Re: Het film trailers topic

97
Ik vind de richting van het verhaal in de film een beetje de verkeerde kant uit gaan. Alles wordt precies gedaan om van haar een superheldin te maken, zoals haar vader die expliciet zegt dat ze op die missie moet gaan om iedereen te redden. In tegenstelling tot het verhaal van de game reboot waarbij ze haar eigen weg ging en door ongeluk haar avonturen mee maakt en daardoor een 'survivor' wordt. Het is duidelijk dat ze veel elementen van de game gaan gebruiken en ik vind het dan jammer dat ze het uitstekende verhaal niet achter doen. Voor iemand die niet de games heeft gespeeld zal het weer zo'n typische "heldin redt iedereen zomaar omdat het kan" film worden :|
Image

Re: Het film trailers topic

98
Heel de wereld staat weer op het spel, dat was een afknapper. Zoals hierboven gezegd had ik liever gezien dat het gewoon ging om Lara die moet overleven en niet weer de typische "superhero origin story". Groot pluspunt zijn de acteurs, Alicia Vikander (Lara), Dominic West (haar vader), Hannah John-Kamen (vriendin van Lara?) en Walton Goggins (de antagonist) hebben mij allemaal al eens overtuigd van hun capaciteiten. Hopelijk is het script goed genoeg.
cron