Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

106
Elexus wrote:
Mr.Wolf wrote:5 Weeks In A Balloon van Jules Verne uitgelezen! Wow, ik wist niet dat het zo'n zware boek ging zijn :p Het Engels is echt wel next level, waardoor ik veel woorden niet echt kende. Vooral dan bijvoeglijke naamwoorden. Het ging uiteindelijk over 3 mannen die met een luchtballon van de ene kant van Afrika naar de andere reizen. Ondertussen komen ze allemaal problemen problemen tegen zoals het vastzitten in de woestijn zonder drinken. Soms werd het nogal langdradig, en soms werden dingen te snel besproken. Er zit ook een heel wetenschappelijk element in, dat zeker en vast in de 19e eeuw spectaculair geweest moest zijn.

Nu begonnen met... Twilight :p
Oh dear. :p

Ot:

Glass Sword uitgelezen en ook het vervolg daarvan, King's Cage.

Nu op naar het laatste boek in de Red Queen reeks en die heet War Storm.

Echt zeer aangenaam verrast door deze reeks. Het is Young Adult maar toch nog best pittig geschreven. Een aanrader voor liefhebbers van The Hunger Games en co.
Alright, die zal ik eens toevoegen aan mijn to read lijstje op goodreads :p
Image

Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

107
Twilight is ook afgerond! Heel eerlijk? Ik vond het eigenlijk echt nog wel goed :p Sommige delen werden wel wat langdradig beschreven, maar dat vond ik bijna nooit een probleem. De laatste 100 blz. vond ik zelfs echt heel spannend! Alles werd vanuit het standpunt van Bella beschreven. Zo werd de actie uit het laatste deel weggelaten, en zag je zo de wanhoop van de karakters. Ben benieuwd naar de volgende delen eigenlijk :p

Nu ga ik binnenkort beginnen aan Nightshift van Stephen King, wat zijn eerste bundel kortverhalen zou moeten zijn!
Image

Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

109
Night Shift van onze homeboy Stephen King. Waren 20 horror kortverhalen waarbij het het ene al wat beter was dan de andere. De meeste vond ik eigenlijk wel goed en zeker Quitters Inc. waarbij een roker er alles aan probeert te doen om te stoppen met roken. Er is een kleine prequel en sequel op Salem's Lot.

Nu ondertussen al goed bezig met De Werken van Herculus van Agatha Christie
Image

Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

112
De Werken van Hercules was eigenlijk best nog wel goed! Zoals wel vaker was het ene verhaal leuker om te lezen dan het andere. Ik heb dan ook maar direct het 2e boek van de twilight reeks gelezen nl. New Moon. Het was toch wel ietsje minder als Twilight zelf. De focus werd hier verschoven van Edward naar Jacob. Eigenlijk was het hele boek zo wat de hele tijd hetzelfde. Het einde werd wel weer terug wat spannender.

Nu beginnen aan Lord Edgware Dies van ons Agatha.
Image

Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

114
Elexus wrote:The Shining uitgelezen. Het einde was zeer spannend maar ik vond wel dat het boek in het begin erg traag ging. Ik ga nu toch nog even wachten tot ik het vervolg Doctor Sleep lees. :p

Nu lees ik Pride and Prejudice.
Kan ik me ook wel in vinden :p

Lord Edgware Dies vond ik maar gewoontjes. Zeer basic misdaad verhaal!
Nu eens een Vlaams boek lezen nl. De Zaak Alzheimer! Heb er eerlijk gezegd weinig verwachtingen bij. We zullen wel zien!
Image

Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

119
Oei, ik heb ondertussen 2 boeken uitgelezen.
Eclipse vond ik eerlijk gezegd wat tegenvallen. Misschien toch de minste van de reeks? Het viel mij vooral op dat er veel origin verhalen waren van hoe iedereen vampier is geworden. Voor de rest weet ik zelfs al niet veel meer wat er voor de rest gebeurde...

Ook The Hollow gelezen van Agatha Christie. Deze vond ik nog wel cava! Ik vond het enkel jammer dat er zeer weinig Hercule Poirot in voor kwam. Het was ook best een begrijpbaar verhaal, want die haar boeken kunnen soms nogal complex zijn...

Nu ga ik beginnen aan Het Tweede Korte Leven Van Bree Tanner. Is een kort boek van de Twilight reeks. Dan kan ik hierna direct beginnen met het laatste deel!
Image