Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

121
Mr.Wolf wrote:Amai, De Zaak Alzheimer was slecht :p Heb het zelfs niet kunnen uitlezen. Ben tot de eerste 100 blz. geraakt en er gebeurd gewoon te weinig in! Beide inspecteurs zitten gewoon vaak wat te leuteren over vanalles en nog wat.

Nu begonnen aan Eclips, het 3e boek van de Twilight reeks!
Ik wist niet dat hier een boek van was. Zelf heb ik alleen de film gezien. Ik vond daar vooral knap hoe het op het einde allemaal samenkwam. Maar ik kan me inbeelden dat het in een boek misschien wat saai wordt, zeker omdat een boek meestal meer info bevat dan een film.
Image

Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

122
Kolm wrote:
Mr.Wolf wrote:Amai, De Zaak Alzheimer was slecht :p Heb het zelfs niet kunnen uitlezen. Ben tot de eerste 100 blz. geraakt en er gebeurd gewoon te weinig in! Beide inspecteurs zitten gewoon vaak wat te leuteren over vanalles en nog wat.

Nu begonnen aan Eclips, het 3e boek van de Twilight reeks!
Ik wist niet dat hier een boek van was. Zelf heb ik alleen de film gezien. Ik vond daar vooral knap hoe het op het einde allemaal samenkwam. Maar ik kan me inbeelden dat het in een boek misschien wat saai wordt, zeker omdat een boek meestal meer info bevat dan een film.
Het was vooral zeer gedetailleerd en het werd daardoor al snel heel saai! Ik had 100 blz. gelezen en er was eigenlijk nog zo goed als niks gebeurd :p
Image

Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

125
Mr.Wolf wrote:
Elexus wrote:The Stand al een tijdje geleden uitgelezen.

Nu bezig aan This Savage Song.
Wat vond je ervan? Ik zou die ook graag binnenkort eens willen lezen :p
Heel tof boek met soms wel langdradige stukken. Ik las wel de 'uncut' versie en die is bijna 1700 pagina's dacht ik. :p

Ik kan de volwassen schrijfstijl wel hard appreciëren bij King. Ik lees af en toe Young Adult en als je dan net iets van King hebt gelezen, komt de YA vaak kinderachtig over.

Het is dus zeker een aan te raden boek maar je zit er dus wel eventjes aan bezig!
Image

Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

126
Elexus wrote:
Mr.Wolf wrote:
Elexus wrote:The Stand al een tijdje geleden uitgelezen.

Nu bezig aan This Savage Song.
Wat vond je ervan? Ik zou die ook graag binnenkort eens willen lezen :p
Heel tof boek met soms wel langdradige stukken. Ik las wel de 'uncut' versie en die is bijna 1700 pagina's dacht ik. :p

Ik kan de volwassen schrijfstijl wel hard appreciëren bij King. Ik lees af en toe Young Adult en als je dan net iets van King hebt gelezen, komt de YA vaak kinderachtig over.

Het is dus zeker een aan te raden boek maar je zit er dus wel eventjes aan bezig!
Ja, dacht ik dus ook al :p Ik dacht dat ik ook de uncut versie had liggen, maar die is 1000 blz, maar wel grote bladzijden en heel kleine lettertjes
Image

Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

127
Mr.Wolf wrote:
Elexus wrote:
Mr.Wolf wrote:
Elexus wrote:The Stand al een tijdje geleden uitgelezen.

Nu bezig aan This Savage Song.
Wat vond je ervan? Ik zou die ook graag binnenkort eens willen lezen :p
Heel tof boek met soms wel langdradige stukken. Ik las wel de 'uncut' versie en die is bijna 1700 pagina's dacht ik. :p

Ik kan de volwassen schrijfstijl wel hard appreciëren bij King. Ik lees af en toe Young Adult en als je dan net iets van King hebt gelezen, komt de YA vaak kinderachtig over.

Het is dus zeker een aan te raden boek maar je zit er dus wel eventjes aan bezig!
Ja, dacht ik dus ook al :p Ik dacht dat ik ook de uncut versie had liggen, maar die is 1000 blz, maar wel grote bladzijden en heel kleine lettertjes
Het kan wel hoor. Ik lees voornamelijk op een e-reader en de pagina's kunnen daar nogal verschillend zijn.
Image

Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

128
Mr.Wolf wrote:Het was vooral zeer gedetailleerd en het werd daardoor al snel heel saai! Ik had 100 blz. gelezen en er was eigenlijk nog zo goed als niks gebeurd :p
Ik kan me er wel iets bij voorstellen... Er waren ook best veel scènes waar je van alles zag gebeuren, maar dat er verder niets gezegd werd. Als je dat in tekst moet gaan beschrijven, dan kan het alleen maar langdradig worden lijkt me...
Image

Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

132
Zojuist de nieuwe Storm: Het Gesticht van Krijs gelezen. Ik weet niet wat ze allemaal uitspoken met de serie, maar deze was echt slecht. De tekenstijl wijkt in die zin zo ver af van die van Don Lawrence dat ik echt mijn bedenkingen heb. Het verhaal was dit keer ook bijzonder slecht. Ik ben groot fan van de serie, maar deze vond ik echt niet veel aan. Ik hoop dat het volgende deel weer wat meer naar de roots gaat.
Image

Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

133
De Wraakgodin vond ik al 1 van de betere die ik gelezen heb van Christie. Het verhaal was goed begrijpbaar en het was wel de beste dat ik al gelezen had over het personage Jane Marpel!
Ondertussen al de eerste 100 blz. gelezen van The Stand van Stephen King. Ik vind het momenteel al geweldig. Het gaat over een virus dat uitbreekt en 99.9% van de mensheid uitroeit. Het is vooral eng hoe snel zo'n ziekte kan uitbreken. Vooral de beschrijvingen van hoe de ziekte wordt doorgegeven zijn meesterlijk beschreven :p Benieuwd naar de volgende 900 blz.
Image

Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

135
Als ik de laatste reeks reacties zo lees, vraag ik me af of jullie dat ook wel is hebben dat je een boek start en dat het zo slecht is dat je het niet uitleest? :think:

Ik geef toe dat het niet zo heel vaak voorkomt, maar soms vind ik er echt niks aan en dan kan het zijn dat ik bewust stop met verder lezen. Of dat ik na 2 maanden vaststel dat ik het boek niet meer opnieuw heb opgepakt omdat het eigenlijk toch niet boeide.
Image