Re: Netflix

137
Gamefreak wrote:vanaf vandaag een flinke concurrent op ons losgelaten met Disney+. Iemand die deze service gaat nemen ? Ik ga even afwachten...
Ik heb het gepreorderd voor die voordeligere prijs. 60 euro voor een volledig jaar vind ik sowieso niet veel, wetende dat ik zeker al een heel deel films wou zien die zij aanbieden.

Ik ga ook niet meer graag naar de bioscoop, dus dat geld steek ik dan met plezier in streaming services.
Image

Re: Netflix

138
Gamefreak wrote:vanaf vandaag een flinke concurrent op ons losgelaten met Disney+. Iemand die deze service gaat nemen ? Ik ga even afwachten...
Niet te vergeten Streamz. Ik heb deze service automatisch omdat ik al Play had in mijn YUGO pakket bij Telenet. Ben er tot nu zeer tevreden over veel nieuwe Vlaamse series.

En ja het is zo he Gamerke. Een cinema ticket kost evenveel voor één persoon dan een maand abo voor een streamingdienst. Denk dat cinemabezoeken aan het uitdoven zijn...
Image

Re: Netflix

139
Gamefreak wrote:vanaf vandaag een flinke concurrent op ons losgelaten met Disney+. Iemand die deze service gaat nemen ? Ik ga even afwachten...
Ik heb geen Netflix-abonnement, maar voor Disney+ ga ik binnenkort toch een maandabonnement starten. Als Star Wars-fan wil ik vooral The Mandalorian en het nieuwe seizoen van The Clone Wars kijken. Daarna zie ik wel of ik het zou aanhouden. Ik game toch liever dan series te kijken, dus zal niet snel een jaarabonnement op een streamingservice nemen.

Re: Netflix

140
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:vanaf vandaag een flinke concurrent op ons losgelaten met Disney+. Iemand die deze service gaat nemen ? Ik ga even afwachten...
Ik heb geen Netflix-abonnement, maar voor Disney+ ga ik binnenkort toch een maandabonnement starten. Als Star Wars-fan wil ik vooral The Mandalorian en het nieuwe seizoen van The Clone Wars kijken. Daarna zie ik wel of ik het zou aanhouden. Ik game toch liever dan series te kijken, dus zal niet snel een jaarabonnement op een streamingservice nemen.
The mandalorian is echt goed :) Ik ga vandaag de 3de aflevering kijken.
Image

Re: Netflix

141
RoyVdW wrote:
Gamefreak wrote:vanaf vandaag een flinke concurrent op ons losgelaten met Disney+. Iemand die deze service gaat nemen ? Ik ga even afwachten...
Niet te vergeten Streamz. Ik heb deze service automatisch omdat ik al Play had in mijn YUGO pakket bij Telenet. Ben er tot nu zeer tevreden over veel nieuwe Vlaamse series.

En ja het is zo he Gamerke. Een cinema ticket kost evenveel voor één persoon dan een maand abo voor een streamingdienst. Denk dat cinemabezoeken aan het uitdoven zijn...
je hebt Disney+, Netflix, Streamz, Apple TV (of hoe dat heet), en Amazon zeker ?

@Gamer, zeker als er zo een vervelende gozer de hele tijd met chips zit te kraken in je nek...

Re: Netflix

142
Zoiets ja denk dat dat de vijf abo streamingdiensten zijn. Op mijn Smart TV staat ook nog TV Vlaanderen en Rakuten TV maar dat is een huurservice per film of serie veronderstel ik.

Dat is zeker vervelend en stinkt. Niet te vergeten dat die zak chips en drankje de helft kosten van een maand abo van een streamdienst. Je bent haast gek dat je nog naar de cinema wil nu voor dat geld en zkr met die corona maatregelen zoals mondkapjes ed... :P
Image

Re: Netflix

143
RoyVdW wrote:Zoiets ja denk dat dat de vijf abo streamingdiensten zijn. Op mijn Smart TV staat ook nog TV Vlaanderen en Rakuten TV maar dat is een huurservice per film of serie veronderstel ik.

Dat is zeker vervelend en stinkt. Niet te vergeten dat die zak chips en drankje de helft kosten van een maand abo van een streamdienst. Je bent haast gek dat je nog naar de cinema wil nu voor dat geld en zkr met die corona maatregelen zoals mondkapjes ed... :P
veel te veel keus dus !! zoals gewoonlijk...

Re: Netflix

144
Wij hebben ons tv abo bij proximus omgezet naar flex en besparen zo een €50 per maand.
Effe geïnvesteerd in een lekkere 65" tv en als abo's hebben we nu Netflix (15/m), disney+ (eenmalig 69 dacht ik voor een jaar nu) en prime (3 ofzo/m).
Schoonouders hebben streamz. Zij gebruiken onze netflix en nu wij hun streamz. Leuke deal :D

Overigens aangenaam verrast door Prime. Vooral omdat we The Boys S02 wouden kijken maar blijkt ook amles van The Office op te staan :D
Image

Re: Netflix

146
ShAmPi wrote:Oh? Hoe share je streamz?
Mijn maten bezigen onze netflix en zij hebben streamz
En ookal vindek meestal alles dat ik wil zien wel ^^
Ik wil jan de lichte zien!
Is via een app zoals Netflix eigenlijk. Ze moeten je dan hun accountgegevens van hun telenet inlog geven. Zo log ik toch in.
Je kan dan ook verschillende profielen aanmaken voor wie kijkt.
Staan wel een paar leuke zaken op, maar voor de inhoud vind ik het wel bijzonder duur. Zeker in vergelijking met andere streamingplatformen.
Ik heb er net Watchmen op afgerond.
Image

Re: Netflix

148
ShAmPi wrote:Zonet Prime Video accountje aangemaakt
3€ per maand!
Ik vind Prima best zalig. Ook pas vorige maand aangeschaft maar de contact ten opzichte van de schamele prijs is fantastisch.
Wij zijn tussen Bly Manor door The office nog eens aan het bingewatchen!
Image

Re: Netflix

149
Sanity penguin wrote:
ShAmPi wrote:Zonet Prime Video accountje aangemaakt
3€ per maand!
Ik vind Prima best zalig. Ook pas vorige maand aangeschaft maar de contact ten opzichte van de schamele prijs is fantastisch.
Wij zijn tussen Bly Manor door The office nog eens aan het bingewatchen!
Ze hebben Supernatural
Alleen daarvoor al :)
Ookal heb ik het op exHDD ook :D
Image

Re: Netflix

150
ShAmPi wrote:Zonet Prime Video accountje aangemaakt
3€ per maand!
Inderdaad een zalige prijs. Zeker als je weet dat het in buurlanden veel duurder is. Op Amazon.co.uk betaal je £8 (ongeveer €10), terwijl je op Amazon.nl maar €3 betaald.

Ik veronderstel dat ze competitief willen zijn met bol.com select. Maar voor 3 euro per maand krijg je wel Prime Video die toch een ruim aanbod heeft naar mijn mening, Amazon games (al stelt dat misschien weinig voor), onbeperkt gratis opslag en natuurlijk ook altijd gratis verzending.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image