Re: Welke serie volg je momenteel?

1142
Don't watch this! En yup, dat mag je ook letterlijk nemen :p Dit was gewoon de grootste shit dat ik ooit heb gezien... Het zijn gewoon 5 kortverhalen die op netflix stonden van tussen de 8 en 2 minuten ofzo. Ik was wel van van de youtube kortverhalen (zoals lights out), dus dacht ik deze ook even een kans te geven :p Blijf er gewoon zo ver mogelijk van weg. Ze zijn slecht geacteerd, "verhaal" is supervaag en gewoon raar.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1143
The Haunting Of Hill House uitgekeken! En wauw, wat een topserie was dit! Ik denk dat ik mijn favoriete serie van dit jaar gevonden heb. Het gaat dus over een gezin dat te maken krijgt met de haunting van hun nieuwe huis. Het coole aan de serie is dat er steeds geswitcht wordt tussen hoe het gezin er vroeger leefde en hoe ze in de tegenwoordige tijd leven en omgaan met hun verleden. Het verleden is het meest horrorgerichte deel van de serie. Je ziet er de verschillende demonen die in het huis rondzwerven. Je hebt natuurlijk ook nog de rode kamer. Dit is een deur in het huis die niet opengeraakt en waarvan de inhoud een groot misterie is.
De horror is echt goed! Je hebt natuurlijk de gebruikelijke jumpscares, maar vooral ook de creepy atmosfeer. Je hebt steeds het gevoel alsof er iets gaat mislopen, terwijl dit uiteindelijk niet zo blijkt te zijn. Ik keek ook enkel in de avond met een hoofdtelefoon op, dus dan werd het pas echt eng. Ik had zelfs schrik om soms in de nacht naar het wc te gaan :p Ook waren er natuurlijk nog de hidden ghosts. Deze zaten in allerlei scenes verstopt, en dan moest je goed kijken voor je ze zag. Ook dit droeg weer bij aan de atmosfeer, want je merkte vaak per ongeluk op dat er zo'n geest naar jou aan het kijken was.
De acteerprestaties zijn ook fenomenaal! Voor elk personage zijn er ook 2 versies: eentje van toen ze nog jong waren en nog in het huis woonden, en een oudere versie van dat personage. Het coole zijn de kinderen die ook echt wel hard op hun volwassen versie lijken!
En uiteindelijk cinematografisch is het prachtig. De beelden zijn er vaak geweldig mooi en eng uit. Aflevering 6 bv. staat in de top 5 van de beste afleveringen die ik ooit heb gezien! Hierbij is er een scene die ongeveer 17 minuten lang duurt zonder breaks! De camera blijft gewoon verderlopen en beweegt door het hele huis.
Al bij al een echt topserie dus :p

Nu beginnen aan seizoen 2 van La Casa De Papel
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1144
Mr.Wolf wrote:The Haunting Of Hill House uitgekeken! En wauw, wat een topserie was dit! Ik denk dat ik mijn favoriete serie van dit jaar gevonden heb. Het gaat dus over een gezin dat te maken krijgt met de haunting van hun nieuwe huis. Het coole aan de serie is dat er steeds geswitcht wordt tussen hoe het gezin er vroeger leefde en hoe ze in de tegenwoordige tijd leven en omgaan met hun verleden. Het verleden is het meest horrorgerichte deel van de serie. Je ziet er de verschillende demonen die in het huis rondzwerven. Je hebt natuurlijk ook nog de rode kamer. Dit is een deur in het huis die niet opengeraakt en waarvan de inhoud een groot misterie is.
De horror is echt goed! Je hebt natuurlijk de gebruikelijke jumpscares, maar vooral ook de creepy atmosfeer. Je hebt steeds het gevoel alsof er iets gaat mislopen, terwijl dit uiteindelijk niet zo blijkt te zijn. Ik keek ook enkel in de avond met een hoofdtelefoon op, dus dan werd het pas echt eng. Ik had zelfs schrik om soms in de nacht naar het wc te gaan :p Ook waren er natuurlijk nog de hidden ghosts. Deze zaten in allerlei scenes verstopt, en dan moest je goed kijken voor je ze zag. Ook dit droeg weer bij aan de atmosfeer, want je merkte vaak per ongeluk op dat er zo'n geest naar jou aan het kijken was.
De acteerprestaties zijn ook fenomenaal! Voor elk personage zijn er ook 2 versies: eentje van toen ze nog jong waren en nog in het huis woonden, en een oudere versie van dat personage. Het coole zijn de kinderen die ook echt wel hard op hun volwassen versie lijken!
En uiteindelijk cinematografisch is het prachtig. De beelden zijn er vaak geweldig mooi en eng uit. Aflevering 6 bv. staat in de top 5 van de beste afleveringen die ik ooit heb gezien! Hierbij is er een scene die ongeveer 17 minuten lang duurt zonder breaks! De camera blijft gewoon verderlopen en beweegt door het hele huis.
Al bij al een echt topserie dus :p

Nu beginnen aan seizoen 2 van La Casa De Papel
De piek was wel in het midden van de serie vond ik. Episode 5 en 6 waren de beste. Het einde vond ik iets minder. Zeker wel een van de betere series van de laatste tijd.

Re: Welke serie volg je momenteel?

1147
Brooklyn Nine-Nine

Normaal hou ik totaal niet van politieseries, maar deze is echt fantastisch. Niet al te serieus, maar ook niet te dramatisch/komedisch. Ik heb de eerste twee seizoen gekeken en ik ben zeer benieuwd naar de andere drie :D

Black mirror: Bandersnatch

Een nieuwe black mirror aflevering. In deze aflevering moet je soms keuze maken tussen 2 keuzes om verder te gaan. Ik vond het echt een fantastische aflevering, maar ik had ook geen flauw idee wat er gebeurde. Classic black mirror dus
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1148
Heb gisteren ook de nieuwe aflevering/film gezien van Black Mirror. Ik vond het wel goed, maar ik verkies toch eerder de gewone afleveringen. Net zoals bij bv. Telltale games, moet je hier ook geregeld keuzes maken tegen de tijd. Uiteindelijk zijn er een stuk of 5 verschillende eindes die je kunt uitkomen. Zeer cool gemaakt, maar helemaal op het einde wanneer je bepaalde scenes terug opnieuw moest bekijken om andere paden uit te gaan, begon ik het wel wat beu te worden. Op het einde snapte ik er ook nog maar de helft van, terwijl dit bij andere afleveringen niet zo het geval is. Maar de kwaliteit ervan vind ik nog altijd beter dan de meeste series! Zeker en vast een aanrader.

Daredevil seizoen 3 ook uit. Heeft me eerlijk gezegd omver geblazen. Ik denk dat dit samen met the punisher seizoen 1 het beste is wat ik heb gezien van de Marvel series! Het begin was redelijk saai, maar na een stuk of 3 afleveringen begon het wel sterk te worden. Wilson Fisk vond ik een aangenamere slechterik dan in seizoen 1. Er worden ook enkele nieuwe personages geïntroduceerd nl. Poindexter en Nadeem. Poindexter vond ik zelfs super om naar te kijken.
Zeer jammer dat ze ook Daredevil hebben geannuleerd! Hopelijk zien we binnen een paar jaar misschien nog wel iets van blinde advocaat :p
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1153
Titans afgekeken en ik vond het een top serie. Eerst dacht ik dat de serie zou floppen, omdat ik er allemaal slechte dingen over had gelezen. Toch was ik nieuwsgierig en ging ik kijken en ik vond het fantastisch. Echt een van de beste superheldenseries van de afgelopen tijd.

Bezig met het laatste seizoen van brooklyn99. Ik heb de laatste tijd een beetje veel van de serie gekeken dat ik er eigenlijk klaar mee ben, maar ik vind hem toch leuk. Dus ik ga hem zeker afkijken
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1155
Travelers seizoen 1 uitgekeken. Gaat over een groep tijdreizigers die vanuit een donkere toekomst terug naar de 21e eeuw worden gestuurd om allerlei zaken te veranderen zodat die slechte toekomst vermeden kan worden. Unieke versie van het bekende tijdrijzigersverhaal. In het begin was het er echt wel inkomen. Pas vanaf de helft van de serie begon ik het goed te vinden. Leuk om ook te zien dat iedereen zijn eigen probleempjes had in deze eeuw!
Momenteel begonnen aan Castlevania seizoen 2. Anime is wel niet zo mijn ding, dus wel blij dat het maar 8 korte afleveringen zijn!
Image
cron