Re: Game of Thrones (spoilers voor seizoenen 1,2,3,4,5 en 6)

91
gamerke1992 wrote:
Colossus wrote:
Stany7 wrote:
Colossus wrote:
[+] Episode3
Ik vind het behoorlijk jammer dat alles momenteel wat gerusht word, Game of Thrones was altijd een trage serie en ineens word het een vlotte serie.
Ondanks dat we in episode 2 op het einde een gaaf gevecht krijgen te zien, raffelen ze in in episode 3 inderdaad van alles af. Jon reist wel heel snel naar Dragonstone, zo snel dat Arya ondertussen wel in Winterfell kan aankomen denk ik dan maar,

En de veldslagen krijgen we niks van te zien, we zien een leger aanstormen op huis Tyrell aankomen en het volgende moment loopt Jamie al bij de big boss naar binnen, ze zijn de serie duidelijk aan het afronden, het had voor mij wel wat trager gemogen zoals we van de serie gewend zijn.

Oh en die grap met " this is Jon Snow " vond ik dan e hilarisch :lo:
Ze hebben ook maar zoveel budget hé ;) en die draken kosten ook een fortuin denk ik
Er komt sowieso wel nog veel battle aan denk ik met de walkers
Ik had eens een keer gelezen dat per aflevering volgens mij 100.000 euro koste? Weet het niet meer zeker.

Vind dat belachelijk veel geld, krijgen de acteurs zoveel loon dan ofzo? :think:
1 aflevering kost 10 miljoen euro ;)
Dat trekt er al meer op ;)
De lonen alleen al kosten 50procent van dat budget :D
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Game of Thrones (spoilers voor seizoenen 1,2,3,4,5 en 6)

93
gamerke1992 wrote:Aflevering 4 was echt zalig. Ik had niet verwacht dat we vandaag de actie al zouden zien. Daarnaast ook veel andere verhalen waar ik goed gezind van wordt.
[+] aflevering 4
Ik ben echt wel blij dat de draak niet dood is.
Bij Game of thrones weet je nooit, dus ik had er echt schrik voor. Hopelijk heeft ze er nu uit geleerd en gaat ze een armor maken ofzo voor haar draken.
[+] S07E04
Ik vreesde meer voor het leven van Bronn en Jamie dan voor de draak, verwachtte niet dat er nu al ene zou sterven en dan zeker Drogon niet.
Dit was voor mij wel de beste veldslag scene van heel de serie (tot nu toe). Dothraki die je al hoort schreeuwen voor je ze ziet en dan die draak uit de wolken zien opdoemen, fantastisch in beeld gebracht.
Image

Re: Game of Thrones (spoilers voor seizoenen 1,2,3,4,5 en 6)

101
Tjeefkeuh wrote:
Colossus wrote:Van hot naar her in een paar seconden, even naar kings landing en terug, even snel naar de eastwatch, allemaal in enkele seconden,

Blijf het jammer vinden dit gerush,
De army of the dead lopen dan in vergelijking wel erg traag :lol:
Ik zou eens een kaart willen zien met het pad erop dat ze afgelegd hebben sinds S1.
Waarschijnlijk lopen ze al 5 jaar in cirkels.
Ik hoop dat in de boeken hierop toch een iets bevredigender antwoord op komt.
Image

Re: Game of Thrones (spoilers voor seizoenen 1,2,3,4,5 en 6)

102
Dat stoort me minder, vind het goed dat er een beetje vaart zit in de reeks.

Hier is wat ik denk dat er ons te wachten staat
[+] what I think will happen
The magnificent 7 gaan behoorlijk in de problemen geraken. Thoros en/of die met zijn ooglapje gaan er aan volgens mij. Jon zal uiteindelijk alleen zijn omdat hij zichzelf wil opofferen om de resterende leden van hun groepje badasses terug te kunnen sturen naar Dany.
Benjen zal hier ook nog in verweven worden, wss offert hij zich op om een zwaar gegavende Jon weg te sturen met zijn paard.
De draken gaan ook deel uitmaken van het gevecht met the WW's maar ik denk dat Bran eerder zal wargen in de draken dan dat Dany to the rescue zal komen. Wat wel cool zou zijn is dat Bran, wetende dat Jon een Targaryan is, een draak vuur laat spuwen op Jon die swamped is met WW's en dat Jon dan als enige uit het vuur komt. Dan weet hij gelijk ook zijn lineage :D
Echt jammer dat Sam de major reveal van Gilly niet door had ;( Sam toch, altijd luisteren naar het vrouwtje!!
Ik hoop echt dat Jorah, Thormund en Gendry het gevecht overleven. The Hound overleeft sowieso want hij moet nog zijn zombie broertje tegen het lijf lopen denk ik ;)
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Game of Thrones (spoilers voor seizoenen 1,2,3,4,5 en 6)

103
Stany7 wrote:Dat stoort me minder, vind het goed dat er een beetje vaart zit in de reeks.

Hier is wat ik denk dat er ons te wachten staat
[+] what I think will happen
The magnificent 7 gaan behoorlijk in de problemen geraken. Thoros en/of die met zijn ooglapje gaan er aan volgens mij. Jon zal uiteindelijk alleen zijn omdat hij zichzelf wil opofferen om de resterende leden van hun groepje badasses terug te kunnen sturen naar Dany.
Benjen zal hier ook nog in verweven worden, wss offert hij zich op om een zwaar gegavende Jon weg te sturen met zijn paard.
De draken gaan ook deel uitmaken van het gevecht met the WW's maar ik denk dat Bran eerder zal wargen in de draken dan dat Dany to the rescue zal komen. Wat wel cool zou zijn is dat Bran, wetende dat Jon een Targaryan is, een draak vuur laat spuwen op Jon die swamped is met WW's en dat Jon dan als enige uit het vuur komt. Dan weet hij gelijk ook zijn lineage :D
Echt jammer dat Sam de major reveal van Gilly niet door had ;( Sam toch, altijd luisteren naar het vrouwtje!!
Ik hoop echt dat Jorah, Thormund en Gendry het gevecht overleven. The Hound overleeft sowieso want hij moet nog zijn zombie broertje tegen het lijf lopen denk ik ;)
Voor de serie vind ik het ook niet erg dat het voorruit gaat, maar in de boeken zou ik dat wel uitgelegd willen krijgen :P
[+] reactie op jou spoiler
Zelfs al moest Sam het gehoord hebben zou hij niet weten wat ermee te doen. In het universum van de serie is het momenteel alleen Bran die weet wie de echte ouders waren van Jon (en ook Ned, maar die zie ik het niet vertellen). Totdat Bran die info deelt met Jon is dat nieuwtje van Gilly waardeloos. Maar hopelijk blijft het wel ergens hangen zodat Gilly/Sam het herinnerd als het nodig is.
Image

Re: Game of Thrones (spoilers voor seizoenen 1,2,3,4,5 en 6)

105
Aflevering 6 was echt niet normaal :O
[+] aflevering 6
Ik dacht wel dat de draak dood ging gaan. Alleen moest dat nu echt zo makkelijk? Dat maakt het duidelijk wat een dreiging ze zijn. En ik had ook direct het gevoel dat de White walkers de draak tot leven gingen brengen. Ik had echt schrik dat John snow dood ging en zou veranderen in een White walker of deel ging uitmaken van the army of the dead. Vooral de beginnende relatie tussen snow en khaleesi vond ik het leuke aan deze aflevering. Al de rest was pure spanning :p
Image
cron