Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

16
dividedx11 wrote:
Hybris wrote:Recent uitgelezen: Darth Plagueis van James Luceno en Kanan: The Last Padawan van onder meer Greg Weisman.
Als ik het even mag vragen:

1: Zijn de boeken van Star Wars de moeite
2: Waar koop jij je comics en graphic novels van SW?
Je kan er veel vinden bij World's End Comics in Gent, en ComicCity in Roeselare heeft ook een aardig aanbod :)

Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

17
Ligeiro wrote:
dividedx11 wrote:
Hybris wrote:Recent uitgelezen: Darth Plagueis van James Luceno en Kanan: The Last Padawan van onder meer Greg Weisman.
Als ik het even mag vragen:

1: Zijn de boeken van Star Wars de moeite
2: Waar koop jij je comics en graphic novels van SW?
Je kan er veel vinden bij World's End Comics in Gent, en ComicCity in Roeselare heeft ook een aardig aanbod :)
Dat zijn dan de engelstalige zeker? Ik weet dat Dark Dragon books veel comics v SW vertaald van zowel Marvel als Dark Horse maar is redelijk ingewikkeld mede door de verschillende telling in het NL en het Eng...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

18
dividedx11 wrote:
Hybris wrote:Recent uitgelezen: Darth Plagueis van James Luceno en Kanan: The Last Padawan van onder meer Greg Weisman.
Als ik het even mag vragen:

1: Zijn de boeken van Star Wars de moeite
2: Waar koop jij je comics en graphic novels van SW?
Ik vind de boeken van Star Wars zeker de moeite. Zeker de Republic Commando serie. Als je Clone Troopers interessant vind moet je deze serie zeker lezen. Dan zie je duidelijk dat de clones niet zomaar hersenloze machines zijn.

Alleen jammer dat het laatste boek van de serie nooit geschreven is :(

Ik heb eerder deze week The Force Unleashed uitgelezen en ben nu begonnen aan Darth Bane; Path of destruction
Image

Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

19
daviduvel wrote:
dividedx11 wrote:
Hybris wrote:Recent uitgelezen: Darth Plagueis van James Luceno en Kanan: The Last Padawan van onder meer Greg Weisman.
Als ik het even mag vragen:

1: Zijn de boeken van Star Wars de moeite
2: Waar koop jij je comics en graphic novels van SW?
Ik vind de boeken van Star Wars zeker de moeite. Zeker de Republic Commando serie. Als je Clone Troopers interessant vind moet je deze serie zeker lezen. Dan zie je duidelijk dat de clones niet zomaar hersenloze machines zijn.

Alleen jammer dat het laatste boek van de serie nooit geschreven is :(

Ik heb eerder deze week The Force Unleashed uitgelezen en ben nu begonnen aan Darth Bane; Path of destruction
Thanks! Ga de boeken proberen 2ehands kopen want heb al wat teveel uitgegeven de laatste tijd :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

20
dividedx11 wrote: Dat zijn dan de engelstalige zeker? Ik weet dat Dark Dragon books veel comics v SW vertaald van zowel Marvel als Dark Horse maar is redelijk ingewikkeld mede door de verschillende telling in het NL en het Eng...
Marvel is momenteel alle oude van Dark Horse aan't heruitbrengen (omdat zij die licentie nu in handen hebben via Disney), en Dark Dragon maakt er slechte vertalingen van in't NL.. ook splitsen zij 1 Engels album in 2 of meer NL albums.. pure geldklopperij dus, want voor 1 NL album betaal je al dezelfde prijs als het originele engelse album

Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

22
Ligeiro wrote:
dividedx11 wrote: Dat zijn dan de engelstalige zeker? Ik weet dat Dark Dragon books veel comics v SW vertaald van zowel Marvel als Dark Horse maar is redelijk ingewikkeld mede door de verschillende telling in het NL en het Eng...
Marvel is momenteel alle oude van Dark Horse aan't heruitbrengen (omdat zij die licentie nu in handen hebben via Disney), en Dark Dragon maakt er slechte vertalingen van in't NL.. ook splitsen zij 1 Engels album in 2 of meer NL albums.. pure geldklopperij dus, want voor 1 NL album betaal je al dezelfde prijs als het originele engelse album
Ga de reeksen die ik nu in het NL aan het lezen ben wel allemaal kopen en daarna misschien es kijken voor de engelse. Vind het allemaal nogal ingewikkeld met al die uitgevers en tellingen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

25
Ik heb vorige week uitgelezen: In de val van S.L. Grey. Was een redelijk goed boek maar zwak einde, een einde die heel veel mensen hier zou frustreren.
[+] In de val einde
Natuurlijk was het de gamer die de moorden gedaan had en hij was onder slechte invloed van WoW. Ik denk dat de schrijver verrassend uit de hoek wou komen om totaal iemand onverwacht te nemen maar zijn motivatie waarom het hem was vond ik zwak. Gelijk dat iemand die games speelt waarbij iets moet dood gedaan worden natuurlijk genoeg verklaring is waarom hij in het echt ook een moordenaar is
Nu begonnen aan de Vespasianus reeks door Robert Fabbri. 1e boek tribuun van rome valt in de smaak.
Image

Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?

29
Gamefreak wrote:romantiek in star wars.... brrrr, gaat toch niet echt samen, is net zoals een goed ochtendhumeur en wiskundeles.... gaat TOTAAL niet samen :(
Het is niet echt romantiek hoor :p Het is eigenlijk een gewone star wars strip met een verhaal maar enkel maken Leia en Han in deze strip nog meer ruzie dan in de andere :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image