Re: Game of Thrones (spoilers voor seizoenen 1,2,3,4 en 5)

62
paveman wrote:Ik heb echt nu pas seizoen 6 helemaal uit gekeken...
(Ik heb meestal geen tijd voor series voor mezelf - mijn vrouw vindt dit niets -, of eigenlijk: meer zin om te gamen als ik dan eindelijk tijd voor mezelf heb)

Ik ben het volledig met iedereen hier eens: wat.een.einde.van.het.seizoen!

Het blijft een ongelofelijke kwaliteitsserie!
Jammer dat het nieuwe seizoen pas in de zomer komt. En dan maar met zo weinig afleveringen.
Image

Re: Game of Thrones (spoilers voor seizoenen 1,2,3,4 en 5)

64
gamerke1992 wrote:
paveman wrote:Ik heb echt nu pas seizoen 6 helemaal uit gekeken...
(Ik heb meestal geen tijd voor series voor mezelf - mijn vrouw vindt dit niets -, of eigenlijk: meer zin om te gamen als ik dan eindelijk tijd voor mezelf heb)

Ik ben het volledig met iedereen hier eens: wat.een.einde.van.het.seizoen!

Het blijft een ongelofelijke kwaliteitsserie!
Jammer dat het nieuwe seizoen pas in de zomer komt. En dan maar met zo weinig afleveringen.
Jup maar 7,
maar als het 7 hele goede zijn dan is het wel te pruimen denk ik.

Nu had GoT namelijk soms redelijk saaie afleveringen, hopelijk is dat nu dan niet zo.
Maar ik hoop ook dat ze nu niet ineens dingen gaan afraffelen...
Game of Thrones staat erom bekend dat het gewoon allemaal traag op gang kom, moet het ineens niet snel gaan zoals de laatste aflevering van seizoen 6, want dat vond ik namelijk ineens wel snel snel
Image

Re: Game of Thrones (spoilers voor seizoenen 1,2,3,4 en 5)

65
Colossus wrote:
gamerke1992 wrote:
paveman wrote:Ik heb echt nu pas seizoen 6 helemaal uit gekeken...
(Ik heb meestal geen tijd voor series voor mezelf - mijn vrouw vindt dit niets -, of eigenlijk: meer zin om te gamen als ik dan eindelijk tijd voor mezelf heb)

Ik ben het volledig met iedereen hier eens: wat.een.einde.van.het.seizoen!

Het blijft een ongelofelijke kwaliteitsserie!
Jammer dat het nieuwe seizoen pas in de zomer komt. En dan maar met zo weinig afleveringen.
Jup maar 7,
maar als het 7 hele goede zijn dan is het wel te pruimen denk ik.

Nu had GoT namelijk soms redelijk saaie afleveringen, hopelijk is dat nu dan niet zo.
Maar ik hoop ook dat ze nu niet ineens dingen gaan afraffelen...
Game of Thrones staat erom bekend dat het gewoon allemaal traag op gang kom, moet het ineens niet snel gaan zoals de laatste aflevering van seizoen 6, want dat vond ik namelijk ineens wel snel snel
We krijgen inderdaad minder afleveringen, maar het zou goed kunnen dat de afleveringen langer zijn. Afleveringen van anderhalf uur zoals Sherlock zie ik wel zitten.
Zoals jou hoop ik dat ze niet alles snel afhandelen. Ze moeten in feite twee boeken in twee korte seizoenen proppen, hopen dat dat maar goed komt.
En hopen dat good ol' George dit jaar eindelijk Winds of Winter uitbrengt...
Image

Re: Game of Thrones (spoilers voor seizoenen 1,2,3,4 en 5)

73
Vond het niet slecht, al was de hele aflevering een lange set up voor de laatste 12 afleveringen. Hopelijk dan meer actie vanaf aflevering 2. Volgens een reviewer van ign zullen dit seizoen ook al wat afleveringen komen van rond de 90 minuten, maar denk dat hij wel reclameblokken meetelt.


Ik zal in de titel van dit topic ook seizoen 6 bijzetten voor mogelijke spoilers, zodat we die gebeurtenissen vrij kunnen bespreken. Seizoen 7 afleveringen wel nog altijd spoiler tags gebruiken.
Image

Re: Game of Thrones (spoilers voor seizoenen 1,2,3,4 en 5)

74
Toon8 wrote:Vond het niet slecht, al was de hele aflevering een lange set up voor de laatste 12 afleveringen. Hopelijk dan meer actie vanaf aflevering 2. Volgens een reviewer van ign zullen dit seizoen ook al wat afleveringen komen van rond de 90 minuten, maar denk dat hij wel reclameblokken meetelt.


Ik zal in de titel van dit topic ook seizoen 6 bijzetten voor mogelijke spoilers, zodat we die gebeurtenissen vrij kunnen bespreken. Seizoen 7 afleveringen wel nog altijd spoiler tags gebruiken.
Ik vond dat er toch al veel gebeurde in de eerste 5 minuten. Al had ik wel zo iets verwacht :)
Image
cron