Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

63
Toon8 wrote:Interstellar -> 9/10

Fantastische film die je eens doet nadenken over de ruimte en alles wat er mee te maken heeft.
Is echt het type film dat ik graag bekijk [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

65
Maxidomino wrote:
Toon8 wrote:Interstellar -> 9/10

Fantastische film die je eens doet nadenken over de ruimte en alles wat er mee te maken heeft.
Heb ik ook net naar gekeken. Topfilm!
Net zoals jij zegt doet het je denken over de ruimte en hoe vreemd alles is dat er mee te maken heeft.
De ruimte is 1 groot mysterie.
En het leuke aan de film is dat er heel veel ware dingen inzitten.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

66
Toon8 wrote:Interstellar -> 9/10

Fantastische film die je eens doet nadenken over de ruimte en alles wat er mee te maken heeft.
Dit is 1 van de beste films die ik OOIT al gezien heb. Binnenkort ga ik hem is aan onze papa laten zien :P

Kingsman: The Secret Service --> 91/100
Echt een zalige film. Ik verwachtte er absoluut niet veel van. Het verhaal was goed. De actie was geweldig. Er zat zelfs humor in. Het was eens een spionage film waarvan er nog niet zoveel bestaan. Geen James Bond kloon ofzo.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

67
dividedx11 wrote:
Maxidomino wrote:
Toon8 wrote:Interstellar -> 9/10

Fantastische film die je eens doet nadenken over de ruimte en alles wat er mee te maken heeft.
Heb ik ook net naar gekeken. Topfilm!
Net zoals jij zegt doet het je denken over de ruimte en hoe vreemd alles is dat er mee te maken heeft.
De ruimte is 1 groot mysterie.
En het leuke aan de film is dat er heel veel ware dingen inzitten.
Gewoon het feit dat het mensen doet nadenken over deze wetenschappelijke zaken (door een interessant en meeslepend verhaal) zorgt ervoor dat ik dit een topfilm vind. Ik had liever deze film een oscar zien winnen.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

73
Sanity penguin wrote:Horns met Daniel Radcliffe. 8/10

Rare film maar ik heb mijn bij momenten kreupel gelachen.
Had deze film gezien in de Kinepolis Halloween Night en ik vond het ook nog best goed eigenlijk. :) Niet te serieuze horror zoals je zegt en Radcliffe is buiten Harry Potter ook nog best capabel om andere rollen aan te nemen, heb ik al willen merken. :0
Image