Re: Anime

16
Gamefreak wrote:omdat ik dacht dat je ouder was Kapiteinenman :smug:

maar omdat jij het bent zal ik nu 'zozo' zeggen :q:
wat ik me afvraag: hebt gij ooit in het bestaan van Pure, OPM-forum of nu PXtR in eender welk topic ooit al is on-topic gereageerd?
Want als ik uw naam zie, dan denk ik al automatisch aan puberale, off topic reacties. no offence :)

OT:

Kijkt iemand hier Assassination Classroom? Want die hoofdpersonages doen nu mee in die J-Stars videogame, terwijl het een redelijk "nieuwe" anime/manga is

Re: Anime

19
Elexus wrote:Welke personages zijn dat Ligeiro? Ik heb de game wel maar ken de anime niet. :)

Zelf ben ik heel Bleach aan het herbekijken! :)
zwart gewaad, tentakels, gele bolvormige kop

this guy -->
Image
best wel hilarische anime ^^ da schepsel geeft les aan een klas die hem moet vermoorden voor het jaar om is, anders vernietigd hij heel de aarde :p
Last edited by Guest on 07 Jul 2015 12:25, edited 1 time in total.

Re: Anime

23
Ligeiro wrote:
Elexus wrote:And this is why Bleach is awesome <3

zijne bankai is zaliger ^^ zéker met hollow mask
Haha I know. Heb de reeks al eens gezien maar ben het nu aan't herbekijken. :D
Image

Re: Anime

24
In Japan is deze week een nieuwe anime begonnen: God Eater
Gloednieuw, gebaseerd op de PSP-games onder deze titel (van Bandai Namco) :)

plot:

Set in Japan in the year 2071 where the world has been mostly destroyed by mysterious monsters known as the Aragami. An organization known as Fenrir was made to exterminate Aragami using weapons called God Arcs which is made from the cells of an Aragami. Those who specialize in exterminating Aragami are known as God Eaters. Originally God Eaters had one type in which their God Arcs can only keep gun form or blade form, however a new type has been discovered that can switch between gun and blade form. Since then, they have been classified new-types and the previous as old-types.

Re: Anime

29
Marty wrote:Moet zeggen, Dragonball Super is super :lol:

Vorige week nieuwe Arc begonnen en zojuist aflevering 48 gekeken en gaat de goede kant op.
[+] plaatjes van dbs
Image
Image
Zijn er al afleveringen gedubd in het Engels? Want DB Super ziet er inderdaad goed uit, maar ik kan daar echt niet naar kijken in het Japans. :P
Image

Re: Anime

30
Maxidomino wrote:
Marty wrote:Moet zeggen, Dragonball Super is super :lol:

Vorige week nieuwe Arc begonnen en zojuist aflevering 48 gekeken en gaat de goede kant op.
[+] plaatjes van dbs
Image
Image
Zijn er al afleveringen gedubd in het Engels? Want DB Super ziet er inderdaad goed uit, maar ik kan daar echt niet naar kijken in het Japans. :P
barbaar :p

zelf volg ik nu Boku No Hero Academia (beetje de soort humor zoals in One Punch Man), Ace Attorney (gebaseerd op de Phoenix Wright games), Kabaneri of the Iron Fortress, Terra Formars en Assassination Classroom
cron