Netflix

1
De titel zegt eigenlijk al veel. Wie heeft er Netflix, welke series kijk je er op en wat hoop je dat er binnenkort op komt te staan?

Ik kijk momenteel via Netflix naar Unbreakable Kimmy Schmidt en Better Call Saul.

Ik hoop dat binnenkort ook de hele serie Friends er op komt te staan, want daarvoor was ik vroeger nog te jong om het te kijken.
Image

Re: Netflix

2
Al gebruikt om te kijken naar Heroes, Lie to me, The Mentalist, Orange is the new Black, enzovoort...

Ook al gebruikt in klas om een film te laten zien aan de leerlingen :)
Image

Re: Netflix

3
Ik heb het direct aangeschaft toen het hier beschikbaar was. Al verschillende zaken op gekeken zoalw Orange is the new black, House of cards, The Following, Marco Polo en ook een heel aantal stand-up comedians.

In mindere mate voor films, maar vooral series. Super format in mijn ogen. Het aanbod in films zou wat recenter mogen, maar voor die prijs heb je eigenlijk geen klagen.
Image

Re: Netflix

4
Ik vond er persoonlijk niet veel aan aan Netflix, maar toch is het een fantastische service. Maar aangezien er veel films niet opstaan die ik wil zien prefereer ik toch mijn manier die ik momenteel gebruik :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Netflix

5
Ik ben best Netflix verslaafd. Sedert ik Netflix heb, heb ik een enorme filmbacklog ontwikkeld en game ik minder. :p

Wat ik al heb gezien:

- Breaking Bad
- Penny Dreadful
- Hemlock Grove
- Once Upon a Time
- The 4400

Aan het volgen:

- Deadwood
- Hunter x Hunter
- Continuum

En dan nog een hele resem films natuurlijk, onmogelijk om op te sommen. :p
Image

Re: Netflix

6
ik ben bij netflix geraakt dankzij lexi

serieseizoenen gezien s1 van arrow, s1 van once upon a time
nu ant kijken naar s2 van once upon a time
penny dreadful ga ik es opnieuw beginnen als ik goesting heb
onlangs nog naar mulan 1 en 2 gezien xd
Image

Re: Netflix

7
The Killing
Penny Dreadful
Hemlock Grove
Under The Dome
Heroes
Black Widow
Orange is the new black
From dusk till dawn (serie)
En ik denk dat ik er nog een pak vergeet :D

Ik en mijn vriendin zijn namelijk nogal seriekijkers :)
Waarvoor Netflix dan zeer goed is.
Voor films is het niet echt de moeite imo
Image

Re: Netflix

8
ShAmPi wrote:The Killing
Penny Dreadful
Hemlock Grove
Under The Dome
Heroes
Black Widow
Orange is the new black
From dusk till dawn (serie)
En ik denk dat ik er nog een pak vergeet :D

Ik en mijn vriendin zijn namelijk nogal seriekijkers :)
Waarvoor Netflix dan zeer goed is.
Voor films is het niet echt de moeite imo
kvond et handig om jumanji, mulan enzo te zien
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9
Mr.Wolf wrote: Hoe werkt netflix eigenlijk? Iemand heeft tegen mij gezegd dat je daar eerst thuis nog iets voor moet installeren. Klopt dit?
Je hoeft niets installeren, je moet alleen een medium hebben waarop je hun programma kan draaien.
Dat kan op een smartTV met hun app, maar dat kan ook gewoon via je playstation of een bluray/dvd-speler die apps kan draaien.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10
Sanity penguin wrote:
Mr.Wolf wrote: Hoe werkt netflix eigenlijk? Iemand heeft tegen mij gezegd dat je daar eerst thuis nog iets voor moet installeren. Klopt dit?
Je hoeft niets installeren, je moet alleen een medium hebben waarop je hun programma kan draaien.
Dat kan op een smartTV met hun app, maar dat kan ook gewoon via je playstation of een bluray/dvd-speler die apps kan draaien.
Dan moet je wel die app nog installeren. :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11
BozeGozerXrd wrote:
Sanity penguin wrote:
Mr.Wolf wrote: Hoe werkt netflix eigenlijk? Iemand heeft tegen mij gezegd dat je daar eerst thuis nog iets voor moet installeren. Klopt dit?
Je hoeft niets installeren, je moet alleen een medium hebben waarop je hun programma kan draaien.
Dat kan op een smartTV met hun app, maar dat kan ook gewoon via je playstation of een bluray/dvd-speler die apps kan draaien.
Dan moet je wel die app nog installeren. :p
Niet als je via de PlayStation gaat, die is al geïnstalleerd :p
Image

Re: Netflix

13
Hybris wrote:Al gebruikt om te kijken naar Heroes, Lie to me, The Mentalist, Orange is the new Black, enzovoort...

Ook al gebruikt in klas om een film te laten zien aan de leerlingen :)
Daar heb ik al een keer met de schoolleiding problemen mee gekregen, maar dat legde ik naast me neer en liet gewoon even mooie docu zien over WO II aan mijn leerlingen.

Leuke series op Netflix zijn:

House
Breaking Bad
Better Call Saul
Marco Polo
WOII in colour

Leuke films op Netflix zijn:

Tron
American Psycho
Bambi :)
Captain America: The Winter Soldier
The Terminal
The Terminator
En nog veel meer...
Image
cron