Re: Netflix

121
ik heb sinds dit weekend EINDELIJK Netflix afgesloten. Ik ben gegaan voor het normale abo, het 2e dus als je kijkt naar de prijs. Echter was het beeld vaak erg troebel, ik neem aan dat het komt doordat we nu even SD krijgen ipv HD vanwege de maatregelen door Corona ? Ook moest de buffer vaak laden, wat resulteerde in een onderbreking van een kleine minuut terwijl ik zat te kijken op een ronddraaiende cirkel met daarbij het percentage van laden. Niet erg fijn, ik hoop dat dit was omdat het netwerk misschien overbelast was door de vele kijkers in deze tijden ? Ik moet zeggen dat dit vooral was in de eerste helft van de film, in de tweede helft was dit vrijwel verdwenen.

Re: Netflix

122
Gamefreak wrote:ik heb sinds dit weekend EINDELIJK Netflix afgesloten. Ik ben gegaan voor het normale abo, het 2e dus als je kijkt naar de prijs. Echter was het beeld vaak erg troebel, ik neem aan dat het komt doordat we nu even SD krijgen ipv HD vanwege de maatregelen door Corona ? Ook moest de buffer vaak laden, wat resulteerde in een onderbreking van een kleine minuut terwijl ik zat te kijken op een ronddraaiende cirkel met daarbij het percentage van laden. Niet erg fijn, ik hoop dat dit was omdat het netwerk misschien overbelast was door de vele kijkers in deze tijden ? Ik moet zeggen dat dit vooral was in de eerste helft van de film, in de tweede helft was dit vrijwel verdwenen.
Goeie keuze om netflix te nemen!

Ik heb gelezen dat ze de streaming kwaliteit beperken vanwege corona, maar heb nog geen problemen ondervinden. Misschien iets met je WiFi? Je kan altijd eens een speedtest doen op het moment dat netflix moeilijk doet. Dan weet je meteen waar het aan ligt.

Ik gebruik meestal ookla speedtest hiervoor.
Image

Re: Netflix

123
ik heb net een tweede film achter de kiezen en die speelde vloeiend af, en de beeldkwaliteit was ook meer dan degelijk. Misschien de eerste keer nog 'kinderziektes' ? Enfin, hij draait nu zoals het moet !

Re: Netflix

125
de laatste film was weer mindere kwaliteit, met mindere beeldkwaliteit en af en toe weer laadtijden. Ik denk dat dit te maken heeft met de populatie op dat moment bij Netflix ? Het is nu heel druk uiteraard...

Re: Netflix

126
Gamefreak wrote:de laatste film was weer mindere kwaliteit, met mindere beeldkwaliteit en af en toe weer laadtijden. Ik denk dat dit te maken heeft met de populatie op dat moment bij Netflix ? Het is nu heel druk uiteraard...

Op welk toestel Stream je? Applicatie op tv, chromecast,...
Image

Re: Netflix

127
Vraag me af of het de meerprijs van €4 waard is om te upgraden van abo naar 4K heb nu de standaard Full HD. Denk niet dat er nog een kat naar SD kijkt. Is er een brede ondersteuning van series of films in 4K? Heb al liggen denken om eens te testen, maar €4 lijkt weinig op jaarbasis is het wel bijna €50 en voor wat? Zijn er mensen die hier de 4K variant hebben en dit echt veel beter vinden? Heb een nieuwe QLED dus mss wel de moeite om te proberen :love:
Image

Re: Netflix

129
RoyVdW wrote:Vraag me af of het de meerprijs van €4 waard is om te upgraden van abo naar 4K heb nu de standaard Full HD. Denk niet dat er nog een kat naar SD kijkt. Is er een brede ondersteuning van series of films in 4K? Heb al liggen denken om eens te testen, maar €4 lijkt weinig op jaarbasis is het wel bijna €50 en voor wat? Zijn er mensen die hier de 4K variant hebben en dit echt veel beter vinden? Heb een nieuwe QLED dus mss wel de moeite om te proberen :love:
Ik zie een duidelijk verschil tussen full HD en 4K. Dus ik betaal dat met plezier. Maaaaaar... met dit abonnement heb je meerdere profielen. En hierdoor deel ik mijn account met een familielid, waardoor de prijs meteen door 2 gedeeld wordt en ik dus goedkoper uitkom met het duurder abonnement.
Image

Re: Netflix

130
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:Vraag me af of het de meerprijs van €4 waard is om te upgraden van abo naar 4K heb nu de standaard Full HD. Denk niet dat er nog een kat naar SD kijkt. Is er een brede ondersteuning van series of films in 4K? Heb al liggen denken om eens te testen, maar €4 lijkt weinig op jaarbasis is het wel bijna €50 en voor wat? Zijn er mensen die hier de 4K variant hebben en dit echt veel beter vinden? Heb een nieuwe QLED dus mss wel de moeite om te proberen :love:
Ik zie een duidelijk verschil tussen full HD en 4K. Dus ik betaal dat met plezier. Maaaaaar... met dit abonnement heb je meerdere profielen. En hierdoor deel ik mijn account met een familielid, waardoor de prijs meteen door 2 gedeeld wordt en ik dus goedkoper uitkom met het duurder abonnement.
Juist ja daar had ik nog niet aan gedacht. Ben toch alleen dus is niet echt nodig dan om te upgraden.
Image

Re: Netflix

131
gamerke1992 wrote:
Gamefreak wrote:de laatste film was weer mindere kwaliteit, met mindere beeldkwaliteit en af en toe weer laadtijden. Ik denk dat dit te maken heeft met de populatie op dat moment bij Netflix ? Het is nu heel druk uiteraard...

Op welk toestel Stream je? Applicatie op tv, chromecast,...
sorry, zie nu pas het bericht, op ps4.

Re: Netflix

133
Sanity penguin wrote:Dark aan het kijken nu. Aan derde en laatste seizoen bezig. Steengoede Duitse serie maar je moet verdorie wel goed volgen! :nerd:
misschien moet je je Duits gewoon nog es bijschaven Pinguinie...

Re: Netflix

134
Gamefreak wrote:
Sanity penguin wrote:Dark aan het kijken nu. Aan derde en laatste seizoen bezig. Steengoede Duitse serie maar je moet verdorie wel goed volgen! :nerd:
misschien moet je je Duits gewoon nog es bijschaven Pinguinie...
Verdammt Gamefreak, mein Deutsch ist perfekt!
Image

Re: Netflix

135
Sanity penguin wrote:
Gamefreak wrote:
Sanity penguin wrote:Dark aan het kijken nu. Aan derde en laatste seizoen bezig. Steengoede Duitse serie maar je moet verdorie wel goed volgen! :nerd:
misschien moet je je Duits gewoon nog es bijschaven Pinguinie...
Verdammt Gamefreak, mein Deutsch ist perfekt!
nein, du Schweinhund !!