Re: Star Wars

256
gamerke1992 wrote:Ik vind het vooral vervelend dat we in België niet meteen het volledige seizoen kunnen kijken van The Mandalorian. 1 aflevering per week is echt wel traag als je weet de andere landen alles al kunnen bekijken.
Ik had het nog niet eens opgemerkt dat nog niet alle afleveringen erop staan :O
Tegen dat ik met Resistance en The Clone Wars klaar ben, zullen ze er wel allemaal op staan gelukkig. Voor seizoen 2 zullen ze waarschijnlijk ook vasthouden aan wekelijkse afleveringen?

Re: Star Wars

257
met0t0 wrote:Er zijn nog 3 series die ik moet kijken:
- The Mandalorian
- Star Wars The Clone Wars (laatste seizoen)
- Star Wars Resistance

Ik ben maar met de 'slechtste' begonnen, gewoon omdat ik wel eens benieuwd was: Star Wars Resistance. Ik heb er nu 12 aflevering van gezien en het valt wel mee. Niet dat er veel nieuw in voorkomt, maar het geeft toch iets van sfeer van hoe er geleefd wordt zonder Jedi of ander Force Powers in de buurt. Of tot nu toch, geen idee of dat nog zou veranderen :P
van die reeks heb ik zelfs nog nooit gehoord...

Re: Star Wars

258
Ze hebben ook nooit veel aandacht gegeven aan Star Wars Resistance. Ik begrijp wel waarom, nu ik halverwege het tweede seizoen is. De serie is ok en heeft een aantal interessante momenten, maar toch ook niks meer dan dat.

Ik wou hierna met het laatste seizoen van The Clone Wars beginnen, maar daarvan zijn jammer genoeg nog maar 6 van de 12 afleveringen beschikbaar :|

Re: Star Wars

259
met0t0 wrote:Ze hebben ook nooit veel aandacht gegeven aan Star Wars Resistance. Ik begrijp wel waarom, nu ik halverwege het tweede seizoen is. De serie is ok en heeft een aantal interessante momenten, maar toch ook niks meer dan dat.

Ik wou hierna met het laatste seizoen van The Clone Wars beginnen, maar daarvan zijn jammer genoeg nog maar 6 van de 12 afleveringen beschikbaar :|
skippen dus...

Re: Star Wars

260
Wat een einde van seizoen 2 van The Mandalorian... :D
Ik ben benieuwd hoeveel bepaalde personages nog aan bod zouden komen in seizoen 3, het zal in ieder geval toch alweer een stuk anders zijn.

De kwaliteit van de laatste series zat goed naar mijn mening, al ben ik wel bezorgd hoe ze die kwaliteit hoog gaan houden nu er zo veel nieuwe Star Wars films/series werden aangekondigd: Future Lucasfilm Projects Revealed (opgepast voor spoilers uiteraard).

Re: Star Wars

261
met0t0 wrote:Wat een einde van seizoen 2 van The Mandalorian... :D
Ik ben benieuwd hoeveel bepaalde personages nog aan bod zouden komen in seizoen 3, het zal in ieder geval toch alweer een stuk anders zijn.

De kwaliteit van de laatste series zat goed naar mijn mening, al ben ik wel bezorgd hoe ze die kwaliteit hoog gaan houden nu er zo veel nieuwe Star Wars films/series werden aangekondigd: Future Lucasfilm Projects Revealed (opgepast voor spoilers uiteraard).
[+] seizoen 3
Komt er een seizoen 3 denk je? Ze leken te hinten naar eerder een nieuw seizoen, maar dan over Boba Fett.
Image

Re: Star Wars

262
gamerke1992 wrote:
met0t0 wrote:Wat een einde van seizoen 2 van The Mandalorian... :D
Ik ben benieuwd hoeveel bepaalde personages nog aan bod zouden komen in seizoen 3, het zal in ieder geval toch alweer een stuk anders zijn.

De kwaliteit van de laatste series zat goed naar mijn mening, al ben ik wel bezorgd hoe ze die kwaliteit hoog gaan houden nu er zo veel nieuwe Star Wars films/series werden aangekondigd: Future Lucasfilm Projects Revealed (opgepast voor spoilers uiteraard).
[+] seizoen 3
Komt er een seizoen 3 denk je? Ze leken te hinten naar eerder een nieuw seizoen, maar dan over Boba Fett.
[+] seizoen 3
Normaal gezien is seizoen 3 bevestigd! Zou moeten komen in december 2021. Ook de nieuwe serie, The Book of Boba Fett zou in die maand verschijnen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Star Wars

264
Geen reacties hier over The Book of Boba Fett? Ik heb er helaas al een aantal spoilers van zien passeren (in het genre van "Oh wauw, komen die personages er ook nog bij?"), maar de reeks zelf nog niet opgestart omdat we even meer gamen dan series streamen.

Waar ik wel enorm naar uitkijk, is deze! :D

Re: Star Wars

265
Obi-Wan Kenobi is nog maar net uit of hier is de nieuwste serie al, komt eind augustus uit! :O
Ik ben benieuwd hoe dit zal uitdraaien... Obi-Wan is een heel gekend personage. The Mandalorian had een cool hoofdpersonage met western setting dat ook een breder publiek kon lokken. Maar Andor? Een hoofdpersonage uit een film die niet iedereen gezien zal hebben. Dit zal misschien meer eentje voor de fans zijn.

Re: Star Wars

267
Da_SoldierBE wrote: 29 May 2022 14:33 acteur is redelijk bekend
trouwens ook trailers voor ahsoka en mandalorian season 3 gelekt
Dat de acteur bekend is, tot daar aan toe. Maar het blijft een randpersonage in Star Wars, dus ik hoop dat ze het echt wel diepgang kunnen geven en niet te veel gaan uitmelken. Er komen nu echt heel veel nieuwe series, maar zolang de kwaliteit goed blijft, blijf ik tevreden :)

Re: Star Wars

269
Trailer ziet er goed uit, al zegt dat uiteraard nog niks over de volledige reeks. Na AC Origins uitgespeeld te hebben, ga ik dringend eens wat Star Wars-series moeten inhalen, heb de nieuwste sinds The Mandalorian seizoen 2 allemaal nog niet gezien :shh:

Re: Star Wars

270
Veel nieuwe trailers!



Ik heb The Book of Boba Fett nog niet gezien, dus ja, nog niet veel over te zeggen.



In het begin verwachtte ik hier niet zoveel van, maar misschien kan het toch de meer duistere kanten belichten van het ontstaan van The Rebellion :)



Deze kwam als een verrassing. Het lijken mij wel interessante thema's te zijn die nog niet ingevuld waren. Misschien jammer dat het shorts zijn, maar hoe 'short', zullen we nog wel zien :lol:
cron