Re: Star Wars

226
met0t0 wrote:Hij is in België wel al op 18 december te zien ;)
https://kinepolis.be/nl/films/star-wars-rise-skywalker

Toevallig een van de Nederlanders hier die al Disney+ heeft en al wat van The Mandalorian heeft gezien?
Geen Nederlander, maar wel al de eerste aflevering gezien van The Mandalorian en ben zeer benieuwd naar wat nog moet komen!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Star Wars

228
Ik ben wel eens benieuwd wanneer Disney+ eindelijk naar België komt. Sowieso dat ik het een aantal maanden ga proberen, omdat ik zowel The Mandalorian als Star Wars Rebels wil zien. Als later de Obi-Wan Kenobi serie komt, ga ik het zeker willen zien :)

Re: Star Wars

229
met0t0 wrote:Ik ben wel eens benieuwd wanneer Disney+ eindelijk naar België komt. Sowieso dat ik het een aantal maanden ga proberen, omdat ik zowel The Mandalorian als Star Wars Rebels wil zien. Als later de Obi-Wan Kenobi serie komt, ga ik het zeker willen zien :)
ik wil ook wel eens ervaren wat het in zijn mars heeft !

Re: Star Wars

230
Gamefreak wrote:
[+] einde Return of the Jedi en The Rise of Skywalker
wel opmerkelijk, in Return of the Jedi, laatste scene, staan Luke en Leia lachend naar de geesten van Anakin, Yoda & Obi Wan te kijken. In Rise of Skywalker, laatste scene, zijn zij net de geesten die lachend naar Rey kijken, ja, het heeft iets...
Het is duidelijk dat de film vol verwijzingen zit naar de voorbije films. In het einde is de verwijzing heel mooi gedaan, maar ik vond ook de subtielere verwijzingen heel leuk :)
Het was een enorme opdracht om alle voorgaande films af te ronden, zelfs een te grote opdracht. Zoals ik eerder al zei: ik vind het een goede afsluiter van de 3 laatste films, niet echt van prequels en originele trilogie.

Re: Star Wars

232
Sinds gisteren staat The Rise of Skywalker ook op Disney+. Heb hem maar ff bekeken want was toch wel nieuwsgierig. Uiteindelijk gewoon een totale kutfilm. Het heeft een totaal onsamenhangend verhaal en zeker het eind slaat helemaal nergens op. Het wordt tijd dat Disney een regisseur gaat inhuren die wel verstand heeft van Star Wars want dit komt zo niet goed. De film krijgt van mij een 5/10.
Image

Re: Star Wars

233
billie91 wrote:Sinds gisteren staat The Rise of Skywalker ook op Disney+. Heb hem maar ff bekeken want was toch wel nieuwsgierig. Uiteindelijk gewoon een totale kutfilm. Het heeft een totaal onsamenhangend verhaal en zeker het eind slaat helemaal nergens op. Het wordt tijd dat Disney een regisseur gaat inhuren die wel verstand heeft van Star Wars want dit komt zo niet goed. De film krijgt van mij een 5/10.
Volledig met je eens!
Het probeerde naar mijn gevoel teveel en te overdreven in een te korte tijd. Het voelde rushed, en ik heb zeker fantasie maar dit ging me te ver, iets met gigantische ruimteschepen..
Ik doe net alsof deze film niet heeft bestaan.

Verder moet gezegd worden dat hij er visueel prachtig uit ziet!! En Palpatine blijft mijn held
Image

Re: Star Wars

234
billie91 wrote:Sinds gisteren staat The Rise of Skywalker ook op Disney+. Heb hem maar ff bekeken want was toch wel nieuwsgierig. Uiteindelijk gewoon een totale kutfilm. Het heeft een totaal onsamenhangend verhaal en zeker het eind slaat helemaal nergens op. Het wordt tijd dat Disney een regisseur gaat inhuren die wel verstand heeft van Star Wars want dit komt zo niet goed. De film krijgt van mij een 5/10.
Net zoals de hele nieuwe trilogie dus :q: Vond de laatste wel eerlijk gezegd nog de beste van ze allemaal, maar dat wil ook niet zo veel zeggen. Vind hem heel vergeetbaar, als dat al een woord is. Ik kan me zelfs al niet meer herinneren wat er allemaal in is gebeurd.
Heb wel gehoord dat Taika Waitit een nieuwe Star Wars film gaat maken. Was de regisseur van Thor Ragnarok en dat vond ik zelf wel een heel vermakelijke film.
Image

Re: Star Wars

235
Als ik de films nu moet rangschikken, dan komt TRoS op de laatste plek. Echte jammer met deze trilogie, terwijl ik met The Force Awakens nog goede hoop had. Het beste wat Disney heeft geproduceerd is toch wel Rogue One.

1: The Empire Strikes Back - 9/10
2: Return of the Jedi - 9/10
3: Revenge of the Sith - 9/10
4: Rogue One - 8/10
5: A New Hope - 8/10
6: The Force Awakens - 7/10
7: Attack of the Clones - 6/10
8: The Phantom Menace - 6/10
9: Solo - 6/10
10: The Last Jedi - 5/10
11: The Rise of Skywalker - 5/10
Image

Re: Star Wars

236
Ik vond dat ze nog een relatief goed einde voor een onsamenhangende trilogie hebben kunnen maken, al gaat het allemaal ongelofelijk snel en kloppen veel dingen niet met het universum dat gemaakt was met de 6 eerste films... Dus zo zie ik het: een relatief goed einde voor de nieuwe trilogie, absoluut niet voor het volledige Skywalker-verhaal.

Re: Star Wars

237
billie91 wrote:Als ik de films nu moet rangschikken, dan komt TRoS op de laatste plek. Echte jammer met deze trilogie, terwijl ik met The Force Awakens nog goede hoop had. Het beste wat Disney heeft geproduceerd is toch wel Rogue One.

1: The Empire Strikes Back - 9/10
2: Return of the Jedi - 9/10
3: Revenge of the Sith - 9/10
4: Rogue One - 8/10
5: A New Hope - 8/10
6: The Force Awakens - 7/10
7: Attack of the Clones - 6/10
8: The Phantom Menace - 6/10
9: Solo - 6/10
10: The Last Jedi - 5/10
11: The Rise of Skywalker - 5/10
smaken verschillen Bill want velen zouden Phantom Menace helemaal onderaan zetten, ik persoonlijk ook. The Empire Strikes Back is voor heel veel fans de beste, ik gok zo een 75%. Voor mezelf is Return of the Jedi de primus. Dus ja, subjectief allemaal....

Re: Star Wars

238
The Empire Strikes Back is ook mijn favoriete Star Wars-film, heel dicht gevolgd door Revenge of the Sith. Ik vond de prequels nog relatief goed, omdat ze nog grotendeels klopten met en verdiepend werken voor de originele trilogie. De sequels hebben volledig hun eigen ding gedaan en zo enorm veel veranderd in het algemene verhaal (of heel rare contradicties geïntroduceerd) en dat vind ik het meest spijtige aan deze nieuwe films.

Re: Star Wars

239
met0t0 wrote:The Empire Strikes Back is ook mijn favoriete Star Wars-film, heel dicht gevolgd door Revenge of the Sith. Ik vond de prequels nog relatief goed, omdat ze nog grotendeels klopten met en verdiepend werken voor de originele trilogie. De sequels hebben volledig hun eigen ding gedaan en zo enorm veel veranderd in het algemene verhaal (of heel rare contradicties geïntroduceerd) en dat vind ik het meest spijtige aan deze nieuwe films.
Revenge of the SIth op nummer 2 ?? nou nou...

Re: Star Wars

240
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:The Empire Strikes Back is ook mijn favoriete Star Wars-film, heel dicht gevolgd door Revenge of the Sith. Ik vond de prequels nog relatief goed, omdat ze nog grotendeels klopten met en verdiepend werken voor de originele trilogie. De sequels hebben volledig hun eigen ding gedaan en zo enorm veel veranderd in het algemene verhaal (of heel rare contradicties geïntroduceerd) en dat vind ik het meest spijtige aan deze nieuwe films.
Revenge of the SIth op nummer 2 ?? nou nou...
Die komt bij mij zelfs op nummer 1! Hoogstwaarschijnlijk omdat ik met deze trilogie ben opgegroeid en hier ook de beste herinneringen aan heb.
Image
cron