Re: Star Wars

200
Ik vind dat hij niet echt op een jonge Harrison Ford lijkt en daardoor geraak ik wat afgeleid :P
Verder kunnen we er nog niet te veel over zeggen. Interessante periode in het overkoepelende verhaal dus er zit zeker potentieel in.

Re: Star Wars

201
Solo 6/10

Heb de Solo film vorige week bekeken en sta echt verbaasd hoe Disney het weer heeft verneukt. De film was op zijn best een aardige actiefilm, maar het had in mijn ogen weinig te maken met Star Wars. De acteurs kan ik dit niet kwalijk nemen, die waren wel goed, maar het verhaal was waardeloos. Er waren wel bepaalde stukken die echt goed uitgewerkt waren, maar weer worden bedorven door te veel slappe humor. De film was gelukkig niet zo slecht als The Last Jedi, maar het zat er bij tijden wel tegenaan. Een zesje kan er net vanaf. Nu maar hopen dat Disney de kritiek van de vele fans serieus neemt en zich weer gaat focussen om Star Wars weer echt Star Wars te maken. Nog steeds blijft Rogue One van de nieuwe films mijn favoriet.

1: The Empire Strikes Back - 9/10
2: Return of the Jedi - 9/10
3: Revenge of the Sith - 9/10
4: Rogue One - 8/10
5: A New Hope - 8/10
6: The Force Awakens - 7/10
7: Attack of the Clones - 6/10
8: The Phantom Menace - 6/10
9: Solo - 6/10
10: The Last Jedi - 5/10
Image

Re: Star Wars

202
Ze gaan in ieder geval al minder films maken (niet meer minstens jaarlijks een grote film). Daarnaast staan er wel meerdere series klaar: nieuwe afleveringen van The Clone Wars, plus 2 series waar nog heel weinig over geweten is.
Dus Star Wars genoeg en veel mensen zullen die series toch nooit zien omdat ze het bij de grote films houden. We zullen wel zien wat het geeft :q:

Re: Star Wars

203
met0t0 wrote:Ze gaan in ieder geval al minder films maken (niet meer minstens jaarlijks een grote film). Daarnaast staan er wel meerdere series klaar: nieuwe afleveringen van The Clone Wars, plus 2 series waar nog heel weinig over geweten is.
Dus Star Wars genoeg en veel mensen zullen die series toch nooit zien omdat ze het bij de grote films houden. We zullen wel zien wat het geeft :q:
goede zaak, het leek anders op de melkkoei FC De Kampioenen...

Re: Star Wars

208
Begrijp mij ook niet verkeerd: ik vond het een vermakelijke film en hij voegt zeker iets toe aan het Star Wars-universum. Gewoon niet zo bijzonder veel, de film creëert gewoon wat de sfeer waarin Han en Chewbacca elkaar leren kennen. Leuk, maar niet zo bijzonder gebracht.

Ondertussen is er alweer een live action serie aangekondigd... Ik kan al bijna niet meer volgen met wat ze nog allemaal gaan uitbrengen :silly:
Qua films minderen ze, maar het geld moet in ieder geval blijven binnenkomen.

Re: Star Wars

209
Star Wars: Episode IX komt eind dit jaar uit met de titel "The Rise Of Skywalker" en dit is de eerste teaser:



Leuk om een titel en eerste beelden te hebben :)
Wel opvallend hoe in de vorige film zoveel mogelijk gebroken werd met het verleden en J.J. Abrams er nu toch weer wat van het verleden bij wil halen. Logisch ook omdat het de laatste film in de Skywalker saga is. Maar ook een beetje dubbel de grootste hype ontstaan is door een stuk Death Star en Emperor Palpatine zijn lach op het einde :P
Ik hoop dat ze nog in schoonheid kunnen eindigen en dan is het gelukkig tijd voor andere verhalen in het Star Wars-universum.

Re: Star Wars

210
Trailer ziet er goed uit. Nu maar hopen dat ze het niet verknallen als met The Last Jedi. Man, wat was dat een miskleun van jewelste zeg. Als Star Wars fan hoop ik op het beste.

Deze fan-film is trouwens zeer de moeite waard om ff te bekijken.

Image
cron