflix laden.

Bedankt voor alle info :)
Image

Re: Netflix

36
Netflix is op PS4 idd betere kwaliteit dan op een smart tv is bij mij ook zo. Miss eens die gratis maand proberen. Opzeggen kan altijd. En wat kredietkaarten? Dat heb ik niet dus miss zon bpaid gaan halen dan had er nog nooit van gehoord.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Netflix

38
Mensen even een niet onbelangrijke vraag.

Heb dus naar Proximus gebeld en ontvang deze week nog twee nieuwe compatibele decoders voor die formule van €9 per maand.
Ik vroeg de madame aan de lijn of ik dan ook op één van die schermen Netflix via mijn PS4 kon zien en haar antwoord was negatief, denkt ze.
Zo staat het er toch niet letterlijk op? Dus het is op twee apparaten ipv schermen dan. Iemand een idee of dit mogelijk is?
Image

Re: Netflix

39
Erm ik heb netflix via de normale weg. (dus niet via proximus of whatever)
En ik kan het eender waar op kijken als de app maar bestaat. :D

gsm, tablet, smart tv, ps3, ps4, wii u, enwanogallemaal.
Dus het is wel degelijk 2 schermen hierzo bij mij zo :)
Image

Re: Netflix

40
Ja dat is altijd via de normale weg hé, maar die decoders die wij nu hebben zijn niet compatibel met die service blijkbaar.
Zal wel eens testen en op PS4 al activeren morgen ofzo. 1e maand is toch free en kan altijd opzeggen ;)
Image

Re: Netflix

41
Moet kunnen, afhankelijk van welk abo je hebt. Wij hebben het duurste waarmee je op 4 schermen tegelijk kan kijken.

Ik heb het al eens getest en onderstaande is mogelijk bij ons (tegelijkertijd):
  • via decoder Proximus in de living
  • via tablet
  • via PS3 in de kamer
  • via bluerayspeler in de keuken
Het enige dat telt voor uw aantal schermen om af te spelen is hoeveel er op dat moment effectief aan het spelen zijn.
Het maakt helemaal niet uit hoeveel potentiële schermen je hebt, als je me snapt? :)
Image

Re: Netflix

42
Ik heb zelf een aantal maanden nu Netflix, een gigantische ontdekking voor me, oh wat was ik blij, wat een keuze!

Maar eenmaal de goede films uit mijn interesse groep te hebben gezien kijk ik nu te weinig films ( ook omdat de films vrij oud zijn meestal!)
en vind ik 10 euro teveel om steeds te betalen voor films die ik niet kijk. Dus ik ga het afzeggen!
Image

Re: Netflix

44
Kolm wrote:Waarschuwing aan allen: Het vermelden/verwijzen naar illegale diensten is niet toegestaan...
Brrr in combinatie met uw avatar word ik een beetje bang :O

Maar snap uw redenering wel maar denk dat we hier wel erg onbewust mee bezig waren. ;)
Image

Re: Netflix

45
OMG, ze hebben gewoon Pokemon toegevoegd aan Netflix! De eerste 2 seizoenen...
Nostalgie Nostalgie, ben van 1990, dus mijn tijd....
Image
....
Zit gewoon serieus te denken om te gaan kijken.... maar ook weer niet.... want ben toch te oud.....zou het puur voor de nostalgie doen.

Misschien komt binnenkort ook wel DBZ op Netflix :smug: dat zou ik dus erg tof vinden en dat ga ik dan wel kijken denk ik
Image