Re: Game of Thrones (spoilers voor seizoenen 1,2,3,4,5 en 6)

114
Zoals sommigen misschien al wisten komen er waarschijnlijk spin off series van GOT. Over één daarvan is nu wat info naar buiten gekomen. Deze spin off zou zich afspelen in de age of heroes. Volgens wat ik heb gelezen in de periode van het pact tussen de eerste mensen en de kinderen van het woud (zo'n 10 000 jaar voor de huidige serie) tot aan de invasie van de andalen in 4000 voor de huidige serie. Waarschijnlijk gefocust op het ontstaan van de white walkers en de huizen van stark en lannister. GRRM zou zelf mee producen en HBO heeft hiervan ondertussen een pilot besteld.

Ik zou zeggen laat maar komen :D
Image

Re: Game of Thrones (spoilers voor seizoenen 1,2,3,4,5 en 6)

115
Toon8 wrote:Zoals sommigen misschien al wisten komen er waarschijnlijk spin off series van GOT. Over één daarvan is nu wat info naar buiten gekomen. Deze spin off zou zich afspelen in de age of heroes. Volgens wat ik heb gelezen in de periode van het pact tussen de eerste mensen en de kinderen van het woud (zo'n 10 000 jaar voor de huidige serie) tot aan de invasie van de andalen in 4000 voor de huidige serie. Waarschijnlijk gefocust op het ontstaan van de white walkers en de huizen van stark en lannister. GRRM zou zelf mee producen en HBO heeft hiervan ondertussen een pilot besteld.

Ik zou zeggen laat maar komen :D
Klinkt wel heel interessant, maar misschien moet de Martin is beginnen verder schrijven aan zijn boeken :p
Image

Re: Game of Thrones (spoilers voor seizoenen 1,2,3,4,5 en 6)

116
Mr.Wolf wrote:
Toon8 wrote:Zoals sommigen misschien al wisten komen er waarschijnlijk spin off series van GOT. Over één daarvan is nu wat info naar buiten gekomen. Deze spin off zou zich afspelen in de age of heroes. Volgens wat ik heb gelezen in de periode van het pact tussen de eerste mensen en de kinderen van het woud (zo'n 10 000 jaar voor de huidige serie) tot aan de invasie van de andalen in 4000 voor de huidige serie. Waarschijnlijk gefocust op het ontstaan van de white walkers en de huizen van stark en lannister. GRRM zou zelf mee producen en HBO heeft hiervan ondertussen een pilot besteld.

Ik zou zeggen laat maar komen :D
Klinkt wel heel interessant, maar misschien moet de Martin is beginnen verder schrijven aan zijn boeken :p
Dat wou ik er ook bij zetten maar misschien is het al iets te afgezaagd geworden :P
Image