Re: Welke serie volg je momenteel?

1501
Ik word er in de vriendenkring mee om de oren geslagen met die 3 body problem. Moeten we nog eens tijd voor zoeken om samen (vrouw en ik) naar te kijken.
Die baby Reindeer op Netflix zou ook best goed zijn; iemand die al gezien?

Op mijn eentje in dode momenten ben ik terug naar Breaking Bad beginnen kijken. Vele jaren geleden samen met de vrouw gekeken maar ergens na 2/3e afgehaakt en nooit afgekeken dus. Maar gezien ik recent Better Call Saul heb bekeken, jeukte het toch om deze toch uit te kijken.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1502
Sanity penguin wrote: 29 Apr 2024 14:05 Ik word er in de vriendenkring mee om de oren geslagen met die 3 body problem. Moeten we nog eens tijd voor zoeken om samen (vrouw en ik) naar te kijken.
Die baby Reindeer op Netflix zou ook best goed zijn; iemand die al gezien?

Op mijn eentje in dode momenten ben ik terug naar Breaking Bad beginnen kijken. Vele jaren geleden samen met de vrouw gekeken maar ergens na 2/3e afgehaakt en nooit afgekeken dus. Maar gezien ik recent Better Call Saul heb bekeken, jeukte het toch om deze toch uit te kijken.
Baby Reindeer staat hier ook nog op het programma nadat ik Supernatural seizoen 2 heb bekeken.
Breaking bad blijft mijn absolute favoriet ooit! Denk dat er nooit iets zal zijn dat deze serie van mijn persoonlijke eerste plaats zal duwen :)

Ik heb ondertussen Avatar: The Last Airbender seizoen 1 gezien. Geen idee of ik het echt super vond. Ik heb de anime vroeger verslonden en er kwamen plots weer heel wat herinneringen terug naar boven. Denk dat ik One Piece leuker vond als anime-vertaling, maar heeft er dan wss ook mee te maken dat ik One Piece nooit gezien had.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1503
Baby reindeer staat ook op mijn lijstje :)

Avatar TLA was naar mijn mening goed. Vaak slagen ze er niet in om het verhaal van een langere reeks in een live action goed te vertalen, maar die was dat toch goed gelukt. Even goed als bijvoorbeeld met one piece.

Ik ben momenteel de volgende aan het kijken:
- the gentlemen
- the office
- fallout
- the artful dodger


En ook wat anime, maar dat is voor een ander topic.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1504
gamerke1992 wrote: 29 Apr 2024 13:54 Ik vond 3 body problem zeer goed. Ik heb die echt bijna in 1 keer uitgekeken.
Ahum. Problem inderdaad...
Begrijp me niet verkeerd: zeker goede serie, maar het einde is begrijpelijk (ik verwacht een tweede seizoen...), maar wat mij betreft erg onbevredigend. Teveel losse eindjes en alsnog te weinig complexiteit (zou je gezien de rest van de serie juist niet verwachten).
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1505
paveman wrote: 30 Apr 2024 10:09
gamerke1992 wrote: 29 Apr 2024 13:54 Ik vond 3 body problem zeer goed. Ik heb die echt bijna in 1 keer uitgekeken.
Ahum. Problem inderdaad...
Begrijp me niet verkeerd: zeker goede serie, maar het einde is begrijpelijk (ik verwacht een tweede seizoen...), maar wat mij betreft erg onbevredigend. Teveel losse eindjes en alsnog te weinig complexiteit (zou je gezien de rest van de serie juist niet verwachten).
Ik heb gehoord dat dit als een introductie zal gelden. De makers zeggen dat dit nodig was om het verhaal eerst een basis te geven. Het volgende seizoen zou dan ook nog veel beter zijn.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1506
gamerke1992 wrote: 30 Apr 2024 16:19
paveman wrote: 30 Apr 2024 10:09
gamerke1992 wrote: 29 Apr 2024 13:54 Ik vond 3 body problem zeer goed. Ik heb die echt bijna in 1 keer uitgekeken.
Ahum. Problem inderdaad...
Begrijp me niet verkeerd: zeker goede serie, maar het einde is begrijpelijk (ik verwacht een tweede seizoen...), maar wat mij betreft erg onbevredigend. Teveel losse eindjes en alsnog te weinig complexiteit (zou je gezien de rest van de serie juist niet verwachten).
Ik heb gehoord dat dit als een introductie zal gelden. De makers zeggen dat dit nodig was om het verhaal eerst een basis te geven. Het volgende seizoen zou dan ook nog veel beter zijn.
Zal een beetje een Dune gevoel geven dan als ik het zo hoor? Eerste film was echt de wereld opbouwen met de personages om dan in de 2e film volop in te zetten op actie en spektakel
Image