Re: Star Wars

271
Ik ben momenteel een heel aantal series aan het inhalen, was al van The Mandalorian S2 geleden dat ik nog had gekeken :lol:

The Book of Boba Fett vond ik heel leuk, al vond ik het wat raar dat hij in anderhalve episode zo goed als niet aan bod kwam. Akkoord dat er overlap is met The Mandalorian, maar anders konden ze het evengoed The Mandalorian seizoen 2.5 genoemd hebben :?

Ik dacht The Bad Batch even als tussendoortje te kijken, maar eigenlijk vind ik die serie nog veel beter dan ik had gedacht. Het biedt een unieke kijk op een periode waar nog niet heel veel over bekend was (buiten de boeken en de comics) en bevat genoeg actie maar is toch niet zo overdreven als The Clone Wars-serie soms was.

Als ik seizoen 1 van The Bad Batch heb uitgekeken, ga ik vermoedelijk toch over naar Obi-Wan, daar blijf ik benieuwd naar :)

Re: Star Wars

273
Ik kijk wel uit naar Ahsoka :D
Vond haar altijd al een zeer boeiend personage, leuk dat ze zo'n belangrijke rol had in Rebels en nog beter dat ze nu haar eigen serie krijgt. De nieuwe filmtrilogie vond ik echt overbodig, maar de series die ze gemaakt hebben, vond ik altijd al de moeite en echt een goede toevoeging aan het Star Wars-universum :)

Re: Star Wars

276
Mr.Wolf wrote: 24 Aug 2023 09:05 Ben alles op chronolgische volgorde aan het kijken momenteel :relief: Zit nog steeds maar aan The Clone Wars en pas seizoen 3 uitgekeken :p Nog wel wat te gaan tot Ahsoka
Dan ga je inderdaad nog heel veel te zien hebben, maar ik vond de Clone Wars echt wel de moeite. Rebels en The Bad Batch vervolgens ook. Er zitten hier en daar wel wat flauwere afleveringen tussen die niet veel toevoegen qua verhaal, maar zelfs dan vond ik het gewoon leuk om nieuwe dingen in het Star Wars-universum te zien :)

Ahsoka krijgt goede reacties, maar ik heb de komende weekends nog geen tijd om te kijken. Spoilers proberen vermijden dus :goaway:

Re: Star Wars

280
met0t0 wrote: 10 Sep 2023 14:01 Ik wacht nog even om Ahsoka te kijken tot ze er allemaal zijn en dan sluit ik mij een weekendje op :shh:
blijft je nog 4 weken weg van youtube dan :think:
want gl als je ooit iets van star wars hebt gekeken op opgezocht :lol:
meestal staat na paar uur een episode aired me recommends vol spoilers :P

Re: Star Wars

282
Da_SoldierBE wrote: 11 Sep 2023 00:56
met0t0 wrote: 10 Sep 2023 14:01 Ik wacht nog even om Ahsoka te kijken tot ze er allemaal zijn en dan sluit ik mij een weekendje op :shh:
blijft je nog 4 weken weg van youtube dan :think:
want gl als je ooit iets van star wars hebt gekeken op opgezocht :lol:
meestal staat na paar uur een episode aired me recommends vol spoilers :P
Euh ja, ik blijf nu nogal weg van Youtube want heb inderdaad al wat afbeeldingen van video's gezien met, laten we zeggen, een bepaald personage dat wel te verwachten was, maar toch een heel speciale verschijning is. Ik zwijg verder :lol:

Re: Star Wars

285
met0t0 wrote: 24 Sep 2023 12:50 Ik heb zoals verwacht wel al iets meer gezien dan ik wou, dus zal nog een weekje wegblijven van Youtube... :lol:
Volgend weekend hebben we waarschijnlijk tijd om eraan te beginnen :)
heb het indd nog niet zo erg geweten kwa spoilers in thumbnails op youtube
mja zijn ook iconische char dat je meteen herkent