Re: Het film trailers topic

32
Ligeiro wrote:
Tjeefkeuh wrote:
Ziet er enorm dwaas uit tbh (en het concept is dat zeker)
batman/superman is nochtans een populaire comicreeks in de states. En het is de aanloop naar films over Justice League.
zo dwaas is het dus niet :)
Kweet dat het populair is, maar ik blijf bij mijn mening. Een alien met bijna ongelimiteerde krachten die het beste voorheeft met de mensheid vs. een mijardair met wat oosterse gevechtstraining, die ook het beste voorheeft met de mensheid. Ik kan mij niet voorstellen dat dat iets boeiend oplevert.

Re: Het film trailers topic

33
Tjeefkeuh wrote:
Ligeiro wrote:
Tjeefkeuh wrote:
Ziet er enorm dwaas uit tbh (en het concept is dat zeker)
batman/superman is nochtans een populaire comicreeks in de states. En het is de aanloop naar films over Justice League.
zo dwaas is het dus niet :)
Kweet dat het populair is, maar ik blijf bij mijn mening. Een alien met bijna ongelimiteerde krachten die het beste voorheeft met de mensheid vs. een mijardair met wat oosterse gevechtstraining, die ook het beste voorheeft met de mensheid. Ik kan mij niet voorstellen dat dat iets boeiend oplevert.
oh, maar Batman heeft niet het beste voor met de mensheid é.. hij wil gewoon het uitschot weg uit de straten van Gotham.
Angst is zijn wapen tegen de misdadigers. Daarom is hij ook niet zo'n beste vriendjes met Hal Jordan (Green Lantern). Hal Jordan heeft voor niks angst, omdat anders zijn power ring niet werkt.
En superman zijn krachten zijn ook niet ongelimiteerd. Hij is zwak tegen kryptonite (obviously) en magie.
Zatanna en Shazam can kick his ass ^^

als ge de logica volgt die ge hier aanhaalt, dan hebt ge ook problemen met Iron Man en Thor (want hoe ge het ook draait of keert, Thor is de superman van Marvel). En dan zou Silver Surfer ook niet in uw plaatje passen, want hij is machtiger dan Superman..

Re: Het film trailers topic

34
Ligeiro wrote:
Tjeefkeuh wrote:
Kweet dat het populair is, maar ik blijf bij mijn mening. Een alien met bijna ongelimiteerde krachten die het beste voorheeft met de mensheid vs. een mijardair met wat oosterse gevechtstraining, die ook het beste voorheeft met de mensheid. Ik kan mij niet voorstellen dat dat iets boeiend oplevert.
oh, maar Batman heeft niet het beste voor met de mensheid é.. hij wil gewoon het uitschot weg uit de straten van Gotham.
Angst is zijn wapen tegen de misdadigers. Daarom is hij ook niet zo'n beste vriendjes met Hal Jordan (Green Lantern). Hal Jordan heeft voor niks angst, omdat anders zijn power ring niet werkt.
En superman zijn krachten zijn ook niet ongelimiteerd. Hij is zwak tegen kryptonite (obviously) en magie.
Zatanna en Shazam can kick his ass ^^

als ge de logica volgt die ge hier aanhaalt, dan hebt ge ook problemen met Iron Man en Thor (want hoe ge het ook draait of keert, Thor is de superman van Marvel). En dan zou Silver Surfer ook niet in uw plaatje passen, want hij is machtiger dan Superman..
Welja ik ben ook geen fan van the Avengers (hoewel die nog wel meeviel), dus dit zal ook wel niks voor mij zijn. Als ik al dit genre films bekijk zie ik liever elk personage apart.

Re: Het film trailers topic

36
Ligeiro wrote:
Tjeefkeuh wrote:
Ziet er enorm dwaas uit tbh (en het concept is dat zeker)
batman/superman is nochtans een populaire comicreeks in de states. En het is de aanloop naar films over Justice League.
zo dwaas is het dus niet :)
Ik kijk meer uit naar Justice League dan de nieuwe Batman vs Superman. Lijkt net een Iron Man wannabe :p
De stijl zit denk ik wel snor. Veel ligt denk ik ook wel aan het feit dat ik absoluut geen fan ben van Superman.

Wat ik onlangs zag en wel leuk vond; I am Legend van in 2007 wist er al van :).
Blijkbaar omdat de schrijfster van die film toen al een prematuur schrijfsel ervan had neergepend.
Image
Image

Re: Het film trailers topic

37
Tjeefkeuh wrote:Ze hadden beter hun tijd genomen en zoals Marvel elk personage apart in zijn eigen film geïntroduceerd en daarna samen gebracht.
tbh
Marvel gaat over the top met alle linkins.
Het is moeilijk te volgen geworden.

Al ben ik een DC kind ipv een Marvel kind de marvel films zijn wel beter dan de DC films.
De DC series zijn dan weer beter dan de marvel series ;)

Anyway
Marvel has to take a step back met al die wirwar :D
Het was leuk die tie-ins in de films van iron man en dergelijke. Maar teveel is teveel...
Het moment dat ze avengers brachten mocht het gedaan zijn van mij met de character only films.
Zeker al met NOG eens tie-ins naar avengers en andere character only films...
Image

Re: Het film trailers topic

40
billie91 wrote:
Maxidomino wrote:Looking good.

Krijg hier niet echt het Jurassic Park gevoel bij. Veels te veel CGI imo. Verhaal lijkt me nu al lame eerlijk gezegd. Maar goed, misschien is het wel wat.
Inderdaad. Tziet er gewoon zo'n film uit om uw verstand op nul te zetten. Die kleine velociraptors ook, wat een zever. "it's about mutual respect". :P
Image

Re: Het film trailers topic

41
Maxidomino wrote:
billie91 wrote:
Maxidomino wrote:Looking good.

Krijg hier niet echt het Jurassic Park gevoel bij. Veels te veel CGI imo. Verhaal lijkt me nu al lame eerlijk gezegd. Maar goed, misschien is het wel wat.
Inderdaad. Tziet er gewoon zo'n film uit om uw verstand op nul te zetten. Die kleine velociraptors ook, wat een zever. "it's about mutual respect". :P
Die raptors zijn full size hoor :p groter dan dat werden ze niet

Re: Het film trailers topic

43
billie91 wrote:
Ligeiro wrote: Die raptors zijn full size hoor :p groter dan dat werden ze niet
Velociraptors konden niet eens zo groot worden. Dit zijn meer Utahraptors.
Ochja, welke soort dino's het zijn, daar weet ik niets van. Ik heb het dus over Starlord en zijn cavalerie dino's die hij blijkbaar getemd heeft door hen te respecteren. :lol:
Image
cron