Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

46
Sanity penguin wrote:Fracture 9/10

Onlangs opgenomen (dat was ook lang geleden dat ik die functie nog eens gebruikt had :p). Al oudere film, maar deze had ik nog niet gezien. Topfilm met uitstekende cast en leuke twist op het einde.
Wij gebruiken dat veel te vele, we hebben 4 digicorders en ze staan allemaal 82% vol met opnames :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

48
minermb wrote:Ik heb laatst een stukje van de film rubber gezien. Het gaat erover dat een autoband, genaamd robert, tot leven komt en dan op pad gaat allemaal mensen gaat vermoorden :silly: Het is gewoon zo'n zonder rede film. Ik heb pas een klein stukje gezien, maar ik ga hem zeker afkijken :D
Een film over een autoband die tot leven komt en mensen vermoordt? Welke drugs hebben de makers van deze film wel niet gepakt? :silly:
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

50
minermb wrote:Ik heb laatst een stukje van de film rubber gezien. Het gaat erover dat een autoband, genaamd robert, tot leven komt en dan op pad gaat allemaal mensen gaat vermoorden :silly: Het is gewoon zo'n zonder rede film. Ik heb pas een klein stukje gezien, maar ik ga hem zeker afkijken :D
Het is echt een fantastische film :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

52
Maxidomino wrote:Daarnet voor het eerst Saw gekeken. Ik ben al geen fan van horrorfilms en deze al zeker niet. Juist die plottwist op het einde was nog wat interessant.
Dan hoef je de rest ook niet te kijken. De SAW reeks wordt enkel slechter en slechter na deel 1. Ik vond het enkel en alleen grappig om te zien hoe de mensen aan hun eind kwamen, en dat was het ook. Horror kun je de films niet echt noemen.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

53
billie91 wrote:
Maxidomino wrote:Daarnet voor het eerst Saw gekeken. Ik ben al geen fan van horrorfilms en deze al zeker niet. Juist die plottwist op het einde was nog wat interessant.
Dan hoef je de rest ook niet te kijken. De SAW reeks wordt enkel slechter en slechter na deel 1. Ik vond het enkel en alleen grappig om te zien hoe de mensen aan hun eind kwamen, en dat was het ook. Horror kun je de films niet echt noemen.
Ik vond het juist nog wel goed blijven. Zeker het verhaal dat hier altijd achter zit.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

59
RoyVdW wrote:
Sanity penguin wrote:Into the woods 4/10

Not my cup of tea :)
Dan ben je hem toch gaan zien met uw vriendin :cool: Vond het ook niet mijn ding, maar is wel mooi gemaakt.
Met de vrouw naar gekeken ja :)
Zij vond hem wel goed. En ja, ze kunnen zingen en ze hebben de verschillende sprookjes goed verweven. Maar toch mijn ding niet :p
Image
cron