Festivalitis

1
Het verbaasde mij dat er nog geen festival topic was daarom bijdeze een aangemaakt.
Post hier alles dat met festivals te maken heeft. Dit kan gaan van reviews over optredens, het delen van festivals waar je naar toe wil/gaat of wil aanraden aan de rest.

Welke festivals hebben jullie al gedaan dit jaar of gaan jullie nog doen?

Ik ben zelf naar Graspop Metal Meeting geweest voor 1 dag en 5 dagen naar Dour Festival. Het eerste is vanzelfssprekend een aanrader voor alle metalfans. Aan de niet metalfans zou ik aanraden om ook eens 1 dagje te gaan om het eens mee te maken, tenzij je de muziek echt niet kan uitstaan. ;)
Dour is een aanrader voor zij die van een festival houden met een zeer vrije sfeer, waar alles lijkt te kunnen en mogen. Daarnaast is het ook een relatief goedkoop festival en een brede waaier aan verschillende genres is aanwezig op het festival. GMM ga ik wellicht volgend jaar niet meer doen maar Dour waarschijnlijk wel.

Later dit jaar ga ik nog naar Booty Rave Festival, dit is een festival waar drank bij in de prijs is inbegrepen waardoor het een goedkoop concept is. Qua line-up zijn er niet echt kleppers van namen maar eerder verborgen diamanten. Zeker eens checken als je nog een goedkoop festivalletje wil doen waar geen gigantische massa mensen heen komt.
Image

Re: Festivalitis

2
Dat er nog geen festivaltopic was, is denk ik omdat er alleen over Graspop werd gesproken in het metaltopic :p

Na de 6 afgelopen Graspop-edities meegemaakt te hebben, blijf ik er nog altijd even graag gaan en het zal moeilijk zijn voor een ander festival om dat ooit te overtreffen voor mij. Da's natuurlijk redelijk logisch aangezien er geen ander groot metalfestival is in België.
cron