Game soundtracks

1
Image
Oke ik begin,

Wat ik de beste en leukste game soundtrack vind?
Skyrim!

Deze liedjes vind ik zelf geweldig, luister ze nog regelmatig en zou de orginele soundtrack wel eens willen hebben om vaker te beluisteren.
de soundtrack combineert alles in een goede mix, van spanning naar rustig naar wat grappig.
Heerlijke muziek voor als je in bad lig of om even stoom uit te blazen na een drukke werkdag,

Je word door de muziek helemaal naar de magische wereld van Skyrim gevoerd, met alleen al de muziek kan je je fantasie gebruiken om weer helemaal in de game te zitten.

Dus mijn advies?

Luister de soundtrack van Skyrim!

Oke nu ben ik benieuwd welke soundtrack jullie het mooiste en leukste vinden :music:
Image

Re: Game soundtracks

9
Tetris! :music:

Gewoon omdat het de enige is die zo verschrikkelijk lang in je hoofd kan blijven hangen en ook lekker vrolijk is. LittleBigPlanet is ook zo'n vrolijke :p

Vele andere vind ik wel mooi als ik ze hoor maar ik moet ze altijd even horen voor ik ze 'herinner'. :think:
Image

Re: Game soundtracks

10
LittleBigPlanet heeft altijd fantastische soundtracks. Leuke muziekjes voor tijdens de levels en genoeg specialere nummers voor uw eigen levels :)
Tearaway is ook zo'n game. De sfeer van de wereld wordt perfect versterkt door de muziek.

Journey heeft ook een speciale soundtrack. In de eenzaamheid doorheen de woestijn hebt ge alleen de rustgevende muziek die u vergezelt.

De Metal Gear Solid-serie heeft een gigantische variatie aan muziek, dus die verdient hier ook zeker een plaatsje. Niet alleen de gelicensieerde nummers zijn de moeite, ook de zelfgemaakte muziek bij cutscenes zet de toon van de serie. Al blijft het in MGS V wel fantastisch om bekende 80's klassieker in te stellen als nummer voor wanneer uw helikopter u komt ophalen :p

Re: Game soundtracks

11
Cool om iedereen zijn reacties te lezen :cool:

maar heb het idee dat het topic nu dood is, kunnen we hier nog iets doen '' soundtrack gerelateerd '' ?

Vind overigens de Uncharted soundtrack niet zo heel erg bijzonder. Alleen de orginele Drake's Theme vind ik plezant om naar te luisteren, een echtte klassieker, geeft meteen een ideale indruk waar we aan beginnen, avontuur en spanning!
maar daarna houd de soundtrack al gauw op...

Tetris is geweldige nostalgie! en dan wel de gameboy versie van 1989, geniaal!

En hoe kan ik hem vergeten, de Shadow of the Colossus soundtrack is ook geniaal,
deze heb ik vroeger helemaal grijs gedraaid in me kamer met de speakers lekker hard, waande me helemaal in die lege eenzame wereld.

Deze ga ik vanavond denk ik maar weer eens luisteren :music: Tnkx Tjeefkeuh


.
Last edited by Colossus on 05 Sep 2015 19:26, edited 3 times in total.
Image
cron