Re: Star Wars

211
Ik vrees vooral voor heel wat rare sprongen in verhaal tussen Ep. 7, 8 en 9. J.J. Abrams had een duidelijke visie voor de trilogie en maakte Ep. 7, dan kwam Rian Johnson die er volledig zijn eigen ding mee deed in Ep. 8 en nu moet J.J. Abrams het terug goed proberen krijgen in Ep. 9, om het terug te maken zoals hij eerder in gedachten had :relief:

Re: Star Wars

212
met0t0 wrote:Ik vrees vooral voor heel wat rare sprongen in verhaal tussen Ep. 7, 8 en 9. J.J. Abrams had een duidelijke visie voor de trilogie en maakte Ep. 7, dan kwam Rian Johnson die er volledig zijn eigen ding mee deed in Ep. 8 en nu moet J.J. Abrams het terug goed proberen krijgen in Ep. 9, om het terug te maken zoals hij eerder in gedachten had :relief:
Het zal mij benieuwen. De schade door episode 8 is enorm. Snap nog steeds niet hoe ze zo'n fantastische franchise zoals Star Wars door de mangel kunnen halen. Episode 7 was een prima film, Rogue One is zelfs één van mijn favoriete films. En toen kwam episode 8 en Solo, waarvan de eerst genoemde echt een drama was. Nu moet mr Abrams de zaak weer gaan redden met hopelijk een duidelijke visie.
Image

Re: Star Wars

214
Ik heb The Last Jedi gisteren nog eens opnieuw bekeken. Er is inderdaad heel wat mis mee, maar ik vond het ergens ook wel goed dat er zo gebroken wordt met het verleden. De problemen zitten zoals ik eerder aanvoelde voornamelijk bij de consistentie van visie... Op zichzelf staand is het een goede film, in de rest van het Star Wars-verhaal veel minder...
Dus het blijft afwachten wat er in de laatste episode nog gedaan kan worden :q:

Re: Star Wars

215
met0t0 wrote:Ik heb The Last Jedi gisteren nog eens opnieuw bekeken. Er is inderdaad heel wat mis mee, maar ik vond het ergens ook wel goed dat er zo gebroken wordt met het verleden. De problemen zitten zoals ik eerder aanvoelde voornamelijk bij de consistentie van visie... Op zichzelf staand is het een goede film, in de rest van het Star Wars-verhaal veel minder...
Dus het blijft afwachten wat er in de laatste episode nog gedaan kan worden :q:
Ik vrees het ergste....
vind persoonlijk deel 7 en 8 echt heel slecht...
Heb de trailer gezien van deel 9 en ze zijn de wanhoop naar bij en proberen het nog te redden denk ik maar dat gaat voor mij niet meer lukken helaas
Image

Re: Star Wars

216
Nog wat Star Wars nieuws, te beginnen met natuurlijk The Mandalorian! Een nieuwe serie voor Disney+ die zich afspeelt na de val van the Empire. Een ideale tijdsperiode vind ik, omdat er dan hopelijk niet te veel van de bekende personages in voor gaan komen. En het is nog net voor de sequels, wat ook goed is.



Star Wars: The Clone Wars komt in februari 2020 terug met het nieuwe zevende seizoen!
Aangezien ik net de eerste 6 seizoenen aan het ontdekken ben en er mij goed mee vermaak, komt dit mooi op tijd :)

Cassian Andor uit Rogue One krijgt ook een eigen serie, die zich afspeelt in de periode voor Rogue One (logischerwijs...).
Nog geen idee wat ik hiervan moet verwachten, er is ook nog heel weinig over bekend.

Ten laatste: Ewan McGregor komt terug als Obi-Wan Kenobi! Dit gerucht deed al langer de ronde, maar dan eerder dat hij een eigen film zou krijgen. Het wordt blijkbaar een serie die zich afspeelt 8 jaar na Revenge Of The Sith.

Ik had nog mijn twijfels over de nieuwe streamingservice Disney+, maar met deze Star Wars-content ben ik toch al een stuk enthousiaster. Jammer genoeg is er nog niks over bekend wanneer de dienst in België beschikbaar zou zijn. Nederland heeft meer geluk, daar komt hij op hetzelfde moment als de VS uit, 12 november dit jaar.

Re: Star Wars

217
met0t0 wrote:Nog wat Star Wars nieuws, te beginnen met natuurlijk The Mandalorian! Een nieuwe serie voor Disney+ die zich afspeelt na de val van the Empire. Een ideale tijdsperiode vind ik, omdat er dan hopelijk niet te veel van de bekende personages in voor gaan komen. En het is nog net voor de sequels, wat ook goed is.



Star Wars: The Clone Wars komt in februari 2020 terug met het nieuwe zevende seizoen!
Aangezien ik net de eerste 6 seizoenen aan het ontdekken ben en er mij goed mee vermaak, komt dit mooi op tijd :)

Cassian Andor uit Rogue One krijgt ook een eigen serie, die zich afspeelt in de periode voor Rogue One (logischerwijs...).
Nog geen idee wat ik hiervan moet verwachten, er is ook nog heel weinig over bekend.

Ten laatste: Ewan McGregor komt terug als Obi-Wan Kenobi! Dit gerucht deed al langer de ronde, maar dan eerder dat hij een eigen film zou krijgen. Het wordt blijkbaar een serie die zich afspeelt 8 jaar na Revenge Of The Sith.

Ik had nog mijn twijfels over de nieuwe streamingservice Disney+, maar met deze Star Wars-content ben ik toch al een stuk enthousiaster. Jammer genoeg is er nog niks over bekend wanneer de dienst in België beschikbaar zou zijn. Nederland heeft meer geluk, daar komt hij op hetzelfde moment als de VS uit, 12 november dit jaar.
ik vind dit persoonlijk wat uitmelken Motété, maar goed we zien wel...

Re: Star Wars

218
Mocht Disney de franchise nooit hebben overgekocht, zou het inderdaad vermoedelijk bij de 6 films en eventueel wat series gebleven zijn. Het was wel te verwachten dat Disney ook na de sequels niet zou stoppen.

Eigenlijk vind ik het helemaal niet erg dat ze verder gaan. Toch op voorwaarde dat ze allerlei nieuwe aspecten van het Star Wars universum belichten. Dat het eindelijk niet meer hoofdzakelijk rond de Skywalkers draait. Daarom vind ik The Mandalorian een heel mooi vooruitzicht :)
De kwaliteit van de series valt natuurlijk nog af te wachten, maar ik ben alvast heel benieuwd.

Nog wat nieuws over het nieuwe seizoen van The Clone Wars: de afleveringen zullen wekelijks uitgebracht worden! Dus niet mogelijk om het nieuwe seizoen op de releasedatum onmiddellijk volledig te kijken.

Re: Star Wars

221
Da_SoldierBE wrote:Heb gehoord der nieuwe fils gepland zijn voor 2022 or 24 over the old republic, dacht 4000jaar voor a new hope
De tijdsperiode was denk ik nog niet officieel bevestigd. En bijkomend: David Benioff and D.B. Weiss (Game of Thrones) gingen die trilogie maken en zijn nu vertrokken om terug hoofdzakelijk voor Netflix te werken. Geen idee wat er met hun trilogie gaat gebeuren.

Rian Johnson (regisseur van The Last Jedi) werkt wel aan een andere trilogie. De laatste geruchten waren dat die zich na de Skywalker-saga zou afspelen, maar voor zover ik weet is dit nog niet bevestigd?

En hier nog de trailer voor Episode 9: