Anime

1
Het woord verwijst naar Japanse teken-en animatiefilms. Vooral in Aziatische landen is Anime een gekend fenomeen. Anime en manga zijn hecht aan elkaar verbonden doordat populaire manga of anime vaak wordt overgezet naar het andere medium en daar tevens populair wordt.

Vandaag werd aangekondigd dat Dragon Ball na 18 jaar, een nieuwe animereeks krijgt. :O :O :O
Geweldig nieuws voor mensen die fan zijn van de serie of die zoals mezelf zijn opgegroeid met Dragon Ball.
https://kotaku.com/dragon-ball-is-getti ... 1700616322
Image

Re: Anime

2
Hmm, heb al wat Anime reeksen gezien maar nooit into Dragonball geraakt (ook nooit echt geprobeerd though).

Maar dit is idd goed nieuws voor de mensen die er fan van zijn. :)
Image

Re: Anime

3
Whut?

Ik lees die titel van dit topic en ik denk "oh weer een topic waar gewoon series worden besproken"
En dan lees ik dat DBZ een nieuwe reeks krijgt!

Eerst Battle of Gods, dan Revival of F en nu nieuwe reeks

Als dit waar is, is 2015 al geslaagd voor mij :D
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Anime

4
Anime is iets appart vind ik. Volledig verschillend van Westerse series. Daarom dus dat ik een appart topic heb gemaakt daarvoor.
En ik vwas echt geschrokken dat Dragon Ball GT uit 1996 was . Dragon ball Z keek ik elke avond na school toen ik bij mijn oma was. Nu komen er mooie herinneringen terug naar boven
Image

Re: Anime

5
Maxidomino wrote:Anime is iets appart vind ik. Volledig verschillend van Westerse series. Daarom dus dat ik een appart topic heb gemaakt daarvoor.
En ik vwas echt geschrokken dat Dragon Ball GT uit 1996 was . Dragon ball Z keek ik elke avond na school toen ik bij mijn oma was. Nu komen er mooie herinneringen terug naar boven
Ah, maar zo bedoelde ik het niet :p

Ik bedoelde dat het een gekend topic was, waar anime ging besproken worden, m.a.w. ik verwachtte niks nieuws onder de zon :cool:
Dat nieuws van DBZ was echter een grote schok! :D
Ik keek ook elke avond toen het speelde op 2BE, totdat ze gewoonweg midden de serie stopten... ;(
DBZ is de belangrijkste serie voor mij. Zeer veel zaken in mijn kamer zijn zelfs DBZ :lol:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Anime

7
Gamefreak wrote:een maat van mij verzamelt al zo'n 15 jaar anime, heeft zeer veel reeksen.... ikzelf ben er niet zo voor maar heb wel Slayers gezien, best tof :smug:
Ik was al bezig met manga en anime voor ik wist dat Japan een land was :D
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Anime

8
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:een maat van mij verzamelt al zo'n 15 jaar anime, heeft zeer veel reeksen.... ikzelf ben er niet zo voor maar heb wel Slayers gezien, best tof :smug:
Ik was al bezig met manga en anime voor ik wist dat Japan een land was :D
toen je de term Japan hoorde dacht je gewoon ergens aan een ghettowijk nabij Brussel ? :smug:

Re: Anime

9
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:Ik was al bezig met manga en anime voor ik wist dat Japan een land was :D
toen je de term Japan hoorde dacht je gewoon ergens aan een ghettowijk nabij Brussel ?
Neen, ik was nog te jong om zulke dingen goed te beseffen ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Anime

10
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:Ik was al bezig met manga en anime voor ik wist dat Japan een land was :D
toen je de term Japan hoorde dacht je gewoon ergens aan een ghettowijk nabij Brussel ?
Neen, ik was nog te jong om zulke dingen goed te beseffen ;)
:smug: nou nou

Re: Anime

11
Gamefreak wrote:nou nou
Het moet ergens begin jaren 90 zijn geweest toen ik nog een ukkepuk was ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Anime

13
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:nou nou
Het moet ergens begin jaren 90 zijn geweest toen ik nog een ukkepuk was ;)
nogmaals, nou nou
Waarom nou nou?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron