Re: Game of Thrones (spoilers voor seizoenen 1,2,3,4,5 en 6)

122
Super aflevering vond ik! Misschien wel 1 van de meest brutale afleveringen van de serie die ik al gezien heb! Ik snap de meesten eerlijk gezegd niet die zeggen dat het gerusht is en dat er geen character development is... Ze wisten al van het vorige seizoen dat er minstens 2 grote veldslagen moesten komen. De meeste acties van de personages leken mij dan ook nog redelijk logisch...
Image

Re: Game of Thrones (spoilers voor seizoenen 1,2,3,4,5 en 6)

123
Net de laatste aflevering gezien. De eerste 3 van het laatste seizoen vielen mij nog niet eens zo tegen, maar daarna is het wel redelijk WTF. Ik heb nog steeds met plezier gekeken, hoor, maar begrijp de fans wel dat het binnen het GoT universum kant noch wal raakt. Karakters die zich zonder reden ineens anders gaan gedragen of doodgaan op een manier die niet logisch is (zie spoiler tag), net als karakters wiens rol duidelijk naar dit seizoen werd opgebouwd.... maar compleet useless blijken te zijn...?*

Wat me terugkijkend vooral opvalt is dat het nu prima televisie was, ten opzichte van 7 seizoenen redelijk consistent top vermaak. Als de rest van de seizoenen de kwaliteit had gehad van deze laatste was ik waarschijnlijk nooit blijven hangen (aangezien ik gamen altijd de voorkeur geef op tv kijken, op zo'n topserie na dus).

[spoiler=][/spoiler] Spoiler tag werkt bij mij even niet...?
Image

Re: Game of Thrones (spoilers voor seizoenen 1,2,3,4,5 en 6)

124
paveman wrote:Net de laatste aflevering gezien. De eerste 3 van het laatste seizoen vielen mij nog niet eens zo tegen, maar daarna is het wel redelijk WTF. Ik heb nog steeds met plezier gekeken, hoor, maar begrijp de fans wel dat het binnen het GoT universum kant noch wal raakt. Karakters die zich zonder reden ineens anders gaan gedragen of doodgaan op een manier die niet logisch is (zie spoiler tag), net als karakters wiens rol duidelijk naar dit seizoen werd opgebouwd.... maar compleet useless blijken te zijn...?*

Wat me terugkijkend vooral opvalt is dat het nu prima televisie was, ten opzichte van 7 seizoenen redelijk consistent top vermaak. Als de rest van de seizoenen de kwaliteit had gehad van deze laatste was ik waarschijnlijk nooit blijven hangen (aangezien ik gamen altijd de voorkeur geef op tv kijken, op zo'n topserie na dus).

[spoiler=][/spoiler] Spoiler tag werkt bij mij even niet...?
De eerste 3 afleveringen waren dan ook heel leuk, alleen wel heel donker. Ik heb alle gordijnen moeten sluiten om de actie te kunnen volgen.

De laatste 3 vond ik zeker goed genoeg om naar te kijken, maar ik vond het einde heel hard tegen vallen.
Image

Re: Game of Thrones (spoilers voor seizoenen 1,2,3,4,5 en 6)

125
gamerke1992 wrote:
paveman wrote:Net de laatste aflevering gezien. De eerste 3 van het laatste seizoen vielen mij nog niet eens zo tegen, maar daarna is het wel redelijk WTF. Ik heb nog steeds met plezier gekeken, hoor, maar begrijp de fans wel dat het binnen het GoT universum kant noch wal raakt. Karakters die zich zonder reden ineens anders gaan gedragen of doodgaan op een manier die niet logisch is (zie spoiler tag), net als karakters wiens rol duidelijk naar dit seizoen werd opgebouwd.... maar compleet useless blijken te zijn...?*

Wat me terugkijkend vooral opvalt is dat het nu prima televisie was, ten opzichte van 7 seizoenen redelijk consistent top vermaak. Als de rest van de seizoenen de kwaliteit had gehad van deze laatste was ik waarschijnlijk nooit blijven hangen (aangezien ik gamen altijd de voorkeur geef op tv kijken, op zo'n topserie na dus).

[spoiler=][/spoiler] Spoiler tag werkt bij mij even niet...?
De eerste 3 afleveringen waren dan ook heel leuk, alleen wel heel donker. Ik heb alle gordijnen moeten sluiten om de actie te kunnen volgen.

De laatste 3 vond ik zeker goed genoeg om naar te kijken, maar ik vond het einde heel hard tegen vallen.
Ik had zowat et zelfde met het laatste seizoen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image