Re: Star Wars

286
Ik heb de reeks nog niet gezien dus kan niks over dit specifieke geval zeggen, maar tot nu toe vond ik dat de bekende personages redelijk goed werden geïntegreerd in de nieuwe reeksen. Het was niet: "Oei deze moeten er absoluut ergens in gepropt worden of de mensen zullen niet willen kijken". Als ze het zo kunnen houden, goed voor mij :)

Re: Star Wars

289
Ondertussen hebben we de volledige serie gekeken en toch wel onder de indruk :) Heel mooie voortzetting van The Clone Wars en Rebels, met genoeg verwijzingen naar zowel die series als de films. Jammer dat er nog geen zekerheid is over seizoen 2, maar zou ook goed kunnen dat het vervolg weer in een andere serie wordt verwerkt zoals er ook veel overlap was tussen The Book of Boba Fett en The Mandalorian. Ben benieuwd :D

Re: Star Wars

291
Da_SoldierBE wrote: 29 Oct 2023 19:28 misschien een film
Ze hebben nog heel wat opties qua films ook, maar dan hoop ik dat het niet zoals Episode IX - The Rise of Skywalker wordt. Nog los van hoe de sequels waren, vond ik het belachelijk hoeveel ze in één film hebben gepropt waardoor niks deftig uitgewerkt voelde. Dan zijn series nog beter om voldoende tijd te kunnen besteden aan de diepgang van het verhaal :)
cron