Re: Het film trailers topic

51
Ligeiro wrote:so... Batman Vs Superman: Dawn of Justice heeft op Comic-con een nieuwe trailer gekregen, waarin we zien hoe Superman Wayne Enterprises vernielt, en ook Wonder Woman (Gal Gadot) is te zien

Die eerste trailer vond ik echt slecht, maar deze ziet er supergoed uit. Ik had eigenlijk totaal geen zin om deze film te zien, maar deze trailer heeft dat idee veranderd. :P
Image

Re: Het film trailers topic

53
(Nog) geen trailer voor X-Men Apocalypse, maar dat kan niet lang meer duren aangezien ze een trailer getoond hebben tijdens comic-con. Wat het grote publiek nu wel te zien krijgt is de cover van een magazine met Apocalypse erop. En euh, het trekt op niets... :(
Image
extra foto:
Image
Image

Re: Het film trailers topic

54
sony blijft maar superhero movies uitbraken, tot op het punt dat de kwaliteit op niks meer trekt. Ze zouden beter die franchise terug aan Marvel geven, zodat die er iets deftig mee kunnen doen. Hebben ze onlangs gedaan met Spider-Man, vandaar dat hij zal meedoen in Captain America 3: Civil War, en daarna krijgt ie ook z'n eigen film in het MCU (eindelijk).

Re: Het film trailers topic

55
Ligeiro wrote:sony blijft maar superhero movies uitbraken, tot op het punt dat de kwaliteit op niks meer trekt. Ze zouden beter die franchise terug aan Marvel geven, zodat die er iets deftig mee kunnen doen. Hebben ze onlangs gedaan met Spider-Man, vandaar dat hij zal meedoen in Captain America 3: Civil War, en daarna krijgt ie ook z'n eigen film in het MCU (eindelijk).
Xmen is toch van Fox? En die vind ik toch vrij goed tot zeer goed

Re: Het film trailers topic

57
Tjeefkeuh wrote:
Ligeiro wrote:sony blijft maar superhero movies uitbraken, tot op het punt dat de kwaliteit op niks meer trekt. Ze zouden beter die franchise terug aan Marvel geven, zodat die er iets deftig mee kunnen doen. Hebben ze onlangs gedaan met Spider-Man, vandaar dat hij zal meedoen in Captain America 3: Civil War, en daarna krijgt ie ook z'n eigen film in het MCU (eindelijk).
Xmen is toch van Fox? En die vind ik toch vrij goed tot zeer goed
ofja, Fox, maar die doen hetzelfde als Sony :)