Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1443
gamerke1992 wrote:Mulan: 8/10

Er waren hele matige reviews over deze films. Dus ik begon er aan met lage verwachtingen. Maar dat viel dus heel goed mee, want ik vond het zeer goed.

Soul: 9/10

Prachtige film, net zoals bij Coco. Kinderen kunnen dit zeker ook bekijken, maar gaan naar mijn mening 90% niet begrijpen.
Coco is inderdaad een topper !

Hugo, 8/10

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1444
gamerke1992 wrote:Mulan: 8/10

Er waren hele matige reviews over deze films. Dus ik begon er aan met lage verwachtingen. Maar dat viel dus heel goed mee, want ik vond het zeer goed.

Soul: 9/10

Prachtige film, net zoals bij Coco. Kinderen kunnen dit zeker ook bekijken, maar gaan naar mijn mening 90% niet begrijpen.
Soul zou ik ook nog graag willen bekijken! Deed me ook wat denken aan Inside Out!
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1445
Soul ook recent bekeken, en inderdaad een 9/10

@Mr.Wolf, ik moest ook even denken aan Inside Out! Het is zeker heel verschillende, maar de personages hebben iets van elkaar weg op bepaalde momenten. Het zijn dezelfde makers ook natuurlijk.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1449
Mr.Wolf wrote:
Gamefreak wrote:Home Alone 3, nu pas. Was eigenlijk niet zo mis. Kan niet tippen aan eerste 2 delen dat wel. 7/10
Hier thuis hebben ze hem ook gezien en vonden hem goed! Voor mij is Home Alone enkel met onze Kevin!
Inderdaad! Zouden ook weer nieuwe plannen zijn voor een remake...
Tenzij die opnieuw met Culkin zou zijn moet ze daar vanaf blijven :lol:
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1450
Sanity penguin wrote:
Mr.Wolf wrote:
Gamefreak wrote:Home Alone 3, nu pas. Was eigenlijk niet zo mis. Kan niet tippen aan eerste 2 delen dat wel. 7/10
Hier thuis hebben ze hem ook gezien en vonden hem goed! Voor mij is Home Alone enkel met onze Kevin!
Inderdaad! Zouden ook weer nieuwe plannen zijn voor een remake...
Tenzij die opnieuw met Culkin zou zijn moet ze daar vanaf blijven :lol:
Er gaan stemmen op om in de remake dan Culkin als vader te gebruiken :lol:
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1452
Kolm wrote:
Sanity penguin wrote:
Mr.Wolf wrote:
Gamefreak wrote:Home Alone 3, nu pas. Was eigenlijk niet zo mis. Kan niet tippen aan eerste 2 delen dat wel. 7/10
Hier thuis hebben ze hem ook gezien en vonden hem goed! Voor mij is Home Alone enkel met onze Kevin!
Inderdaad! Zouden ook weer nieuwe plannen zijn voor een remake...
Tenzij die opnieuw met Culkin zou zijn moet ze daar vanaf blijven :lol:
Er gaan stemmen op om in de remake dan Culkin als vader te gebruiken :lol:
Enkele jaren geleden (tegenwoordig ziet hij er terug deftig uit) hadden ze hem als boef kunnen gebruiken :D
Image
Image
cron