Star Wars

1
Image
hier is hij dan, de nieuwe final poster van de film: The force awakens.

Vannacht komt er een nieuwe trailer uit van de film! gelieve deze hier te plaatsen.
Dit topic is om al het star wars nieuws, trailers, wal papers en reacties te plaatsen.

Zien jullie wat ik zie? Rechts bovenin een soort Dead Star....
Ik ben in ieder geval lichtjes enthousiast over deze nieuwe film, ben erg benieuwd!
Image

Re: Star Wars

5
De nieuwe Death Star is naar het schijnt [spoiler= ]een ijsplaneet waarop The First Order (de slechteriken) een gigantisch kanon hebben geplaatst[/spoiler]

Mijn tickets zijn ook geboekt voor Kinepolis Gent. Zelfs geen twee maanden meer en 't is al zover!
Image

Re: Star Wars

6
Hybris wrote:De nieuwe Death Star is naar het schijnt [spoiler= ]een ijsplaneet waarop The First Order (de slechteriken) een gigantisch kanon hebben geplaatst[/spoiler]

Mijn tickets zijn ook geboekt voor Kinepolis Gent. Zelfs geen twee maanden meer en 't is al zover!
wat je zegt Hybras, ik denk eraan om het ook te doen, als ik wat volk vind ! desnoods alleen mss ? :L:

Re: Star Wars

11
Tjeefkeuh wrote:Vrije goeie trailer, alleen hoop ik echt dat het ni uiteindelijk blijkt dat
[+] speculatie, mogelijke spoiler
Luke naar de Dark Side gegaan is ofzo
Op grond van alles wat er tot dusver is uitgelekt, zou Luke eerder
[+] geruchten + gelekte info
zich hebben teruggetrokken naar een niemandsland, zoals Yoda, om een of andere tombe te bewaken of omdat hij zijn eigen kracht niet onder controle kan houden. Er zijn ook al afbeeldingen gelekt van hoe hij er precies gaat uitzien in de film. Ook zou hij maar op het uiterste einde van de film opduiken om een grotere rol in Episode 8 en 9 te spelen...)
En wat Kylo Ren, Rey en Finn betreft:
[+] geruchten
Het zou me niks verbazen als Kylo Ren en Rey de kinderen van Han Solo en Leia Skywalker blijken te zijn. En Finn moet zo wel de zoon zijn van Lando Calrissian, aangezien die de enige levende zwarte man is in het Star Wars universum! :p
Image

Re: Star Wars

13
Interessante trailer en ik kijk al uit naar de film :)
Tickets bestellen, ga ik nog niet doen. Vermoedelijk zal hij wel een tijdje in de cinema's te zien zijn en dan kijk ik hem wel eens als het wat rustiger is.

Re: Star Wars

14
met0t0 wrote:Interessante trailer en ik kijk al uit naar de film :)
Tickets bestellen, ga ik nog niet doen. Vermoedelijk zal hij wel een tijdje in de cinema's te zien zijn en dan kijk ik hem wel eens als het wat rustiger is.
Ik ga met lichtzwaard en al! De eerste keer toch... Nog niet zeker over de volgende 2-3 keer! :D
Image

Re: Star Wars

15
Hybris wrote:
Tjeefkeuh wrote:Vrije goeie trailer, alleen hoop ik echt dat het ni uiteindelijk blijkt dat
[+] speculatie, mogelijke spoiler
Luke naar de Dark Side gegaan is ofzo
Op grond van alles wat er tot dusver is uitgelekt, zou Luke eerder
[+] geruchten + gelekte info
zich hebben teruggetrokken naar een niemandsland, zoals Yoda, om een of andere tombe te bewaken of omdat hij zijn eigen kracht niet onder controle kan houden. Er zijn ook al afbeeldingen gelekt van hoe hij er precies gaat uitzien in de film. Ook zou hij maar op het uiterste einde van de film opduiken om een grotere rol in Episode 8 en 9 te spelen...)
En wat Kylo Ren, Rey en Finn betreft:
[+] geruchten
Het zou me niks verbazen als Kylo Ren en Rey de kinderen van Han Solo en Leia Skywalker blijken te zijn. En Finn moet zo wel de zoon zijn van Lando Calrissian, aangezien die de enige levende zwarte man is in het Star Wars universum! :p
[+] .
Daar dacht ik ook aan, aangezien Abrams blijkbaar zoveel mogelijk verwijzingen naar Ep IV erin wil steken. Als dat de kinderen van Han en Leia blijken te zijn wordt het universum opeens wel nogal "klein". Alle belangrijke gebeurtenissen van de hele reeks spelen zich dan af binnen één familie praktisch.
cron