Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

17
American Sniper 8/10
Zeker een goede film. Na de film dacht ik er aan dat ik dat boek nog altijd moet lezen (had zo eens lang geleden gezegd dat ik dat boek ging kopen en lezen) :p

Lord of The Rings: The Fellowship of the ring Extended Edition 8/10
Het was op 2 discs verspreid en ik heb er daarom een week over gedaan omdat ik niet altijd tijd had om het tweede deel te zien :')
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

25
fsterchele23 wrote:
ShAmPi wrote:Kijk dan naar Payback
Das ook ne disneyfilm :D

https://www.imdb.com/title/tt0120784
hmm liever nie. kdenk dat de volgende mulan wordt en blijkbaar ook mulan 2 (wist nie dat er een tweede was en hoe ik het nu wel weet is nie echt moeilijk :p )
ik loop het risico om de toorn van Lexi op mijn nek te halen, maar alle vervolgfilms op disney classics (mulan 2, pocahontas 2, assepoester 2 en 3, enz...) trekken op geen hol!

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

26
Ligeiro wrote:
fsterchele23 wrote:
ShAmPi wrote:Kijk dan naar Payback
Das ook ne disneyfilm :D

https://www.imdb.com/title/tt0120784
hmm liever nie. kdenk dat de volgende mulan wordt en blijkbaar ook mulan 2 (wist nie dat er een tweede was en hoe ik het nu wel weet is nie echt moeilijk :p )
ik loop het risico om de toorn van Lexi op mijn nek te halen, maar alle vervolgfilms op disney classics (mulan 2, pocahontas 2, assepoester 2 en 3, enz...) trekken op geen hol!
Nah, I second this. :D
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

28
hmm liever nie. kdenk dat de volgende mulan wordt en blijkbaar ook mulan 2 (wist nie dat er een tweede was en hoe ik het nu wel weet is nie echt moeilijk :p )[/quote]

ik loop het risico om de toorn van Lexi op mijn nek te halen, maar alle vervolgfilms op disney classics (mulan 2, pocahontas 2, assepoester 2 en 3, enz...) trekken op geen hol![/quote]

Nah, I second this. :D[/quote]

ik verwacht ook geen topper maar wel es benieuwd zo xd

edit: ondertussen mulan 1 nog es bekeken.
was zeer leuk om em nog es opieuw te zien. da was zo lang geleden :)
9/10 mushu is zaaaalig :p

nog es edit
mulan 2 gezien
toch nog 7/10 er zaten toffe momenten in maar zoals verwacht veel minder goe dan de eerste
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

29
50 Shades of Grey samen met mijn vriendin. Moeilijk te zeggen wat ik er van vond. Op zich goede film en ik vond het echt wel goed geacteerd allemaal. Vond het nu niet zo spectaculair en deel de mening van velen dat de boeken veel beter zijn.

American Sniper wil ik ook zeker nog gaan zien in de cinema. Zal hopelijk voor binnenkort ergens zijn.
Image