Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

31
127 Hours 9/10
Indrukwekkend verhaal, vooral als je bedenkt dat het echt gebeurd is.
Daarnaast is het verhaal weergegeven met prachtige shots en ook de audio is zeer mooi gedaan.

Na de film heb ik nog wat documantaires gezien met de gast dit dit echt heeft meegemaakt.
Zoek geen trailer op, ga gewoon vanavond nog deze film kijken!
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

32
BozeGozerXrd wrote:
NTGSruler wrote:50 Shades of Grey samen met mijn vriendin. Moeilijk te zeggen wat ik er van vond. Op zich goede film en ik vond het echt wel goed geacteerd allemaal. Vond het nu niet zo spectaculair en deel de mening van velen dat de boeken veel beter zijn.
Ik hoor juist vaak dat de boeken ook zeer matig zijn.
Denk dat de boeken meer op je fantasie inspelen. Als je de film bekijkt, zie je wat er effectief gebeurt en is er weinig sprake om je verbeelding te laten werken. Zo ervaar ik het toch.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

33
The Green Mile 10/10
Als ik een top 5 beste films moet opstellen zit deze er zeker tussen. Wat een film. Zeker het einde. Ik heb nog nooit moeten wenen bij een film en bij deze moest ik mezelf toch inhouden. Naar het einde toe kreeg je precies een band met de personages (wat moeilijk is om te doen). Prachtig gewoon!!!
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

40
Maxidomino wrote:Whiplash 9/10
Wat een geweldige film. Het is niet enkel een film over jazzmuziek of over drummen. Het is ook een zeer emotionele film.
De "strijd" tussen Andrew en zijn leraar Fletcher is zo goed in beeld gebracht. Twee geweldige acteurs, vooral J.K. Simmons als Fletcher is een uitblinker in deze film.
Die film wou ik dus gaan bekijken i.p.v. dat misbaksel dat het geworden is :q:

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

45
Sanity penguin wrote:
Grapjas wrote:Boyhood

In 1 woord: WOW

Deze moet je naar mijn mening echt gezien hebben.
Is dat die film waar ze die jongen effectief gedurende x-aantal jaar gefilmd hebben?
Wat is er dan zo goed aan?
Je leeft echt mee met de miserie van dat gezin en lacht mee als het geluk hun meezit enzovoort. Het is moeilijk om het te begrijpen als je hem zelf nog niet hebt gezien


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Image
cron